MakkinTosken
Who, me?
Se der ja! De vanlige morgenfuglene er på plass!God morgen min venn,ikke slit deg ut nå
Har bare lyst til å bli ferdig med fresingen. Etter det, om det blir vellykket, blir det noen dager med finpuss og kos!
Se der ja! De vanlige morgenfuglene er på plass!God morgen min venn,ikke slit deg ut nå
Jeg spratt ut av senga,lagde en bøtte kaffe satt på radio og trodde det var mandag.Se der ja! De vanlige morgenfuglene er på plass!
Har bare lyst til å bli ferdig med fresingen. Etter det, om det blir vellykket, blir det noen dager med finpuss og kos!
Min interne klokke er dessverre stilt og jeg får ikke gjort noe med det. Alltid vært et A menneske.Jeg spratt ut av senga,lagde en bøtte kaffe satt på radio og trodde det var mandag.
O
Nå sitter jeg som sagt bare på ræva å super kaffe mens jeg venter på at garasjen skal bli varm. Starter nok temmelig mykt med målinger, tenking, mer måling, julebrus og mer tenking før jeg fyrer opp. Selv om jeg bor på bondelandet er jeg ikke sikker på om nærmeste nabo setter pris på om jeg fyrer maskineriet før åtte en søndagsmorgen heller.Steike som du står på da mann , følges med spenning
Hifi er jo hobbyen min. Noen få ganger innebærer det en liten fysisk innsats, men gjør jo det med glede.Imponerende stå-på-vilje! Følger med i spenning
Som barn spilte man stigespillet og trodde det bare var for gøy. Nå skjønner du at det var for å forberede deg på DIY tilværelsen.Faen inn i svart svidde helvete! En liten tabbe....
Bare jeg som tenkte feil ved utfresing av ytre baffel.Ka va det nå?
Dobbel baffel kan du legge på etterpå - slik at de går utenfor bassene og i praksis gjør at de blir forsenket.Er allerede oppe og står. Jobber med redesign. Kassene er jo på en måte ferdig. Skal bare pyntes. Vet ikke om jeg lenger gidder å styre med dobbel baffel. Gjøre det annerledes.
Etter hvert som alderen siger på, så blir jeg egentlig bare mer og mer imponert over de fleste andre.Bittre gamle gubber blir ofte verdensmestre i sitt eget hode. Jeg finner stor glede i å følge med fra sidelinja på din og andres tråder her inne uten å ha så mye å komme med. Keep up the good work, jeg har trua på suksess
Jeg har begynt å jobbe med litt alternative løsninger og jeg skal nok få til både en solid baffel og ramme rundt elementene. Men disse monsterkassene skal på en måte skli inn i grotta. Har ikke klarsynet ennå, venter på åpenbaringen. Har vært mest opptatt av det praktiske og formfaktoren, finishen har til nå vært litt sekundært.Dobbel baffel kan du legge på etterpå - slik at de går utenfor bassene og i praksis gjør at de blir forsenket.
Du er godt i gang med egen plan og følger den med stor interesse. Etter noen måneder med plassering og testing vil du ha rikelig med erfaring til å vurdere en annen planløsning. En annen og bedre planløsning kan da fyres i gang med et passende veddemål for utfordringen.....hvis du har baller til å ta denJeg blåser i hans forslag!
Han har brukt tre innlegg nå uten å komme med annet enn intetsigende piss! @Flageborg ser helst at du ignorerer meg og min tråd!
...er en del av moroa dette.Faen inn i svart svidde helvete! En liten tabbe....
Dette er vår norske utgave av Dennis Foley. Ikke annet å kjøpe enn hans meninger.@Flageborg ser du er bransjeaktør. Hvilke butikk? Greit å vite hvilke jeg skal styre unna tenkte jeg..
Da jeg ikke kjøper drit sparte jeg jo litt her da med andre ord...Dette er vår norske utgave av Dennis Foley. Ikke annet å kjøpe enn hans meninger.
Ja og nei!...er en del av moroa dette.
Det blir bra til slutt...eller etterhvert.
...er ikke sikkert det finnes noen slutt.
Da blir jo gleden ved det hele...stutt.
Hvis du har som mål å virke irriterende på folk, så lykkes du godt med det.Du er godt i gang med egen plan og følger den med stor interesse. Etter noen måneder med plassering og testing vil du ha rikelig med erfaring til å vurdere en annen planløsning. En annen og bedre planløsning kan da fyres i gang med et passende veddemål for utfordringen.....hvis du har baller til å ta den
Ryggen din tok jeg ikke med i kalkylen må jeg innrømme - og jeg selv er ikke en ryggjævel. Kostnad, plass/volum og mindre byggearbeid var faktorer som gjorde at jeg gikk for doble kasser. Dessuten vil den raskeste jobben, bære dem ned i grotta, ta ca 3/5 av tiden enn om jeg skulle båret fire.Men hvorfor ikke 4 kasser? Hilsen ryggen
Trenger vel ikke bære de der? Hørt om sekketralle? Jeg er glad i mine toRyggen din tok jeg ikke med i kalkylen må jeg innrømme - og jeg selv er ikke en ryggjævel. Kostnad, plass/volum og mindre byggearbeid var faktorer som gjorde at jeg gikk for doble kasser. Dessuten vil den raskeste jobben, bære dem ned i grotta, ta ca 3/5 av tiden enn om jeg skulle båret fire.
Sekketralle? Nei vet du hva! De står nede i grotta på null,svisj uten slike feminine redskap! Hvor ofte barberer du leggene?Trenger vel ikke bære de der? Hørt om sekketralle? Jeg er glad i mine to
Hjul er fint