Balle Clorin
Æresmedlem
Jeg besinnet meg , da min festlige kommetar kunne misforstås, så jeg editerte den bort...
Sist redigert:
Hehe - takker deg herved og bukker så dypt øvre del av brystkassa tillater uten at tarmene litt lenger ned klemmes for flate - tenkte så mange andre hadde gjort det at jeg lot skryten gå ut over Stereo+ men jeg har rost deg tidligere for at du har baller til å tørre stå frem med meninger ikke alle andre syntes er like logiske og/eller positive - respekt!Folk liker at ens innsats blir satt pris på. Husket du å takke meg?
Trappa går helt ned rett på betonggulv. Hold deg på beina du!Gratulerer med god omtale Makken
Ikke moe mindre fristende å ramle ned trappa hos deg nå.
Du formulerer deg aldri med små ord!Hehe - takker deg herved og bukker så dypt øvre del av brystkassa tillater uten at tarmene litt lenger ned klemmes for flate - tenkte så mange andre hadde gjort det at jeg lot skryten gå ut over Stereo+ men jeg har rost deg tidligere for at du har baller til å tørre stå frem med meninger ikke alle andre syntes er like logiske og/eller positive - respekt!
Du står for noe, MakkinTosken, stor respekt
- Om jeg også kunne tenkemeg komplett linje i benken med blått lys i?
Well, siden du absolutt spør, digger amazing USA så da er vel svaret gitt
Men om jeg tryner, så må jeg jo bli en stundTrappa går helt ned rett på betonggulv. Hold deg på beina du!
Vi er skikkelig takknemlig for å få komme på besøk og ingen tvil om at du hadde gjort fint til vi kom Veldig hyggelig å være på besøk hos deg @MakkinTosken. Hjemme hos-besøk er noe av det hyggeligste jeg gjør. Så trenger ikke ekstra skryt for å fortsette med det. Men selvfølgelig skulle vi ønsket oss litt flere penger fra annonsørene for at kunne tjent noe mer på å gjøre detteJeg har takket Ståle for hyggelig formiddag og gitt ham rosende tilbakemeldinger.
Men ikke glem at slike reportasjer krever en innsats også fra den som stiller opp! Det tar ikke en halvtime gjennomføre en slik seanse. Og om en har skam i livet prøver man jo å gjøre huset litt presentabelt, vel vitende om at det blir lagt ut i all offentlighet.
Folk liker at ens innsats blir satt pris på. Husket du å takke meg?
Glemte takk til deg, men nå får duHva med meg da!
Som måtte sitte på trappa til Ståle for å vente til han var tilbake, så vi fikk basstårna i vater
Vel! det gikk bra det også.
Dæven her var det mye fin opptenningsved:=)Vel - du forkynner det DU vil naturligvis - særlig i din egen tråd - jeg prøver bare å drive med litt faktaopplysning! Ikke alt innen hifi som er jåleri....
Og Japan / bokser har jeg faktisk en del faktaopplysninger om...
Vis vedlegget 713847
Nei, vær så snill fortsett. Så ut til være rammeverket for et poetisk verk. Du har åpenbare kunstnerisk sider...Fønvind er kjedelig.
Den som ikke står oppreist i stormen...
...tror jeg velger å rulle inn der.
Helt klart! Er mange ulike anlegg jeg leser om i trådene her på HFS det hadde vært spennende å oppleve med ørene, heller enn øynene.Det aller beste er å ha vært der selv, det gir en del tilleggsinfo
Hånei! Min står tørt og trygt. Den lille rusten som fantes er forlengst borte og bilen er nå uten en blemme.Jeg kan hente den mot et mindre gebyr så slipper den å lide
Har du ikke sett slideshowet?Det var godt å høre. Kom et øyeblikk i villfarelse.