Tror du pusse bør lupeneTil det ser den litt snau ut... Mye mulig du må ha flere sånne bokser.
Men menneskekroppens volum tilsvare nesten dens vekt, så jeg får stappet opp til 300kg med hifientusiasme opp i den.Noen hifi-folk er jo større enn andre hifi-folk.
Pen boks, men synes den er litt liten?Av andre gladsaker
Jeg har etter langt kamp slitt min elskede SL 1000R transportkasse ut av fru Tosks varetekt. Så hva skal jeg med den?...
Men den er jo min!
Vis vedlegget 1039986
Pen boks, men synes den er litt liten?
Trodde ordentlige platespillere ble levert slik?
Kjekk å ha til Halloween eller filmkvelder?...stappe nedi folk som kun vil streame når de besøker Grotta, eller foreslår norske strupevesende syngepiker
Var ikke dette til middagsservice til fruen?Trodde ordentlige platespillere ble levert slik?
Vis vedlegget 1040035
De kassene hadde jo gått rett i peisen. Både embalasjen og spilleren har gjort et byks side oljekrisaTrodde ordentlige platespillere ble levert slik?
Vis vedlegget 1040035
De nekta å gå selv, så jeg måtte tvinge dem. Japansk ræl!De kassene hadde jo gått rett i peisen. Både embalasjen og spilleren har gjort et byks side oljekrisa
Måtte en slik bli min engangAv andre gladsaker
Jeg har etter langt kamp slitt min elskede SL 1000R transportkasse ut av fru Tosks varetekt. Så hva skal jeg med den?...
Men den er jo min!
Vis vedlegget 1039986
Kassa, innholdet eller begge deler?Måtte en slik bli min engang
Begge deler. Pikk! Rekner med du tok den som kødd ....Kassa, innholdet eller begge deler?
HiFi er alt for alvorlig til å spøke med, så her tas alt bokstavelig og i verste mening.Begge deler. Pikk! Rekner med du tok den som kødd ....
Er i grunn bare å kjøpe en slik det. Lever bare en gang!Måtte en slik bli min engang
...men har sluttet å handle på slike steder. Brent meg for meget! Dessuten alltid risiko for statlig svindel, dobbel mva, gebyrer og overraskende kjip kurs.
Du om det...men har sluttet å handle på slike steder. Brent meg for meget! Dessuten alltid risiko for statlig svindel, dobbel mva, gebyrer og overraskende kjip kurs.
Du er EU borger, helt annen greie. Den plata koster plutselig 900, mao halvparten av det går til frakt og avgifter. Står over!Du om det
Jeg har hatt tett på 200 kjøp nå (fikk en tidligere i dag),
uten en eneste feilgradering, og kjøper (nesten) bare innenfor EU = aldrig MVA feil.
Tenkte bare at den jeg linket til var Mint/usprettet, så begrenset, hvor mye som kan gå galt.
Just my 5c
Selvfølgelig var du in the know! Jepp, setter en i en spesiel stemning, både musikken og filmen. Hadde lyst på den versjonen over, siden gamle gjengen rundt Delia Derbyshire kolabbet på den.Flott musikk, flott film.
Vis vedlegget 1040107
Gjester føres direkte til the dungeon! Hvor blir det av bilder av gjester med halvfete haifai-kropper med paraplydrinker, badering og skjelmske smil?Da sitter Tosken atter som et tent lys og venter på besøk!
Istemmer...det finnes så mye spennede musikk bare man tar seg bryet og leter.Synes det har blitt mer og mer spennende å utforde seg selv og oppdage musikk som krever lytting og riktig mindset for å klare og fordøye og nyte. Ingen tvil om at man har mistet noe som følge av riksradioens utvanning, som også inkluderte det smale og litt utilgjengelige - eller platesjappas undergang hvor det sto en nerd og betjente kassa som ofte hadde en mening om hva du burde ha i samlingen. Easy access og en flom av lettspyd "Grandiosa" musikk er det vi sitter igjen med.
Takke faen da, for at vi har steder som @Hifi&Vinyl hvor raringene samles og man eksponeres for alt mulig.
Her er vi enige. Platekompaniet er nå den eneste musikkselgeren i Norge som prøver å dekke alle formater og selge alle musikkgenrer. De gjør en kjempejobb for det lille som er igjen av norsk fysisk platebransje.Sikkert flere som er litt negative til litt større aktører som platekompaniet, men jeg må bare si at jeg alltid har fått ypperlig kundeservice der. For ting kan skjære seg innimellom og de gangene det har skjedd og jeg har kontaktet dem, har de alltid vært raskt på plass med en god løsning.
Så i tillegg til min venn i Ski vil jeg faktisk også skryte av ovennevnte og seff Dipper!
Eller får deg til å leteIstemmer...det finnes så mye spennede musikk bare man tar seg bryet og leter.
I dag gikk det kun i vinyl og artister som Bowie, Twisted Sister og Toto sto for underholdningen....Hmmm, han leser i tråden og kassa sto veldig synlig til når han kom ned trappa... Nei, han kom med Toskens favorittfrokost og vi hadde en veldig hyggelig og laidback atmosfære her i Grotta, nesten som å ha en gammel kompis på besøk, så han var trygg og vil alltid være velkommen!Hvor blir det av bilder av gjester i trekasse?