MakkinTosken
Who, me?
Jada, Tosken synes oppriktig det er fru Tosk sin tur og jeg skal nok klare å finne gleden i det.
Rådes nye badeland?Toskens fikk ikke innvilget årets hifibudsjett
Vis vedlegget 945337
Ikke om den lodne landhvalen Tosken er ved bassenget. Tosken i speedo kan skremme fanden på flatmark!Rådes nye badeland?
Bikinidamene står i kø når Toskefrua er borte på jobb :=)
Det er 25m ned til veien, så det du sier er at jeg er så feit at jeg lager flodbølge! Ja, for all del varsle meg når det er like før du passerer, så skal jeg vente ved hekkenHerlig @MakkinTosken
Ser for meg at @vipa og meg sender melding med forventet passering på veien nedenfor, så taimer du et hopp med legemet ditt uti bassenget. Plask, frontrutevask
Ikke bare det, jeg er i ferd med å bli en morlock. Jeg må reddes!Synd at du nå må prioritere snekkermannen og bassengmannen. Hvis ikke så kunne du jo ha sikret deg ett eksemplar av denne.
Vis vedlegget 947827
Jålebukk!Den skal i alle fall jeg ha
Har du glemt meg!
Ikke deg, men platen. Det er vel du som skal ha Lene Alexandra - My boobs are ok?Har du glemt meg!
Trodde Kristian kjøpte den jeg...Ikke deg, men platen. Det er vel du som skal ha Lene Alexandra - My boobs are ok?
Nei, jeg er svak...Ingen blir overasket om du ender opp med komplett Eagles på supervinyl
Ja, armen håndterte den med glans affal. Kunne til og med brukt et tyngre headshell om ønskelig.Anna har funnet sitt hjem. Den ser råbra ut på spilleren også.
Med forbehold om tidlig i seansenMen hvordan låter denne sofistikerte damen da ? Jeg snakker om Anna altså.............Du har jo / og har hatt flere gromme pickuper fra før.
Veldig bra album det der