Ja, ser nå at det tok litt av i går.Bromance og flashing av de dårligste Supertramp-albumene (med ett hederlig unntak). Denne tråden trenger moderering!
Takk for at du gir meg muligheten til å fylle tråden din med det du tror jeg liker.. Det skal bli en glede..
Fordelen med lytterom under bakkenivå og 2 mål tomt er ubeskrivelig.Nå... vi driver vel ikke å vekker nabolaget, gjør vi?
Favorittpumpkinplatami.Orange Is The New Black
Vis vedlegget 644876
Ja, cd box inkl. 1 dvdEr det CD boxen @soundscape ?
Innser at jeg er lite kreativ... Men når det er sagt, tror den grønne stolen er avbildet mer. Noen bilder til og jeg går over til den blå.Hfs mest fotograferte stol? .
Lojale partnere vi har, som kan være så kørka at de liker hifi.. . Men tror det er mer at de ser at vi koser oss, og da legger de til rette for at vi gjør det.Det er faktisk en fangirl som ordnet dette, min elskede kone. Hun har virkelig fått sansen for Mc. Hadde det ikke vært for at barna trenger mat og klær....
Ja, noen av oss er veldig heldige. Hjelper jo at man er gift med en man ser på som sin beste venn også og deler flere interesser med.Lojale partnere vi har, som kan være så kørka at de liker hifi.. . Men tror det er mer at de ser at vi koser oss, og da legger de til rette for at vi gjør det.
Mener å ha sett bilder av oppsettet ditt på Mcintoshlabs instagram sine sider også! Vel fortjent skrytOg mens jeg sitter er og slår meg på brystet. 1 like til og innlegget på fb krysser 500...
Bikker jo knapt 120watt der .Artig at en kan, helt klart. Sier og noe om høyttalere..
Noen av oss som er miljøbevisste vettu.....Bikker jo knapt 120watt der .