Det er snart 80 år siden Pearl Harbor, men stedet for å internere japsen, i dette jubileumsåret, har mine amerikanske komponenter ønsket denne noble representanten fra solens rike, velkommen inn i mangfoldet. MCD7009 har lånt ut sin plass for øyeblikket og MP1100 har velvillig gjort sin ADC tilgjengelig for denne eldre mesteren.
Men vi har mange andre ting å feire også, la meg liste opp:
- Accuprinsen og knausfyrsten,
@Dire Wolf er ute av dvale og kan igjen dele med seg av de små og store opplevelser han har sammen sitt nippofile anlegg.
- Selveste Ayatollaen av Accuphase,
@Sluket har beæret oss plebeiere med sine stiltips i McIntosh-tråden og har til og med omfavnet den nye serien med kassaapparatkloner fra Binghampton
-
@Armand den vise har annonsert starten på et phonoprosjekt der han skal legge all sin innsikt med PVC-mediet inn i det som sikkert blir noe helt unikt.
I den forbindelse har jeg slengt i sammen en enkel, men passende video med musikk komponert av
Ryuichi Sakamoto, transkribert av Hana Umami Red og fremført av Accuphase C-240. Alt formidlet med hjelp av McIntosh MP1100.
Vil bare legge til at jeg ble i går minnet på av zombiene i Duran Duran at det har gått fem år siden min helt og følgesvenn siden jeg var seks år, David Bowie, gikk bort. Så musikkvalget er ikke gjort bare med tanke på feiring, men også til heder.
Så får vi håpe @Armand har koblet opp høyttaleren sin på webben og sitter klar med notatblokka. For C-240 softklipper ikke, men kan heller by på en ekstrem takhøyde og et forsvinnende lavt støygulv. De gamle er eldst!
Et utdrag av sporet i 24/96 format vil være tilgjengelig på forespørsel.