MakkinTosken
Who, me?
Øvelse gjør mester
Første forsøk på litt 3D. Samtidig var den kjekke @Sevald nysgjerrig på mine fremtidige sub-planer.
Tør ikke yppe med bass adelen.En av tre rader dette?
Nei, de nede i Lyngdal er er det vanskelig å konkurrere med. Mitt holder til mitt bruk
MYE stil kan kompensere for mye.. Det vet jeg mye omBlir som jeg prøver overbevise mine vakre kone: "Det jeg ikke har i størrelse tar jeg igjen i stil..."
Nope, skinnet fra horelyset i grotta. Roxanne!Er det Cerwin Vega elementer du har tegnet inn i kassene ?
Tusen takk for at du visualiserte dine planer kun for å tilfredsstille min nysgjerrighet Men fortelle mere. Tenker du 6 x 18”? Og hva tenker du å oppnå som du ikke har idag ?Øvelse gjør mester
Første forsøk på litt 3D. Samtidig var den kjekke @Sevald nysgjerrig på mine fremtidige sub-planer.
Takk for at du spør!Tusen takk for at du visualiserte dine planer kun for å tilfredsstille min nysgjerrighet Men fortelle mere. Tenker du 6 x 18”? Og hva tenker du å oppnå som du ikke har idag ?
Fuck. Her må det alkohol tilTakk for at du spør!
Hva jeg tenker oppnå: Slippe å sitte å se på den støgge halveisløsningen jeg lever med nå.
Om jeg tenker 6x18: 4x18, 6x18, 8x18, 10x18, 12x18, min tanke er fri!
Fortelle mer: NEI!
Mener ikke være kostbar, bare at få ting er 100% ennå. Jeg vet at jeg vil ha et horisontalt array, men hvor mange element er ikke spikret og på en måte irrelevant. Så er det om jeg skal bruke de fire jeg har i dag, bak igjen. Det var veldig heldig fra et eq standpunkt, da det krevde langt færre punkter med en slik løsning. Til sist, jeg er i grunn fornøyd med de fire jeg har, men kassene var ment bak og jeg trenger noe mer stilmessig foran.Fuck. Her må det alkohol til
Det hører mer til denne historien enn jeg har fortalt her. Skissen er en grov intensjonsplan ikke det endelige produkt.Fett!
Trepanelet er dog en joker!?
Hvor kan forsterkere stå? Oppå?
Drøvtygger!Det hører mer til denne historien enn jeg har fortalt her. Skissen er en grov intensjonsplan ikke det endelige produkt.
Ja, dessverre. Har ikke lyst til å selge skinnet før bjørnen er skutt. Dette blir et svært omfattende prosjekt hvor jeg revurderer saker og ting hele tiden. Ikke er jeg interessert i et komitestyrt prosjekt heller. Se bare hvor raskt du var på plass med konstruktiv kritikk.Drøvtygger!
Skal du trekke dette over flere episoder?
Åh planen er nok klar! Jeg liker bare bygge den i hodet noen ganger før jeg tar frem spiker og hammer.Uansett så er det gøy å se litt retningen du vurdere. Jeg gjør nok det motsatte av deg. Fremstår mere som en vinglef….. men har en klarere plan enn hva jeg formidler.
Da er vi to som er skeptiske til komitéer…Ja, dessverre. Har ikke lyst til å selge skinnet før bjørnen er skutt. Dette blir et svært omfattende prosjekt hvor jeg revurderer saker og ting hele tiden. Ikke er jeg interessert i et komitestyrt prosjekt heller. Se bare hvor raskt du var på plass med konstruktiv kritikk.
Hadde bare lyst til å vise frem litt, siden @Sevald lurte for en stund siden
Stivt nok?Tenker høyt
Vis vedlegget 751321 Vis vedlegget 751322
I'm a man with a plan!Gir det nok avstivning bak driver?
Du nærmer deg en hel bassvegg. Like godt å hoppe i detTenker høyt
Vis vedlegget 751321 Vis vedlegget 751322
Nope, har kun 1,40 til rådighet, blir ikke en hel bassvegg. Ikke ønsker jeg det heller.Du nærmer deg en hel bassvegg. Like godt å hoppe i det
Du har vinduer å ta hensyn til. Samme her. Uansett, så blir det spennende å følge medNope, har kun 1,40 til rådighet, blir ikke en hel bassvegg. Ikke ønsker jeg det heller.
Småfrekt Synes dette ser bedre ut ,enn 6 på rekke.Åtte hull
Vis vedlegget 751410
Isolert sett ser kanskje dette bedre ut, men denne løsningen har noen reelle fordeler også.Småfrekt Synes dette ser bedre ut ,enn 6 på rekke.
Det er løsningen jeg alltid faller tilbake på, så de ender nok med den ja. Bare sondere etter alternative elementer også.En rad med elementer rundt halve romhøyden vil få dobbelt opp med interferens i roughly det samme området, så flere rader er den beste ideen jeg har sett på timesvis! I tillegg blir skrytefaktoren mye høyere blant halvgale DIY'ere, så det er potensielt en lang rekke med wins her.
Man taper nok litt ansikt blant de mest audiofile som mener subber og masse bass - og store drivere - bare er sorgens kapittel.