Proethifi
Overivrig entusiast
Du må søke den opp på Qobuz kjære deg!!Trykket på bildet, hørte ingenting jeg! Dere må jo lære av @vinyl-mannen Jeg har et multimedia oppsett, gidder ikke søke etter alt mulig rart dere foreslår!
Men her har du:
Du må søke den opp på Qobuz kjære deg!!Trykket på bildet, hørte ingenting jeg! Dere må jo lære av @vinyl-mannen Jeg har et multimedia oppsett, gidder ikke søke etter alt mulig rart dere foreslår!
Her har du? Som om det var jeg som etterlyste noe? Du ba meg om å lytte på noe og komme med en vurdering! Det er faen meg jeg som gjør deg en tjeneste!Du må søke den opp på Qobuz kjære deg!!
Men her har du:
Så så gamle far..Her har du? Som om det var jeg som etterlyste noe? Du ba meg om å lytte på noe og komme med en vurdering! Det er faen meg jeg som gjør deg en tjeneste!
Nå har jeg lyttet og vurdert! Høres ut som Evanescence på fransk. Skjønner ikke fransk og forakter Evanescence. Kvinner og tung instrumentering er som menn som konkurrerer i kvinneidrett. En vederstyggelighet!
Nei, men takk for at du linker!Så så gamle far..
Høres ut som dette er noe for deg:
Så, litt peiskos er ok men å disse folk som tar seg en brødskive i egen tråd holder man
Nei korrekt, hva man gjør på kjøkkenet og i vedskjulet interesserer ikke meg.Så, litt peiskos er ok men å disse folk som tar seg en brødskive i egen tråd holder man
seg ikke for god for. Lurer på hva det neste blir??
Vis vedlegget 941504
Rykter skal ha det til at du driver med produksjon av Pizza fra bunnen av…
...jepp og krem fra toppenRykter skal ha det til at du driver med produksjon av Pizza fra bunnen av…
Du får ta deg en banan så skal du se du kommer over det.Før var det bare en som kjellbjarnet tråder, kjelllbjarne. Nå har han tatt seg en pause og fått to avløsere! Jippi!
Som selvutnevnt hfs fanklubbformann for Boney M vil jeg først og fremst takke for interessen!God kveld. Mitt navn er <<Hans>> og jeg er ekstrem*.
@MakkinTosken om man skulle våge seg på handle BoneyM på vinyl. Hvilket album er det gjelder om man håper begrenser seg til kun et album? Er man så heldig at plata med best feelgood lyd også har de beste låtene? -- https://en.wikipedia.org/wiki/Boney_M._discography
(*) kilde: Norske nettaviser
Kan aldri bli for mye Boney M vel?Tosken, du får bare gi beskjed hvis det blir for mye
Mat og drikke bilder i tosketråden
Prøver å følge trenden, men innser at det blir litt lite, litt sent. Vanskelig å konkurrere med kantineverter og åtseldyr.Mat og drikke bilder i tosketråden
Hva er det som skjer.......
Du er nå søt da, denne passer kanskje nå, er tross alt litt musak.Prøver å følge trenden, men innser at det blir litt lite, litt sent. Vanskelig å konkurrere med kantineverter og åtseldyr.
En samler selger ikkeBra du holder fanen høyt. Solgt den der og en annen fra dem i går
Ser den, men måtte ta ansvar da kombinasjonen av bergensvær og Joy Division er en farlig cocktailEn samler selger ikke
Ja, det kan bli mye, også har du jo denne aussie-emoen.Ser den, men måtte ta ansvar da kombinasjonen av bergensvær og Joy Division er en farlig cocktail
Minimal bruk av synth er så gledelig at melankolien alltid holdes på en armlengdes avstandJa, det kan bli mye, også har du jo denne aussie-emoen.
Får prøve å skumme litt av toppen...Ikkje..... Vel ei plate el to får du nok..
Får håpe du ikke får vann inn i MakkinTosh Katedralen da?Toskens fikk ikke innvilget årets hifibudsjett
Vis vedlegget 945337
Er forsikret, så mister vel ingen nattesøvn.Får håpe du ikke får vann inn i MakkinTosh Katedralen da?
Vi får håpe på det . Når eg tenker med om så burde det nok gå greit. Kjenner ikkje avtalen dere har. Vi får snakke om det i HortenFår prøve å skumme litt av toppen...
Det telles ned!Vi får håpe på det . Når eg tenker med om så burde det nok gå greit. Kjenner ikkje avtalen dere har. Vi får snakke om det i Horten
Du kan jo male bunnen på bassenget så det ser ut som et gigantisk McIntosh-meter. Fargen er jo riktig.Toskens fikk ikke innvilget årets hifibudsjett
Vis vedlegget 945337
Du kan nok finne tiltak som gjer at du kan klare deg eitt år med du har. Ut frå det som skrivast her, burde toskeanlegget vere til å leve med fram til meir kronasje dukkar opp.Toskens fikk ikke innvilget årets hifibudsjett
Vis vedlegget 945337