MakkinTosken
Who, me?
Ok, et til
Det er en rød tråd. samme profil som diffusor bak
Det er en rød tråd. samme profil som diffusor bak
Sist redigert:
Kunne ønsket at jeg hadde fem til hver nisje, men dette var det jeg hadde i rest etter diffusor-prosjektet. Temmelig dyre profiler, så føltes godt å bruke dem til noe nyttig, om enn bare for estetikken.Den profilen var prikken over i'en. Well done mister !
Takker, men her har ei kulden innpass. Spraker i tørr ved.Virkelig lekkert Ha en fin dag i kulden tosken
mvh
Ja! Var litt spent på om det skulle holde, men ikke noen problemer til nuEr det 2 stk. XLS 2502 som driver alle subbene?
Forsiktig. Plutselig kommer det 23 fulle mannfolk i karaoketaxi fra Begby, klare for PARTY-PARTY!
Herlig diffusor.Da kan julen komme
Vis vedlegget 768255
Lyser ikke opp særlig diffust...Herlig diffusor.
Her lukter det dimmer og påfølgende innstrålt støy lange veier. Avlys Julen...Lyser ikke opp særlig diffust...
Dimmer faen ikke jula!Her lukter det dimmer og påfølgende innstrålt støy lange veier. Avlys Julen...
Vært et tungt år Jørgen. Forstår om du forlater det synkede skipet. Godværssupportere er jeg vant med.Hmrf.... Registrerer at julekalenderen din i år ikke er like spenstig som tidligere år. Får stikke bort til @ptb sin kalender i år...
Ja, jeg vet bror. Vi utvekslet jo familiefoto i fjor.
Spørs om du ikke blir skuffet da gitt. Eneste julekalenderen her i år er drikkbar - i form av så små flasker at det ikke er noe å dele på
Faen snakker du om? Mener du at det bare er dere gamle griser som slipper unna med å være rosa?Fint tre.. ... Rosa er fortsatt ikke fargen din.. Men digger deg fortsatt
UmmmmmmmFaen snakker du om? Mener du at det bare er dere gamle griser som slipper unna med å være rosa?
Vis vedlegget 768320
Nye skosnører?Hvor legger man en 15 meter kabel?
Mine berømte 15 meter, bare spør @The Shy Han hørte om dem da han gikk på kolonialen i går
Må være minst 15mm?Nye skosnører?
Er ingen egoist! Lar andre få kobber også. Dessuten klær jeg ikke orange heller...
Orange is the new blackEr ingen egoist! Lar andre få kobber også. Dessuten klær jeg ikke orange heller...
Det som er skummelt er at jeg bor rett over veien så jeg kan bare krype hjem, men julebordskårånan burde slippe taket før Råde...Blir jo ikke lange betan. Du kommer gående da regner jeg med. Lufta av deg julbordkårånan?