MakkinTosken
Who, me?
Slow listening
Er ikke det litt strengt ….Meget+
Må gi rom til meg selv når det blir ferdigEr ikke det litt strengt ….
Ja, men frekvensresponsen jeg liker kjenner jeg, nå er faseforløpet i delingspunktet glatt og jeg deler litt lavere enn tidligere, samt at jeg har kun ca 5db heving mot 20Hz. Kunne likegodt tatt bildet av anlegget, for kurvene mine er ikke mye å skryte av. Det ingenting jeg surrer med bortsett fra bass integrering mot ferdigskrudde høyttalere jeg allerede liker. Mao lite sofistikerte greierOm det var en nye måling for kjøleskapet vet jeg ikke. Husker den gamle som ganske lik.
Har ikke kommet til den ennå, 5 låter til."Brick House" funker
Skal ikke kimse av litt surring med bass integrering. Høres ut som det spiller braJa, men frekvensresponsen jeg liker kjenner jeg, nå er faseforløpet i delingspunktet glatt og jeg deler litt lavere enn tidligere, samt at jeg har kun ca 5db heving mot 20Hz. Kunne likegodt tatt bildet av anlegget, for kurvene mine er ikke mye å skryte av. Det ingenting jeg surrer med bortsett fra bass integrering mot ferdigskrudde høyttalere jeg allerede liker. Mao lite sofistikerte greier
Vis vedlegget 765478
Fant jeg ikke.Har du hørt Elephant9 med "Live at the BBC" ?
Ei skive med god trøkk og lyd, den hadde nok gjort seg hos deg
Er jo snart jul, bare pakke den pent inn det. Elsker å få plater i gave!Tenkte den kunne strømmes men bare på vinyl den da kanskje. Limited 500 eks. Rune Grammofon.
Gratulerer! Fantastisk kult, og så fort unnagjort som det var!Nu är det slut
Da anser jeg meg for ferdig, mangler kun fotlist under ene fella. Tilbake til vinylen...
Takker så meget! Er som dem sier i særp. Ska du få no unnagjort så fløtt te Råde!Gratulerer! Fantastisk kult, og så fort unnagjort som det var!
Tosken har baller og i tillegg kontroll på det han driver med. Derfor er det ingen problem. Står litt i kontrast til mitt lille forsøk på å få høre gromutstyret til Acoustic Tuning. Det ble ganske arrogant "oversett" Pytt pytt!! gjør vel ingenting siden det finnes mange likesinnede som åpner dørene for å vise og dele.Sendte Tosken en melding med 30 minutters varsel.
Han tok det på strak arm.
Mannen har jo knapt fått justert det inn før en ankommer.
Middagen sto fortsatt utryddet på benken da jeg kom og mannen smattet ut de siste restene av kylling mellom tenna.
Tøft gjort å bare si ja.
Men dette lukter fugl lang vei.
Ja det luktet fugl da jeg kom, men snakker nå om det som står i kjelleren.
Lydmessig minner det mye om mitt eget, kraftfull og kontant bass, fikk også litt linjefølelse av Dynaudio.
De er jo på en måte det.
Kaffen var god, og godt vertskap den lille stunden det ble.
Du er absolutt på den rette vei:>}
Du er velkommen over fjellet for å høre på mitt,Tosken har baller og i tillegg kontroll på det han driver med. Derfor er det ingen problem. Står litt i kontrast til mitt lille forsøk på å få høre gromutstyret til Acoustic Tuning. Det ble ganske arrogant "oversett" Pytt pytt!! gjør vel ingenting siden det finnes mange likesinnede som åpner dørene for å vise og dele.
Setter jeg stor pris på, og Haugesund er en fin by.Du er velkommen over fjellet for å høre på mitt,
De smultring Dayton er ekstreme greier, men effekt krevende, klarer en 40-35 hz uten dsp peak baffle less, skal like å se noe lignende fra andre 18´Ja, men frekvensresponsen jeg liker kjenner jeg, nå er faseforløpet i delingspunktet glatt og jeg deler litt lavere enn tidligere, samt at jeg har kun ca 5db heving mot 20Hz. Kunne likegodt tatt bildet av anlegget, for kurvene mine er ikke mye å skryte av. Det ingenting jeg surrer med bortsett fra bass integrering mot ferdigskrudde høyttalere jeg allerede liker. Mao lite sofistikerte greier
Vis vedlegget 765478
Takker!De smultring Dayton er ekstreme greier
RS serien til Dayton har høyere følsomhet på 93 db UM har 88,6 db, men ikke den ekstreme slaglengden på RS serien.De smultring Dayton er ekstreme greier, men effekt krevende, klarer en 40-35 hz uten dsp peak baffle less, skal like å se noe lignende fra andre 18´
Jaævla bra gjennomført, sexy fra ende til annen