MakkinTosken
Who, me?
...og quadro!mono OG stereo!
Samt jobbe som DJ i helgene. Må det om kona skal få råd til alt jeg drømmer om.
...og quadro!mono OG stereo!
ja quad spiller er neste på lista selv! alle moderne spillere er gode nok, en trenger faktisk kun en dekoder...og quadro!
Samt jobbe som DJ i helgene. Må det om kona skal få råd til alt jeg drømmer om.
Mye styr for lite. Er en grunn til at det ikke tok av, som grønn/rød 3D. Men når du først er ute etter sjeldne formater. Kjøpe deg dbx disc og Cx dekodere også da vel. Lover jo tett på 100dB S/N og dynamikk til tusan.ja quad spiller er neste på lista selv! alle moderne spillere er gode nok, en trenger faktisk kun en dekoder
Wow! Det må jeg si. En direktedrevet klassiker av første klasse på vei? Det gjorde meg veldig glad å høreGratulerer for hva? Planen? Blir ikke på denne siden av jul. Tipper mars.
Ligger dessverre ikke i denne boksen. Kom vel ut tidlig 2000 den?
2002. overraskende bra til å være av nyere dato, hvis en kan si det om noe som er 20 år gammelt. Sier vel mest om megLigger dessverre ikke i denne boksen. Kom vel ut tidlig 2000 den?
Derfor jeg er litt nostalgisk. Siste året på 40-tallet.2002. overraskende bra til å være av nyere dato, hvis en kan si det om noe som er 20 år gammelt. Sier vel mest om meg
Hakk i hel her ogDerfor jeg er litt nostalgisk. Siste året på 40-tallet.
Ser ut som du spiller mer musikk enn noen gang. Magisk D1100?Det var lenge siden.
Hatt boksen i hylla i fem år, aldri funnet anledningen. Litt nostalgisk i kveld, savner den enkle, kompliserte ungdomstiden.
Vis vedlegget 856260
Vet ikke helt eller hva det er. Men må innrømme at jeg liker lyden i grotta for tiden. Morsomt å bare sone ut til div musikk.Ser ut som du spiller mer musikk enn noen gang. Magisk D1100?
Bare 5 når jeg krysser grensa. 5 år går fort.Dio er gull! Uansett alder. Har 6 år igjen til jeg bikker gammel,les 50
Tipper det er klokka i D1100 som jekker det hele et hakk oppVet ikke helt eller hva det er. Men må innrømme at jeg liker lyden i grotta for tiden. Morsomt å bare sone ut til div musikk.
Heldiggris. Tror jeg må bytte koneNå er bursdagsgaven tinget.
Vis vedlegget 856279
Fikk Ferrarien i 40års gave så føler jeg kan ønske mer
Vis vedlegget 856280
Arm...hmmm...tenke litt til
Verismo???Nå er bursdagsgaven tinget.
Vis vedlegget 856279
Vis vedlegget 856280
Du får ta en prat med henne. Kan jo tenkes hun går rundt med samme tanker?Heldiggris. Tror jeg må bytte kone
Mulig Enkleste å la være og innta Al Bundy stillingen i sofaenDu får ta en prat med henne. Kan jo tenkes hun går rundt med samme tanker?
Ja, kvifor kvikke? Kan jo tenkes at kona ikke synes en gammel gubbe er like verdifulle som en sprudlende og potent 40 åring og at jeg bare får en slåbrok og et slips.Verismo???
Krem-pu fra kompetente dansker. Du er altfor heldig!Ja, kvifor kvikke? Kan jo tenkes at kona ikke synes en gammel gubbe er like verdifulle som en sprudlende og potent 40 åring og at jeg bare får en slåbrok og et slips.
Blir dessverre noe tid til neste oppdatering. Driver bare med kjedelig forarbeide.Spent coolio følger med
På tide...der det er liv er det håp.....Godt å se det fortsatt er litt futt i MakkinTosken!Nå er bursdagsgaven tinget.
Vis vedlegget 856279
Vis vedlegget 856280
Tosken skynder seg langsomt. Målet er klart men veien legges underveis. Viktig å overraske seg selv innimellom.På tide...der det er liv er det håp.....Godt å se det fortsatt er litt futt i MakkinTosken!
Ser, at eneste "like" er fra en, som profiterer på "toskeriet".............. Hmmmm.....Hører jo på CD innimellom oxo. Kanskje investert?
Da har han ikke sett videoene!Ser, at eneste "like" er fra en, som profiterer på "toskeriet".............. Hmmmm.....
Fantastisk flott du har fått det. Må si at jeg er imponert over "kluten" som ligger over stolen, hva bruker du den til, egentlig ? .. Seriøs samling musikk, det gledesNye tiderNå skal alt dette rotet bort og ut av hoveddelen av grotta, ubrukelig areal skal utnyttes. Blir en egen musikk avdeling litt separat fra sittegrupper og HIFI. Starter med CD samlingen i dag og flytter vinylen straks ny reol ankommer og er montert.
Takk for det gubben! Hva man bruker et pledd til? Ja, si det? Kanskje google?Fantastisk flott du har fått det. Må si at jeg er imponert over "kluten" som ligger over stolen, hva bruker du den til, egentlig ? .. Seriøs samling musikk, det gledes
Lurt å starte uten, så kan man avansere med tiden.Hvordan!! kan man Google med ett pledd!?!?