Tipper det går bra jeg. Har søkt råd.Vil du ikke få et kondensproblem hvis du forankrer kassene i ringmuren eller har du isolasjon på utsiden av muren?
Kommer ikke kommentere mer hvordan dette løses før jeg er i gang. Har fått råd!Kan du ikke ha luftespalte i mellom selv om du forankrer i muren?
Forsikret mot setningsskader! Alt ordner seg!Vil du ikke riste ned hele bygningen når du har forankret den direkte I konstruksjon?
Hmm, noe galt med en slik setning, synes du ikke?Det virker som Tosken har kontrollen på konstruksjon
Stykt å si det, men ja.Så da er disse kassene bare egnet som tennved?
Nå har jeg allerede 4 stk i drift, i kasser 25mm og 50mm baffel, med større overflater og det fungerer greit. Er ikke motvillig til å prøve med alu i avstivningen, men er redd det blir vel ambisiøst da jeg ikke har gjort det før. Er verken metallarbeider eller snekker.Har selv 31mm vegger, avstivere som har aluminiumsprofiler innfrest og benyttet glassfiber for å kapsle det sammen og runde av innvendige hjørner. Prøvekassene var 15 mm fineer og de levde som et ormebol når jeg dro på.
det er mye krefter på gang selv om det er lukket kasse i dine. Siden jeg ikke kan noe om lukket kasse så vet jeg ikke når det blir fånyttes overkill dog.
Tenker du har hatt det vondt i dag. Stakkars liten
Dårlig med hår? Ta med hele kroppenHøyttalerne har vokst, magen har vokst, men faen ikke håret...
Må si jeg er spent på resultatet og kommer nok til å invitere meg selv en dag.
Åååh, Pluggen!Jeg derimot...
Joa, men jeg har gitt meg selv plassrestriksjoner og prøver å plassere 8 av dem innenfor dette. Tror egentlig ikke frekvensrespons i dybden blir den største utfordringen egentlig.Sikker på at du ikke har lyst til å gå opp til 200l pr element.
Regnet med at det var grunnen. Du har sikkert rett i at responsen nedover ikke blir noe problem. Du har jo habile crown amper. De er det nok pulver i til å bruke eq uansett. Som sagt bare en strøtanke
Bare kost med tankedelingVar ikke enorm forskjell nei. Tenkte bare jeg måtte dele tanken. Når du fortsatt var på tegne stadiet
Noe sånt... En som indikerer signal så -20/-10 også klipp.Har du sånne dioder på Crownen din som representerer hver tiende desibel fra -40 til fullskala nivå?
Tror det. 2502 er ikke finesse, men masse krefter leverer de. Skulle det ikke være nok, vel da kjøper jeg to til. Men dobling av elementer skulle jo indikere halvering av effektbehov.Steike, da har du mer enn nok futt og fart til å gi fanken i noen ekstra liter med boksvolum