MakkinTosken
Who, me?
Jepp, bedre utgangspunkt får man ikke imo. Lett å sette opp og uendelig mer stabil en strikkspillere i samme leie.En 1200gr dette?
Jepp, bedre utgangspunkt får man ikke imo. Lett å sette opp og uendelig mer stabil en strikkspillere i samme leie.En 1200gr dette?
Akkurat nå står det en AudioTechnica VM760SLCMå bli den eller 1200G. Mest sannsynlig GR da den er mer budsjett vennlig Vil ikke ha "strikkspiller" , så denne seiler opp som en favoritt . Hvilken pu bruker du?
Du er så søt når du tøffer deg….Pøh! Bergenser! Mao Hansiater=plattysker=danskefaen. Han er deres!
Synes du skal ta 1200G jegMå bli den eller 1200G. Mest sannsynlig GR da den er mer budsjett vennlig Vil ikke ha "strikkspiller" , så denne seiler opp som en favoritt . Hvilken pu bruker du?
...og jeg elsker komplimenter uansett hvem som kommer med dem!
Er den jeg sikler på, men er litt forskjell på pris Er og blir mitt førstevalg da. Å gratulerer med en utrolig fin spillerSynes du skal ta 1200G jeg
Vis vedlegget 881964
Men da kan du slå deg helt til ro også.Er den jeg sikler på, men er litt forskjell på pris Er og blir mitt førstevalg da. Å gratulerer med en utrolig fin spiller
Ikke glem SL1500C og SL100CEr den jeg sikler på, men er litt forskjell på pris Er og blir mitt førstevalg da. Å gratulerer med en utrolig fin spiller
Tja man kan kanskje legge til at den boksen også inneholder et EMI strømfilter. Men det er vel ikke noe galt med det eller?Forhåpentligvis ingenting. Det er bare en McForgrener med vern.
Og årets kvedekvadepris gjeng åt han svart-kvit som minnar oss på at det sjølv om ting kan sjå mørkt ut til tider så kan den reine straumen verta fyrlykta som visar oss vegen heim...Den reine straumen
så fint og fri
ho renn gjennom linjene
og legg seg til rette
i kontaktene våre
Ho gir oss ljos og varme
og lyd i høgtalarane
ho gir oss liv og glede
og alt vi treng
Men vi må verne om ho
vi må passe på
at ho får flyte fritt
og at ingen hindrar
den reine straumen
For straumen er livet
ho er alt vi har
ho er alt vi treng
la oss verne om ho
den reine straumen
©Bottsverk
Nja, den inneholder ikke filter i den forstand, men er rekke finvernskomponenter. Den er nesten like ubrukelig som lysboksen...Tja man kan kanskje legge til at den boksen også inneholder et strømfilter. Men det er vel ikke noe galt med det eller?
Den filtrerer litt over et par GHz?Nja, den inneholder ikke filter i den forstand, men er rekke finvernskomponenter. Den er nesten like ubrukelig som lysboksen...
Bra investering uten tvilNja, den inneholder ikke filter i den forstand, men er rekke finvernskomponenter. Den er nesten like ubrukelig som lysboksen...
Den filtrerer litt over et par GHz?
Jepp, dette er ikke bare en akan bedrift, men også en vernet bedrift...Du har vel grovvern i sikringsskapet også?
Veldig fornøyd med den nye boksen min jeg!Aah, the machine who goes PING, my favorite one
Litt småfull er da bare koz, er det selv jeg
Nyyydelig! Snødd inne og slækkærn under pleddet og bare moier!Litt småfull er da bare koz, er det selv jeg
Ute og måker snøHvor er Akan når du trenger dem
Rødvin og ost skvulper i magen. Herbie er jazzMangler bare jazz og ost/rødvin hos dere da...
Forsiktig så ikke osten skvalper over. Kan vel trøkke te i grotta det derBetalt en shingel, må høre'n
Vis vedlegget 882546
Vi leser det en gang til...…. Analog hele veien på bånd? Uten basser da?
Mere lese bekreftelseVi leser det en gang til...
Spolert lydSPOLERER DU???
Spolerer ihvertfall musikkutleiernes mulighet til å trekke tilbake musikken. Nå er den min!Spolert lyd