Kan jo slenge inn en anbefaling for Moon 110LP v2
Det noteres, og det skal leses! TakkDa ville jeg ha sett på Musical Fidelity, samme som jeg har i oppsettetHar hatt mange riaa trinn innom men har funnet roen
mvh
Kan jo slenge inn en anbefaling for Moon 110LP v2
Det noteres, og det skal leses! TakkDa ville jeg ha sett på Musical Fidelity, samme som jeg har i oppsettetHar hatt mange riaa trinn innom men har funnet roen
mvh
Takk for det! Ja, det er absolutt sant. Så ut til å være litt vrient å få god trekk i den der
Aha! Det forklarer saken. Jeg er en kutterLiker best puncher på store sigarer, kutting blir for mye !!
Takk for innspill. Skal lese meg opp litt i trådenKjenner du til Parks Audio Puffin? Er oftest forsiktig med å anbefale hi-fi komponenter, men det kan jo være dette er noe for deg. Du taper uansett ikke annet enn litt tid på å sjekke den ut. Veldig mange er svært fornøyd med Puffin, og jeg er en av dem. Prisen er også gunstig.
Det finnes plenty av info på nettet og det er en egen Parks Audio tråd på Hifisentralen https://www.hifisentralen.no/forumet/threads/parks-audio-venner.94991/
Ønsker deg lykke til i din søken etter riaa![]()
Kva er dette? Spekemat?
Takk for det, det var jo meget snilt av deg. Får lese meg litt opp på dette vidunderet også da kanskje. Mulig du hører fra megHei, har en ASR mini basis mk 3 som akkurat nå står ubrukt. Jeg har ikke tenkt og selge den, men hvis du vil høre hvordan den låter, så gi ett pip. Vi bor jo i samme by, så du kan låne den for å sjekke ut i eget oppsett.