Audiophile-Arve
Æresmedlem
Du brukar han vel ikkje som TRAPP?
Du brukar han vel ikkje som TRAPP?
Måtte tenke litt på den, men så kom jeg på at du var lærar....Du brukar han vel ikkje som TRAPP?
Veldig begeistret for dette orkestret.Vekker minner fra Øyafestivalen den platen der!
Hadde det på følelsen faktisk. Disse har sikkert Idar kjennskap til, tenkte jeg...Samme her Steikje fine ensemble! Gøye og gale!
Det er vi helt enig. Blir aldri lei
Det betyr bare at det er mange skatter der ute som venter på at du skal oppdage demBytte navn til MrMainstream
Ikke enkelt spotte Thorensen
Helt klart en 124 ja, men MkI eller II?Ikke enkelt spotte Thorensen
Den havnet litt i skyggenIkke enkelt spotte Thorensen
Er helt klart en MKIIHelt klart en 124 ja, men MkI eller II?
Jessør!Er helt klart en MKII
Jeg gjennomførte mitt aller første bilde søk på nett så MKII er helt rett heheJessør!
Hehe, tok den på fargenJeg gjennomførte mitt aller første bilde søk på nett så MKII er helt rett hehe
Jøss , trodde det bare var meg som hørte på disse , Må sette på «Back to earth» i morgen
Heldigvis kort da...Den skulle ha vært min hadde livet vært rettferdig, men sånn er det jo heldigvis aldri
MrExpired kanskjeGratulerer med treårs jubileum!
Kanskje Mr. Experience er et mer passende navn?
Spor 3 og 7 er kanskje litt "light" ja, men resten duger!Den skiva er så lett på tå at jeg tror jeg setter den sammen Cat Stevens. BS -->CS
Tok meg bryet å høre hele skiva nå på morgenen. Tror ikke jeg hadde følt at samlingen hadde hatt et gapende hull uten den.Denna skal du ha.
Strawbs - Hero And Heroine
Explore songs, recommendations, and other album details for Hero And Heroine by Strawbs. Compare different versions and buy them all on Discogs.www.discogs.com
Ingen platesamling uten denne er komplett.
Feirer en slikt? ... Livet er ingen selvfølge, men lell da gutt... Blir du hjemme i påsken forresten? Blir kanskje tuktet ned til Ås..I dag er jaggu tråden 3 år på dagen....
Tosken er ganske stabil
Vis vedlegget 907389
Tosken rir igjen
Stugu Nye forsterkere McIntosh C52/MC1.2kW Hva skjuler seg under benken. Benken fungerer som potteskjuler for 5 stk Dynaudio Sub 600. De har ingen kontakt med benk og den er åpen foran og bak Anlegget i filmmodus Kilde hjørnet Nottingham Dais Ortofon Windfeld ti Kuzma 4point9 Ortofon...www.hifisentralen.no