Fått mindre wow&flutter på platespilleren ogsåDe sier det, de som oppgraderer klokka et sted i kjeden, at de finner mer ro i lyttingen.
Placebo eller ikke, who cares
Puttet dem i Lasedisk spellærn kanskje?Gøy med plater men de er litt korte. Sist jeg spilte plate , så var platen ferdig ved første anslag av stortromme og jeg måtte snu til side B , samme skjedde der. Armen var i slutten med engang . Håper de platene du har varer lenger.
God helg
Gøy med plater men de er litt korte. Sist jeg spilte plate , så var platen ferdig ved første anslag av stortromme og jeg måtte snu til side B , samme skjedde der. Armen var i slutten med engang . Håper de platene du har varer lenger.
God helg
Hmm, hva mer kan de finne på mon tro?Det har kommet noe som heter Long Playing Records. De varer lenger.
Bakgrunn:
LP record - Wikipedia
en.m.wikipedia.org
En del entusiaster foretrekker plater som snurrer fortere rundt, 45 rotasjoner i minuttet mot vanligvis 33, for å gjøre ventetiden på en Long Player kortere,Hmm, hva mer kan de finne på mon tro?
The Chain ,,, Oh Daddy …. Gode låter detFreddan For Faen
Vis vedlegget 857991
Nøttærnte å spelle vinyl med den lydplanken din vettu. Rumble fra den vil jo gi store setningsskader eller ras.Nei, jeg har faktisk platespilleren på utsiden av rommet. Så jeg blir skikkelig sprek av det , går flere meter for å bytte plate. Sist plate jeg spilte lå i feil Cover , så jeg orka ikke bytte med engang. Da ble 2 sanger fra dette Vis vedlegget 858014
Hvis du skal gå hen og få få deg en flunk ny, top of the line Technics grammofon så kjenner jeg at jeg kommer til å bli både irritert og misunneligJa, den er veldig kul. Klart 1000r er fristende også. Kanskje slutte å tenke høyt her inne?
Jeg vurderer for og imot, dette var vel kanskje det utslagsgivende innspillet? For er det noe Tosken liker, er det å irritere!Hvis du skal gå hen og få få deg en flunk ny, top of the line Technics grammofon så kjenner jeg at jeg kommer til å bli både irritert og misunnelig
Haha ikke lat som at du ikke kjenner på presset fra alle de som sitrer i spenning! Du er han som kanskje kan virkeliggjøre drømmene til oss andre lutfattige nisser;-) Eller ikke??? Jo jeg vil si, fuck the suckers!!Jeg vurderer for og imot, dette var vel kanskje det utslagsgivende innspillet? For er det noe Tosken liker, er det å irritere!
Altså alt er lagt til rette for at 1000r finner veien til grotta, men jeg må finne forhandleren som mest ønsker å selge den til megHaha ikke lat som at du ikke kjenner på presset fra alle de som sitrer i spenning! Du er han som kanskje kan virkeliggjøre drømmene til oss andre luttfattige nisser;-) Eller ikke??? Jo jeg vil si, fuck the suckers!!
Ja der har du faktisk et meget godt poeng. Samtidig som man ikke nødvendigvis kjøper på lavest pris, men fra beste tilbyder. To forskjellige ting.Altså alt er lagt til rette for at 1000r finner veien til grotta, men jeg må finne forhandleren som mest ønsker å selge den til meg
Ja, kribler litt for mye i en toskemage til at jeg klarer å holde det for meg selv.Godt du har drømmer @MakkinTosken
Avarer.no i Sandnes forhandler Technics, vet ikke om de muligens kan levere 1000rEr det noen andre enn @SteReoFil og @Oslo Hi-Fi Center som fører den offisielt tro?
Bestilt ny platespiller altså?Done & done! Da starter ventetiden.
Tosken rir igjen!Bestilt ny platespiller altså?
Takker så meget, bror! Men ingen vits å dvele ved snøen som falt i fjor, Tosken ser alltid fremover!Må gratulere! Du pleier å gjøre veloverveide valg, så det blir nok blink igjen
Ingen tvil: Verismo gir deg mer av musikken. Mindre nevroser.Takker så meget, bror! Men ingen vits å dvele ved snøen som falt i fjor, Tosken ser alltid fremover!
Skal jeg ha denne:
Vis vedlegget 858277
eller denne:
Vis vedlegget 858279
På kjerringa? .. Siden hun payer for ny spiller...Tosken rir igjen!
Vi er et team! Et tohodet troll!På kjerringa? .. Siden hun payer for ny spiller...
Vet ikke om du hadde tjent så mye på det.Helvete!!! At jeg ikke kjøpte aksjer i Høegh da de var billig
Sikkert ikke så mye som du indirekte har fått med degVet ikke om du hadde tjent så mye på det.