Trenger ikke store skvulpet.Bare nerder som deg som kommer på slikt. Har du regnet på effektiviteten med å varme med infralyd?
Trenger ikke store skvulpet.Bare nerder som deg som kommer på slikt. Har du regnet på effektiviteten med å varme med infralyd?
Bare en ting å gjøre - neste prosjekt : Bygg inn hele bassenget med vegger og tak .Sorgens dager her nå. Nedtapping og vinterstenging i gang.
Du har tidligere skrevet at 2025 var året for tak og hvinduer, endring på det prosjektet?Er Tosken ferdig med HiFi, eller sitter han å jobber med et hemmelig prosjekt? Følg med i 2025...
Nei, men jeg skal ikke gjøre det selv.Du har tidligere skrevet at 2025 var året for tak og hvinduer, endring på det prosjektet?
Sikkert ikke, men synes det er bra nok her til å nyte musikk. Så har lyst til å gjøre det en stund mens jeg tygger på min hemmelige plan.Ferdig med hifi? Men det å utbedre lyden er det vel ikke satt en stopper for?
Da er du jo kommet til en suveren rasteplass. Kos deg med musikkSikkert ikke, men synes det er bra nok her til å nyte musikk. Så har lyst til å gjøre det en stund mens jeg tygger på min hemmelige plan.
Bare Hi End frå nå?Er Tosken ferdig med HiFi, eller sitter han å jobber med et hemmelig prosjekt? Følg med i 2025...
Nei, MakkinTosken blir nok ved sin lest. Det amerikanske skrammelet han har samlet på seg, holder han på.Bare Hi End frå nå?
Smakfull geriatri!Sikkert ikke, men synes det er bra nok her til å nyte musikk. Så har lyst til å gjøre det en stund mens jeg tygger på min hemmelige plan.
Måtte prøve noe i dag! Blir aldri ferdig med tullet mitt vettuMen det å utbedre lyden er det vel ikke satt en stopper for?
Ble det bedre?Måtte prøve noe i dag! Blir aldri ferdig med tullet mitt vettu
Digg med det røde lyset. Kan du styre fargen på lyset i hele grotta?Sikkert ikke, men synes det er bra nok her til å nyte musikk. Så har lyst til å gjøre det en stund mens jeg tygger på min hemmelige plan.
Til og med blinke i takt med musikken om jeg vil. Phillips HueDigg med det røde lyset. Kan du styre fargen på lyset i hele grotta?
Tja, på papiret ble lyden 3,2dB bedre mellom ca 700 og 5000. Fikk faktisk vekk litt førsterefleksjoner, men ikke slik at kona kom løpende ned og lurte på hva jeg hadde gjort.Ble det bedre?
Morsomt på nachspill... Men kan kjøre forskjellige preprogammerte scener og temaer eller lage selv. Digger Hue, har det i nesten hele huset.Blinking, i takt eller ikke, blir litt væl he-he Men «riktig» lys har så mye å si. Hadde det vært en innstilling som het «Tyrkisk bad», hadde jeg valgt den
Det koster litt, men banker billigvariantene jeg lenge brukte langt ned i støvlene. Også er det veldig digg å kunne slå av samtlige lys i huset på en gang.Må se litt nærmere på det. Har planer om å pusse opp stua i nær fremtid, og en sånn belysningsløsning hadde vært artig.
Makan! Forandring fryder jo!Jepp!
Hue er overlegent morsom belysning, selv om ikke dronninga alltid liker når det endres i tide og utide
Hadde egentlig lyst til å legge ut et bilde av dine i "Vakre høyttalere"-tråden og lette i tråden din. Men dessverre er ikke du like god fotograf som @inselwind er snekker.Horelys skal en ikke skimse av. Vis vedlegget 1071864
Det var de kablene daOm ikke Sevald har gjort det, så tok jo DUC999 et flott bilde den dagen de ble levert
Vis vedlegget 1071903
Jeg ser ikke kabelen for alle kableneDet var de kablene da