Jobbe litt med fru Tosk, kanskje nappe til meg et av de store oppe og så må hun skaffe seg nytt.Stemmer for et persisk teppe ja
Feteste rommet på HFSAv annet nytt
Slept ut den gamle mugne matta som lå på gulvet, om jeg kjøper ny får tiden vise. Det var et beist på 15kvm, så Tosken driter i å klippe plenen i dag. Heldigvis har jeg justert anlegget etter høyvekta på Moss og har såpass løse toleranser at lyden holdt seg
Vis vedlegget 1046342
I dag oser det godhet av deg! Har hertuginnen gjort noe ordentlig fyfy med deg?Feteste rommet på HFS
I morgen får dere en velfortjent pause fra meg affal. Da er det den årlige festen i gata og jeg blir vel liggende i fosterstilling det meste av søndagen.følger med hva som må forberedes til morgendagens spilleliste
Jeg hører rykter fra de på nedsida av veien at festen pleier å ta av, og Kari er engasjert for å stå på trappa di og synge deg hjem når det er dags å legge seg.Da er det den årlige festen i gata og jeg blir vel liggende i fosterstilling det meste av søndagen.
10CC var lenge et hull, glad jeg raskt fikk fikset det! Kos deg med musikken og den evigfriske rosen!Er bra "trøkk" i tosketråden om dagen synes jeg, masse godfølelse rundt vinyl snurring av god musikk. Her er det lite negativitet, bare litt godmodig mobbing av bergensere og bygderølp. Det inspireres til å nyte godlyd, vipa hører på denne lille røver'n etter å ha spilt ten out of ten med samme gruppe.
Vis vedlegget 1046402
Ikke i mine øyneI dag oser det godhet av deg! Har hertuginnen gjort noe ordentlig fyfy med deg?
Jeg er dårlig på besøk, det må jeg jo innrømme. Du valgte jo dessuten å flytte langt faen i vold og da kan jeg ikke bare svippe innom.Når/hvis du kommer på besøk så vil du se at den er "nyplukket"
Nei, begge deler stemmer, du er dårlig på besøk og jeg har flyttet langt faen i voldJeg er dårlig på besøk, det må jeg jo innrømme. Du valgte jo dessuten å flytte langt faen i vold og da kan jeg ikke bare svippe innom.
Nesten så jeg glemte
Hvilken kom etter halvtimes albumet Dirty Mind? Jepp, Controversy!
Vis vedlegget 1046348
Kan vel si, at han var bedre på guitar enn de fleste...... men han var multitalent på det meste.Men du, var ikke gitar instrumentet til Prince
Ja, jeg er en sånn en - må lete etter Batmannen da jeg i utgangspunktet bare ser en kjeft med rar tannstilling
Ikke no' problem det vettu kompis, du omgås jo barskinger!Er det noe jeg skal være i Gøteborg, så er det pusling. Avviker ikke fra vanlig standard
Ja det har jeg fått med meg.Ikke no' problem det vettu kompis, du omgås jo barskinger!
Ja, satt T på 3400rpm. Kjapp i nøtta vettu...På 11 minutter
ImponerendePå 11 minutter
Mildt saktImponerende
Tøysekopper!Mildt sakt
Jækla god plate dessuten, og ikke mindre imponerende når man i ettertid vet hvilken form Freddy Mercury var i under innspillingen.Ja, til et fargerikt fellesskap
Lest at noen er bekymret for at kulørte plater ikke holder mål. Kan begynne med denne boksen med samtlige av Queens studioverker presset kjærlig i passende farger. Ingen støy, bare nydelige toner.
Først ut, deres siste
Vis vedlegget 1046864
Ingen tvil om at han fortjener legende statusen.Jækla god plate dessuten, og ikke mindre imponerende når man i ettertid vet hvilken form Freddy Mercury var i under innspillingen.