Da vet jeg hva han sier når han går ut døra på dagsenteret...Et lite bilde av Tosken dagen etter forsterkerbytte:
Vis vedlegget 1110159
|
Da vet jeg hva han sier når han går ut døra på dagsenteret...Et lite bilde av Tosken dagen etter forsterkerbytte:
Vis vedlegget 1110159
I know now why you cryDa vet jeg hva han sier når han går ut døra på dagsenteret...
Ikke ved osteoporose sammenfall av ryggvirvler kjære venn…Alt kan repareres/sementeres!
Ikke ved osteoporose sammenfall av ryggvirvler kjære venn…
Var ment som en spøk, unner ingen det der.Vis vedlegget 1110176
Du kan fortsatt få klem på nerver etter å ha fått satt inn noen sånne… dessverre..,
AuVis vedlegget 1110176
Du kan fortsatt få klem på nerver etter å ha fått satt inn noen sånne… dessverre..,
AIII! My back!Da vet jeg hva han sier når han går ut døra på dagsenteret...
Tja, bare du som kjenner ditt program.En tur til Vestby i morgen. Begravelse på tirsdag. Burde vært en gylden anledning til å hørt lyden i hulen din, men tror programmet er litt for stramtDu ligger vel uansett i plaskedammen din
![]()
Måtte blitt mandagskveld, men tror det holder hardt.Tja, bare du som kjenner ditt program.Komme innom på tirsdag etter torvleggelsen vel?
Vi finner på noe i forbindelse med Horten tenker jeg.Måtte blitt mandagskveld, men tror det holder hardt.
Er nok mer fornuftigVi finner på noe i forbindelse med Horten tenker jeg.![]()
Isbading er jo sunt
Blir 20 grader torsdag, så kjør på!!