MakkinTosken
Who, me?
Takler en skive kålråkk før puta
Amon Düül II er ikke det værste assa
Amon Düül II er ikke det værste assa
Sist redigert:
Aha...Amon Düül IIs samleplate fra 1974.Er i grunn bare stesønn. Men ja, trivelig gjeng du har samlet der borte og jeg gleder meg veldig til platedate i Gøteborg med Stig!
Oi, glemte rent av siste plate!
Vis vedlegget 1036579
Glemt å pusse tennene,, eh brillene ? progressive.. ?
Du får ta klagene med fru Tosk... Tosken er ikke fotografen som du kan ane på den ucroppede versjonenGlemt å pusse tennene,, eh brillene ? progressive.. ?
Alltid drømt om armer som Skippær'n, men fikk kontant "nei!" av fruen.Baderinger rundt armene! Tenk hvilket skue en veltrent bole-tosk i ufokus vil kunne være.
Har 18 liter spillolje i et trau. Tipper jeg kan pådra meg en real bulk før messesesongen.Tror du Hr.Tosk har synthol i garasjen sin
Disse kroppsbyggerne bruker jo en del olje, så er ikke sikkert det blir nødvendig med noe trening faktisk. Spesielt ikke dersom du finner beigerosa baderinger som matcher hudtonen.Har 18 liter spillolje i et trau. Tipper jeg kan pådra meg en real bulk før messesesongen.
Du har åpenbart aldri sett meg. Beigerosa....Spesielt ikke dersom du finner beigerosa baderinger som matcher hudtonen.
Han trenger jo ikke løfte annet en seg selv ut av baderingen, om det sprøytes greit med Synthol inn i musklene, akkurat som han på bildet ditt.Nei var nok mer det han skulle løfte på.....
«Jerry Was A Race Car Driver» og «My Name Is Mud» var to låter jeg umiddelbart kunne jeg like. Langt utenfor sjangerne jeg vanligvis koser meg med.Claypool er ta meg faen en cool cat!
Primus er i grunn en egen sjanger og at de ikke faller i smak umiddelbart hos alle skjønner jeg godt egentlig.Langt utenfor sjangerne jeg vanligvis koser meg med.
Sånn føler jeg det gjerne er med de beste låtene. Uforutsigbar "out of sync" klimring. Herlig fengendePrimus er i grunn en egen sjanger og at de ikke faller i smak umiddelbart hos alle skjønner jeg godt egentlig.
Claypool var på audition for Metalica, hadde jo vært morsomt å hørt hvordan det resultatet kunne ha blitt:Primus er i grunn en egen sjanger og at de ikke faller i smak umiddelbart hos alle skjønner jeg godt egentlig.
Veldig glad han ble avvist! Metallica klarte seg godt uten ham og jeg får kose meg med låter som jilly's on smack og southbound pachydermClaypool var på audition for Metalica, hadde jo vært morsomt å hørt hvordan det resultatet kunne ha blitt:
“Lars said, ‘You’re not really used to this kind of music, are you?’” Les Claypool on his failed Metallica audition
According to James Hetfield, Les Claypool was “too good” for the thrash metal giantswww.guitarworld.com
Det blir helt sikkert kjempekoselig. Dere har vel tallknuser av samme merke, og basser med omtrent like stort problem med start og stopp.Jeg får rydde unna verdisaker og legge ut halm på gulvet i Grotta. I morgen dukker det opp en særping!
Hevner deg nå?! Ja, jeg får som fortjent!Det blir helt sikkert kjempekoselig. Der har vel tallknuser av samme merke, og basser mad omtrent like stort problem med start og stopp.
Er jo bare surr basert på myter. Har jo hørt et system med små smultring opp til 90Hz. Det spilte knusktørr og fyldig polkabass.Hevner deg nå?! Ja, jeg får som fortjent!
Er jo bare surr basert på myter. Har jo hørt et system med små smultring opp til 90Hz. Det spilte knusktørr og kontant
La oss nå ikke ødelegge morroa, vet jo at du har blitt en bløthjertet bestefar og får dårlig samvittighet, men Tosken er en masochist og elsker å bli hetset!Er jo bare surr basert på myter. Har jo hørt et system med små smultring opp til 90Hz. Det spilte knusktørr og fyldig polkabass.
Det er nok mye verre enn som så!Jeg får rydde unna verdisaker og legge ut halm på gulvet i Grotta. I morgen dukker det opp en særping!
Jeg tør ikke le før jeg vet hva det er. Hva er det?Jeg må kanskje fiske frem noen slike om jeg skal ha muligheten for å høre noe velvalgt selvvalgt hos deg?
Vis vedlegget 1039542
Jammen.Jeg tør ikke le før jeg vet hva det er. Hva er det?
Sol i går og sol i dag, er det Østfoldtåka da?