thetjomster
Overivrig entusiast
Fruen er på vift, og barna er ute. Far tilbringer litt alenetid foran anlegget. Det streames for anledningen.
Tøft! Må sjekkes ut. Har du en låtanbefaling?Rolig lørdagskveld foran snurra med en av mine favorittskiver
Vis vedlegget 754210
After you're gone og Rio bra låter. Det er egentlig ingen dårlige spor på plata i mine ører. Om man liker melodiøs rock da så klartTøft! Må sjekkes ut. Har du en låtanbefaling?
Den er kanskje litt "rolig" til deg @roeng2Takk for forslaget @thetjomster , den plata skal få en gjennomgang nå før jeg tar kvelden
Sjekker ut!After you're gone og Rio bra låter. Det er egentlig ingen dårlige spor på plata i mine ører. Om man liker melodiøs rock da så klart
Ja, jeg er i samme båt selv. Man ramler nok innom de fleste sjangrene om man blar gjennom platesamlingaVil ikke fremstå som en puseladd, men er nok “dessverre“ ganske altetende angående musikk
Wow, strøkent! Tipper dette låter helt kremFruen er på vift, og barna er ute. Far tilbringer litt alenetid foran anlegget. Det streames for anledningen.
Vis vedlegget 751730
Ja, det er da ikke så aller verst. Det er ikke et anlegg man "river hus" med, men det spiller også meget bra på moderat volum, og det er jo greit når man deler hus med frue og to barn.Wow, strøkent! Tipper dette låter helt krem
Dette må også sjekkes ut!Girer opp et lite hakk når det begynner å bli sent på kvelden. Så langt i 2021, så er dette album of the year for meg
Vis vedlegget 754222
Tøft det her altså! Liker du bare finsk skogsmetall med "clean" vokal eller takler du litt growling også? Sjekk isåfall ut Insomnium-The Conjurer. En av mine favoritter om dagenGirer opp et lite hakk når det begynner å bli sent på kvelden. Så langt i 2021, så er dette album of the year for meg
Vis vedlegget 754222
Tåler fint litt growling også ja Men det bør være noe clean vokal også, bare growling syns jeg blir noe "masete". Sjekker ut Insomnium Spiller mye nu-metal egentlig, som feks Our Mirage, Imminence, Citizen Soldier, Thousand Below osv. De fleste der har litt growling blandet med clean vokalTøft det her altså! Liker du bare finsk skogsmetall med "clean" vokal eller takler du litt growling også? Sjekk isåfall ut Insomnium-The Conjurer. En av mine favoritter om dagen
fett! Mye nytt for meg å sjekke ut der. Takk for tipsTåler fint litt growling også ja Men det bør være noe clean vokal også, bare growling syns jeg blir noe "masete". Sjekker ut Insomnium Spiller mye nu-metal egentlig, som feks Our Mirage, Imminence, Citizen Soldier, Thousand Below osv. De fleste der har litt growling blandet med clean vokal
Takk for det. Liker godt det litt minimalistiske designet selv, og syns den passer godt inn når resten av anlegget er forholdsvis enkelt. De beste bildene av den får man jo med hvit vinylVet ikke om jeg har sagt det før, men spilleren din er veldig fin. Elegant design!
Ekstra stilig blir den jo når du har farget vinyl oppå…
God musikk dette, selv om jeg nok får litt mye asjasjoner Europe/TNT vokal. Men drivet i musikken liker jeg godtGirer opp et lite hakk når det begynner å bli sent på kvelden. Så langt i 2021, så er dette album of the year for meg
Vis vedlegget 754222
Både TNT og Europe er band jeg hørte mye på i oppveksten, så det kan nok stemme. Dette er jo "typisk svensk rock", og noe som passer meg fintGod musikk dette, selv om jeg nok får litt mye asjasjoner Europe/TNT vokal. Men drivet i musikken liker jeg godt
Muligens litt dumt spørsmål herfra, men må man booke/forhåndsbestille til messa?Da var man booket til Hifimessa i Horten også. Drar med meg en kompis som ikke er på sentralen, men som har bidratt til oppgradert lyd i mang en bil i Norge de siste 25 årene, så glad i god lyd det er han. Vi kjører til Oslo på fredag og blir blir boende der. Tar toget til Moss på lørdags morgen og ferja derfra til Horten. Om noen skulle få øye på to bortkomne, korpulente trøndere med høyt hårfeste, så er det bare hyggelig om dere kommer å sier hei
Det tror jeg ikke. Mulig det var litt klønete formulert, men hotell for overnatting er booket, samt fri fra kone og barnMuligens litt dumt spørsmål herfra, men må man booke/forhåndsbestille til messa?
Ahh, okei skjønner!Det tror jeg ikke. Mulig det var litt klønete formulert, men hotell for overnatting er booket, samt fri fra kone og barn
"Hue" du kjører som belysning bak benken?Fortsetter kvelden med en gammel klassiker som jeg aldri blir lei av
Vis vedlegget 755566
Det stemmer Har alt i etasjen i Hue, fungerer helt flott."Hue" du kjører som belysning bak benken?
Har Audio Technica sin Det var bare ekstremt mye på den plataVis vedlegget 755568
Kjøp en sånn her
Skjønner har du målt wow/Flutter på spilleren din?Har Audio Technica sin Det var bare ekstremt mye på den plata
Nei, det har jeg ikke gjort. Har ikke utstyr til sånt. Det finnes visst app'er for slikt, men tviler egentlig litt på hvor gode de erSkjønner har du målt wow/Flutter på spilleren din?
Ja, okei. Driver å styrer litt med det nå. Har kjøpt noen apper, men vet ikke helt hvor nøyaktige de erNei, det har jeg ikke gjort. Har ikke utstyr til sånt. Det finnes visst app'er for slikt, men tviler egentlig litt på hvor gode de er
Det er min bekymring også. Jeg mistenker at min går bittelitt fort, men det er ikke noe som plager meg nok til at jeg har sjekket enda.Ja, okei. Driver å styrer litt med det nå. Har kjøpt noen apper, men vet ikke helt hvor nøyaktige de er
GarantertSikkert noen kloke hoder på messa jeg kan grave i