soundscape
Æresmedlem
Steike, de ruver godt disse 18 tommerene. Tøft prosjekt.
Ja, de er passe store!Steike, de ruver godt disse 18 tommerene. Tøft prosjekt.
Jeg er nok enig med deg. Blir aldri bra. Men jeg går på med dødsforakt. Tømmer kontoen til kona, sliter av egen hud og forsømmer familieforpliktelsene.Alle klapper deg frem og er sikker på at det blir både lydmessig og estetisk fullkomment. Når alle forventer det skal bli bra, og det blir bra, er det lett for at seierens melankoli kommer fort, og du raskt ender opp med å tenke; hva nå. Jeg antar derfor det kommer til å bli seende helt jævlig ut og bli en lydmessig buklanding av dimensjoner. På den måten har du da i hvert fall en du kan kalle idiot, og si; hva var det jeg sa, når du klokker inn med vellykket resultat og nyter musikken
Å slite av egen hud går bra, men vær forsiktig med forhuden!Jeg er nok enig med deg. Blir aldri bra. Men jeg går på med dødsforakt. Tømmer kontoen til kona, sliter av egen hud og forsømmer familieforpliktelsene.
For hva?
Snakk om å møte veggen!
Den var vel litt åpenbar, matros? Dessuten litt forutinntatt...Å slite av egen hud går bra, men vær forsiktig med forhuden!
Takk det samme!Imponerende projekt MakkinTosken.
Otte 18 tommere... I går virkelig til den i Norge med membran areal. Det bliver spændende at læse din beskrivelse af lyden med det færdige resultat. Hvornår har man nok membran areal? Der må være et sted, hvor det stopper, men hvor? God arbejdslyst.
Du er ikke alene om å bekymre deg for midbassen min. Takk for omsorgen! Foreløpig har jeg vært svært godt fornøyd, som kan ha litt med hvordan jeg bruker anlegget og musikken jeg hører mest på. Men man står ikke stille, så hva fremtiden bringer får du se.Snart har du BASS på plass, men hva skal du ha over der ?
Hva med MIDBASS ? Kanskje du skal ha horn og...... Nå som du syntes at DIY er blitt så gøy !!
Sa gutten med de kulest designede høyttalerne jeg har sett. Kunne godt tenkt meg de i et Chesterfield innredet bibliotek med sigarrøyken hengende i lufta! Kanskje når jeg får en herregård en gang...Fett utstyr og flott rom!
Håper på eget lytterom når jeg blir voksen så en kan gjennomføre stilen! Har bare 2stk 18" ...Sa gutten med de kulest designede høyttalerne jeg har sett. Kunne godt tenkt meg de i et Chesterfield innredet bibliotek med sigarrøyken hengende i lufta! Kanskje når jeg får en herregård en gang...
Pøh, igjen! Hadde du likt McIntosh designet hadde du ikke kjøpt frisøramper. Dritkule er de, med sine 350 rørwatt!Men det var ikke pent. Selv om det er en hylles til en eldre modell så var det en bom synes jeg Liker mcintosh designet vanligvis, men ikke her.
Nemlig! Hvordan våger du! Me Tosken, me strong, me lete etter deg i Horten i morra!Frisøramper, den er fin Kan leve med den. Nå har jeg kun kommentert designet til mcintosh, ikke lyden.
Blir du til Sonntag?Jeg er lett å finne og banke opp. Se etter den trøtteste fyren. Kjører over i natt
Har dobbeltseng....Nei. Kjører hjem lørdagskveld…
Ok, sorry! Misforsto pga av de frisørampene dine...Neitakk
Skjønner den Michi er muligens femi, men passer dårlig for løse handledd med 60kg pr blokk. Så jeg måtte få hjelp til å bære selvfølgeligOk, sorry! Misforsto pga av de frisørampene dine...
Skjønner den Michi er muligens femi, men passer dårlig for løse handledd med 60kg pr blokk. Så jeg måtte få hjelp til å bære selvfølgelig
Tror du jeg liker en attentommer? Eller er det bare skryt?
Må jo være litt mid-bass i de front ht som går opp til taket?! . Har dere glemt de?Snart har du BASS på plass, men hva skal du ha over der ?
Hva med MIDBASS ? Kanskje du skal ha horn og...... Nå som du syntes at DIY er blitt så gøy !!