MakkinTosken
Who, me?
Tenk, aldri kjørt boble..
?...og så endte du opp med fem nuller ?
Fire nuller i grillen og en null bak rattet ? ... Men du har vel Merza enda ?
Dæven, har hatt 3-4 stk av dem. Første var jeg bare 14 år, — fikset og solgt for å tjene penger til mopedTenk, aldri kjørt boble..
Har Golf GTE og SL 450.Fire nuller i grillen og en null bak rattet ? ... Men du har vel Merza enda ?
Tusen takk! Sent ute? Reportasjen ligger ute ennå og oppsettet er det samme. Jeg tar i mot hyggelige tilbakemeldinger med åpne armer i lang tid fremover.Litt sent ute:
Staselig reportasje fra MakkinToskens hus i Stereo+. Mye deilig utstyr.
Du kledde bart.. Litt mer usikker på sveisen på bildet av deg til høyre...
Kjenner lesergruppen... Meg selv inkludert..Sikker på at den virket morsommere i hodet. Du skulle droppet presiseringen på slutten..
Du fik GT-RS modellen med trim for flippskjegg og overhøvling av wannabees skjønner jeg..Brukt så mye penger på haifai at jeg ble nødt til å kjøpe en brukt en. Forrige eier sa den var fin til å høste donglebær med også.
Det er ikke høyttaler ment for små rom, det er sikkert. Å sitte noe nærmere enn det jeg gjør nå er ikke heldig for summering. Rommet mitt er ca 6x7mFor å følge Dynaudios oppskrift må altså rommet være minst 5 m bredt ( 3m mellom høyttaler=avstand til lytter +1m minst til sidevegg) og minst 4.5 meter langt (minst 20% fra bakvegg og oppfylle krav til likesidet trekant og avstand til bakvegg)
Du er heldig som har de dimensjonene. Ikke så mange som har så gode tall.Det er ikke høyttaler ment for små rom, det er sikkert. Å sitte noe nærmere enn det jeg gjør nå er ikke heldig for summering. Rommet mitt er ca 6x7m
Jotakk, er kanskje heldig. Men noen fordeler må det være ved å velge og bo på bøgda uten buss i helga.Du er heldig som har de dimensjonene. Ikke så mange som har så gode tall.
Mine høyttalere er kanskje en tanke for store for stua. Piega Master One. Men det funker ganske bra. Ca 5x 5 meter. Har ikke så lang vei til sentrum og kjøpesenter. For langt til sjøenJotakk, er kanskje heldig. Men noen fordeler må det være ved å velge og bo på bøgda uten buss i helga.
Klart nærmeste storsenter er 9 min unna og det er bare 45 min til Oslo. Nærmeste badeplass er 5 min gange og man får vel 300kvm for samme pris som en garderobe i byen.
Vet du, føler meg veldig heldig!
Tenker du har vært spesielt heldig med fravær av politi på veiene under «45 min til Oslo»-etappeneJotakk, er kanskje heldig. Men noen fordeler må det være ved å velge og bo på bøgda uten buss i helga.
Klart nærmeste storsenter er 9 min unna og det er bare 45 min til Oslo. Nærmeste badeplass er 5 min gange og man får vel 300kvm og 2 mål tomt for samme pris som en garderobe i byen.
Vet du, føler meg veldig heldig!
Tenker du har vært spesielt heldig med fravær av politi på veiene under «45 min til Oslo»-etappene
Men aller mest gleder jeg meg til pesten gir seg og vipa og meg kan besøke storebrødrene til våre Dynaudio
Har egentlig funnet at de beste rørene finnes blant de masseproduserte og relativt rimelige. Sikkert fint for vinsmakeren å sitte og gurgle på noen moste overmodne druer, men det blir man ikke full av. Den gangen jeg lekte ingeniør og konstruktør fant jeg fort ut at NOS og fancy jålerør var temmelig oppskrytt.Tydelig at JJ har fått på plass kvaliteten , så bra å vite.
Er ikke dette blasfemisk tale? Det er jo folk som lever av å selge NOS rør til gode priser..Har egentlig funnet at de beste rørene finnes blant de masseproduserte og relativt rimelige. Sikkert fint for vinsmakeren å sitte og gurgle på noen moste overmodne druer, men det blir man ikke full av. Den gangen jeg lekte ingeniør og konstruktør fant jeg fort ut at NOS og fancy jålerør var temmelig oppskrytt.
Synes det er mer fruktbart å finne en god vin som er lett å få tak i og smaker relativt likt uansett årgang og er lett å bli full av. Ja, jeg vet. Er en jævla bonde!Er ikke dette blasfemisk tale? Det er jo folk som lever av å selge NOS rør til gode priser..