MakkinTosken
Who, me?
Menstruerer i månedsskifte, så trengte det ikke...Fikk du ikke bruke bind av den besøkende?
Menstruerer i månedsskifte, så trengte det ikke...Fikk du ikke bruke bind av den besøkende?
Tror akkurat det kan du ta veldig med roEneste nye som vises frem der er vel mitt stygge tryne. Så det er vel heller samvittigheten som rir.
Nå forvirrer du meg! Flørter du? Jeg bare tullet med det bøgegreiene altså, ihvertfall edru...Tror akkurat det kan du ta veldig med ro
Jøss! Det burde du gå til legen med!Menstruerer i månedsskifte, så trengte det ikke...
Da holder jeg meg unna en stund til. Men elsker Lee og det gjør Primus ogsåJøss! Det burde du gå til legen med!
Tenkte mer på bind anno 2020-21. Slik pleier jeg å møte folk som trenger seg på her.
Vis vedlegget 697492
Ble minnet på denne:... mens kjerring og bikkje koser seg inne.
Det kunne vært et høydepunkt! Vi holder poteta varmSavner deg allerede. Kom på besøk, så skal du få tafse på vintage McIntoshen min. Hentet og bringer gjerne
Nei, snøskuffa har jeg gitt videre til min unge og friske sønn!Ja finn frem snøskuffa, og logg av noen dager.
Det er noen som har fått trykket inn repeatknappen her inne, så det er lett å la seg lure når man ser noe nok ganger
Skjønner hvor det settet havnerJepp, jævli bøst. Jeg er forelsket!
Tror nåværende eier har skjønt det også....Skjønner hvor det settet havner
Har tosken flere musikkrum, eller har Jorwed budt igen ??Skjønner hvor det settet havner
Tosken rydder plass!Har tosken flere musikkrum, eller har Jorwed budt igen ??
Det skal være sikkert!Verden går ikke bestandig fremover..
Ja, sukk! Etter at du hadde ruslet ble vi sittende å høre. Det var kjærlighet i lufta, så jeg tror jeg må være tålmodig og vente.Det settet hos jorwed er kjempelekkert. Enda bedre i virkeligheten enn på bilde.
Av erfaring så er det mulig å få kjøpt det meste med litt tålmodighetJa, sukk! Etter at du hadde ruslet ble vi sittende å høre. Det var kjærlighet i lufta, så jeg tror jeg må være tålmodig og vente.
De må du beholde Jorwed. Vintage Mcintosh ser kulere ut enn nytt. Spiller vel bra også, kan jeg tenke meg.Til alle dem som mener Mcintosh bare er ræl....
Fyrte i dag opp 40år gammelt skrot som har stått uten spenning de siste 11. Litt kontaktspray, omkobling av trafo til norsk nett. Musikk! Ingen brum eller skraping, bare musikk!
Vis vedlegget 698299
Slapp av. Det var før jeg leste resten av tråden.Føkk ju, @Hifisnurr ! Ingen spurte om din mening! Prøve å sabotere min master plan æ gitt!
Jeg er ikke så stresset, er det ikke spikret fast kan det kjøpes!Slapp av. Det var før jeg leste resten av tråden.
Jada, ebay er full av Mcintosh-utstyr enn så lenge. Jeg har sendt inne et varsel og bedt dem stenge din konto slik at det blir noe igjen til oss andre.Det er masse vintage McIntosh utstyr på ebay, men prisene er ganske ville på mye av det
Til alle dem som mener Mcintosh bare er ræl....
Fyrte i dag opp 40år gammelt skrot som har stått uten spenning de siste 11. Litt kontaktspray, omkobling av trafo til norsk nett. Musikk! Ingen brum eller skraping, bare musikk!
Vis vedlegget 698299
Nå har jeg bare kjøpt den ene boksen på ebay og det får holde for en stund...Jada, ebay er full av Mcintosh-utstyr enn så lenge. Jeg har sendt inne et varsel og bedt dem stenge din konto slik at det blir noe igjen til oss andre.
Beklager å måtte si det, men er det bildet tatt med en brødrister? Et stykke under pari sammenlignet med det du ellers serverer her.Til alle dem som mener Mcintosh bare er ræl....
Vis vedlegget 698299
iPhone5sBeklager å måtte si det, men er det bildet tatt med en brødrister? Et stykke under pari sammenlignet med det du ellers serverer her.
Ikke den du bruker når du har fotoshoots nedi grotta, vel?iPhone5s
Nei, da bruker jeg Nikon d5300. Kanskje ikke hi end det heller.Ikke den du bruker når du har fotoshoots nedi grotta, vel?
He-he Det har vel litt mer å fare med enn en sju år gammel iPhone, skulle jeg tro.Nei, da bruker jeg Nikon d5300. Kanskje ikke hi end det heller.