MakkinTosken
Who, me?
Ferdig om et par tre uker tenker jeg... Kona og jeg må rekke å ha førjulskonsert og fyll!
Er ikke så godt vant, så for meg var dette paradis. Fant kjapt tilbake til gammel kurve og ser at jeg nok kan forbedre den ytterligere. Svært fornøyd!Se der ja.
Den der har jeg vært på nippet til å trykke på "kjøp" knappen flere ganger.
Blir spennende å lese dine bruker erfaringer etterhvert.
Er det flere planen enn å doble bassrekka?Stille før stormen
Lysene slukket, sakene klar til å flytte. Snart begynner en ny epoke
Prosjektet starter jo med å grave seg inn i veggen.Er det flere planen enn å doble bassrekka?
Alt for å glede deg! Bruk uka fornuftig. Sikre deg jåleelementene, selg RÆLene!Det gledes Ser frem til å følge dette prosjektet og ikke minst, høre om resultatet til @Dolbytor Går snart inn i en uke med vakt på jobben. Da stoppet alt opp hjemme, men jeg vil gjerne bli underholdt på hfs.
Hvor sitter den nye PA-dingsen i kjeden? For bassene?I all sin enkelhet er jeg fornøyd med den. Satt inn en hylle nå, så alt de støgge PA apparaturene blir gjemt.
Nei, @Karmana skal ikke gjemme bort Macene også!
Den sitter mellom preamp og bassforsterkerne.Hvor sitter den nye PA-dingsen i kjeden? For bassene?
God lyd
Absolutt behov for noe annet en "lifestyle" subber på markedet etter mitt syn. Håper det blir en realitet!DSP og bass må man ha i rikelig monn Jeg venter på to slike i posten fra Tyskland hvert øyeblikk. Blir ikke like toskete som hos deg men håper det skal bli pent og pyntelig likevel. 2x18 med doble spoler og 1,6kW til hver spole med servo. Egensnekra elementer og sensor på øverste elementet for å støtte servo og tyske amper og dsp for servokontrollen. Spennende med bass Blir det bra skal jeg kanskje selge slike til gærninger som ikke har vett på å bygge selv...
Vis vedlegget 759173
Rålekker benk du har laget deg der! Hvilke materialer har du brukt og finish for å få den tunge, aldrede look'en?Limbo-tilværelsen er litt tung.
Har lyst til å sette i gang med riving, men vil ikke starte for tidlig. Har lekt litt med den nye boksen, men justeringene jeg gjør nå er uansett kastbortet. Kanskje legge et lag olje til på benken som skal foran igjen?
Ja vi får vel se om jeg gidder.. selv om det er fristende rent hobbymessig har jeg nok jobb som det er må sies og burde uansett ikke heftet tråden din med slike ting.Absolutt behov for noe annet en "lifestyle" subber på markedet etter mitt syn. Håper det blir en realitet!
Det har alltid vært 8x18 tegningen som jeg har sett for meg, så det er de det blir.Siste 8x18-tegningen din er best spør du meg og er inner-atter, det der andre månesub-greiene er litt for mye jåleri, nesten lifestylei
Ja, så på nyåret blir det nok 12x18. Etter noen små modifikasjoner ser jeg for meg de fire jeg nå har foran, som en aktiv rombehandling av kluss under 40Hz bak.Synes det ser litt snaut ut.
Sendt inn søknad, men forventer ikke godkjennelse. Fått disp. av kommunen da.Har du hørt med Flageborg?
Har en primær stående på ca 25Hz, samt noe mygel i 30Hz området. Tipper litt aktiv pleie av det blir vellykket. Morsomt som eksperiment uansett.Hvis kommunen ikke har innvendinger er det i orden. Jeg har heller ikke noe å sette fingeren på - kjør på
Hvordan vet du at det er det første han tenker på? Han kan jo ha drømt om subber hele natten også.Man vet man er dedikert når man står opp i 6-tiden, og det første man tenker på/skriver om er subber
Visst faen er jeg dedikert! Det bør man jo være om man skal omgås alle disse gamle satanene her inne som ikke evner å rive hue ut av egen ræv!Man vet man er dedikert når man står opp i 6-tiden, og det første man tenker på/skriver om er subber
Jeg er egentlig ferdig med dette prosjektet jeg nå, gått videre til neste trinn.Jeg kverner sub prosjekt i hodet så mye at det er plagsomt
Prosjekteringsavdelingen er ferdig her også, men funderer fremdeles på små detaljene. Outsource du kabinnettene helt eller delvis?Jeg er egentlig ferdig med dette prosjektet jeg nå, gått videre til neste trinn.