Da vet jeg hva han sier når han går ut døra på dagsenteret...Et lite bilde av Tosken dagen etter forsterkerbytte:
Vis vedlegget 1110159
Da vet jeg hva han sier når han går ut døra på dagsenteret...Et lite bilde av Tosken dagen etter forsterkerbytte:
Vis vedlegget 1110159
I know now why you cryDa vet jeg hva han sier når han går ut døra på dagsenteret...
Ikke ved osteoporose sammenfall av ryggvirvler kjære venn…Alt kan repareres/sementeres!
Ikke ved osteoporose sammenfall av ryggvirvler kjære venn…
Var ment som en spøk, unner ingen det der.Vis vedlegget 1110176
Du kan fortsatt få klem på nerver etter å ha fått satt inn noen sånne… dessverre..,
AuVis vedlegget 1110176
Du kan fortsatt få klem på nerver etter å ha fått satt inn noen sånne… dessverre..,
AIII! My back!Da vet jeg hva han sier når han går ut døra på dagsenteret...
Tja, bare du som kjenner ditt program.En tur til Vestby i morgen. Begravelse på tirsdag. Burde vært en gylden anledning til å hørt lyden i hulen din, men tror programmet er litt for stramtDu ligger vel uansett i plaskedammen din
![]()
Måtte blitt mandagskveld, men tror det holder hardt.Tja, bare du som kjenner ditt program.Komme innom på tirsdag etter torvleggelsen vel?
Vi finner på noe i forbindelse med Horten tenker jeg.Måtte blitt mandagskveld, men tror det holder hardt.
Er nok mer fornuftigVi finner på noe i forbindelse med Horten tenker jeg.![]()
Isbading er jo sunt
Blir 20 grader torsdag, så kjør på!!
Støtter Bladelius, har trua på Ymer III!Holder nok øynene på Bladelius foreløpig! Etter å ha konferert litt med @nat har troen på Ymer III bare blitt forsterket. Men gidder ikke forhaste meg heller. Lever godt med Toskebokser foreløpig! Og selv om jeg sikkert trenger trening, har jeg ikke lyst til å ende som @Evo III å bære inn og ut bokser ustanselig.
Ja, bare noen dager igjen nå, før de kommer!Støtter Bladelius, har trua på Ymer III!
Mister Fatman.
Nå ser jeg at den finnes i en "extended score edition". Enda lengre outro der, som jeg nå hører for første gang. Det var ikke den jeg tenkte på, men den vanlige versjonen. Rett skal tross alt være rett, og jeg skal ikke være toskete og lure Tosken ut på hverken dypt vann eller på glattisen.God morgen Tosken!
Jeg vet ikke hvorfor, men jeg har en idé om at du vil like Sei Selina. Start med låta Consider me Venus. Fin morgenlåt, og spesielt outroen er nydelig.
Ha en god dag!
hvego
Det er elementer jeg likte veldig godt og outroen var spot on. Men vet ikke hvorfor og vet ikke om det er noen vits å analysere: Klynkende, selvopptatte, vakre kvinner tar meg rett ut av opplevelsen.God morgen Tosken!
Jeg vet ikke hvorfor, men jeg har en idé om at du vil like Sei Selina. Start med låta Consider me Venus. Fin morgenlåt, og spesielt outroen er nydelig.
Ha en god dag!
hvego
Der vil jeg si at analysen er spennende å gjøre!Det er elementer jeg likte veldig godt og outroen var spot on. Men vet ikke hvorfor og vet ikke om det er noen vits å analysere: Klynkende, selvopptatte, vakre kvinner tar meg rett ut av opplevelsen.
Liker ikke være basant, men generaliserer gjerne.Der vil jeg si at analysen er spennende å gjøre!
Selv - separert og snart klargjort som skilt - har jeg ingen sånn motstand.
Hun har også en låt som heter Him or her. Det er mye mer klinkende eller sørgende, med en tydelig historie om abort. Kanskje under beltestedet å kritisere henne for det, men det er jo også smak og behag. Jeg blir grepet. Men kanskje er selvmedlidenhet i nærheten av låtas uttrykk. Norsklæreren min mente det samme om Nick Drake, som han kalte selvmedlidende ung mann - og dermed uinteressant. Men jeg liker ham - også nå, 30 år etter norskeksamen.
Noen ganger er det kort vei fra sentimentalt til sublimt. Og så er det sånne pussige mellom stadier: Prince har for eksempel en del tekst som både er temmelig teit og skikkelig bra samtidig. Og Zeppelin - gudene mine - kan vel innimellom ha noen litt flaue tekstlinjer.Liker ikke være basant, men generaliserer gjerne.
Musikk jeg fra nå klassifiserer som Menamusikk, etter den folkekjære Maria Mena, som for meg representer dette personlighetsforstyrrede, selvmedlidende, usmakelige uttrykket best. Artister som mangler det kunsteriske talentet til å gjemme budskapet med genial poesi, men uttrykker i klartekst hvor jævli de har det og ønsker at alle skal se dem. For meg er dette er musikk med tekst som utelukkende burde appellert til 14 årige jenter, som mangler dybden til å forstå analogier og andre språklige grep og som er i en fase av livet hvor alle kriser er store og dreier seg om dem.