MakkinTosken
Who, me?
Tror det ble litt krøll på bildene! Sorry! Du hadde seff 100% rett! Og takk for tips!Apropo uten kontekst
Vis vedlegget 1074990
Tror det ble litt krøll på bildene! Sorry! Du hadde seff 100% rett! Og takk for tips!Apropo uten kontekst
Vis vedlegget 1074990
Føler vel at mine kommentarer har vært relevante, om enn uønskede. Så vidt meg bekjent er ikke du heller sen om å be meg ryke og reise, når jeg feks kommenterer grindr profilbildene dine, så litt mer støtte og forståelse hadde jeg håpet på!Slapp av mann!
Det du føler på nå er akkurat det samme som vi andre må leve med når DU slipper "sosiss pølsene" i satelitt positur ned på tastaturet.
Du lærer deg fort å leve med det.
EDIT!
Anstrengt, men stabilt?Det endrer ikke vårt forhold på noen måte
Å ikke like Nebraska fremstår som et rop om hjelp?Det var en som grinte på nesa -
når jeg la denne på disken hos Hifi&Vinyl. Selvfølgelig ikke jorwed, han er veldig støttende i alle min kjøp.
Tør ikke kommentere den saken mer jeg! Ønsker ikke å pådra meg mer av Hertugens vrede!Å ikke like Nebraska fremstår som et rop om hjelp?
Fascinerende at han i hele tatt har hørt om den. Den er da slett ikke en av de 10 platene han har hørt på opp gjennom et langt livTør ikke kommentere den saken mer jeg! Ønsker ikke å pådra meg mer av Hertugens vrede!
Det håper jeg da inderlig!Vel, til å være en antatt uopplyst og ubehøvlet drittsekk og tåpe, har jeg kommet ganske greit ut av det i livet.
Heier på han andre i dette tilfelletDet var en som grinte på nesa -
når jeg la denne på disken hos Hifi&Vinyl. Selvfølgelig ikke jorwed, han er veldig støttende i alle min kjøp.
Ja, det er jo ikke hifimusikk, så skjønner at slikt ikke faller i smak for deg.Heier på han andre i dette tilfellet
For å omskrive Ivar Hoffs kommentar om damefotball: ikke æ`re hifi og ikke æ`re musikkJa, det er jo ikke hifimusikk, så skjønner at slikt ikke faller i smak for deg.
Vet ikke hvem Ivar Hoff er og ser ikke på fotball uansett kjønn...For å omskrive Ivar Hoffs kommentar om damefotball: ikke æ`re hifi og ikke æ`re musikk
Your lossVet ikke hvem Ivar Hoff er og ser ikke på fotball uansett kjønn...
Måper ikke over din reaksjon, men heller over den andre sin holdning. Tipper det gjelder for @motoren også.Til @Musikkmannen og @motoren som måper over min reaksjon. Den karen mistenker jeg gikk under nicket kjellbjarne før og har hatt en tendens til å pepre tråden min i helgene med usammenhengende rør og tilfeldige videoer.
Tenker det er en grunn til at det skjer nettopp i helgene! Er ikke slik at jeg er uten empati, men det kommer liksom til et punkt.Måper ikke over din reaksjon, men heller over den andre sin holdning. Tipper det gjelder for @motoren også.
Bodde sammen med en Springsteen fan i 7 år så jo jeg har hørt den, en av grunnene til at jeg dumpet henne.Fascinerende at han i hele tatt har hørt om den. Den er da slett ikke en av de 10 platene han har hørt på opp gjennom et langt liv
Er ikke noen stor Spingsteen fan, men hadde et hull og er jo en samler. Noen skiver synes jeg er veldig ålreit å høre når stemningen er riktig.Bodde sammen med en Springsteen fan i 7 år så jo jeg har hørt den, en av grunnene til at jeg dumpet henne.
Jeg er en stor Springsteen-fan. Men det jeg er helt enig i, er at å tette hull er tilfredsstillende. Har man mye av noen er det nesten ulidelig at det mangler noe.Er ikke noen stor Spingsteen fan, men hadde et hull og er jo en samler. Noen skiver synes jeg er veldig ålreit å høre når stemningen er riktig.
Det er jo en samlers lodd. Liker man flere plater av en artist, må man til slutt, i det minste, ha studio-diskografien. Er man fan kjøper man selvfølgelig plater utover det også, selv om mye av det er overflødig pengemelking av svake sjeler som meg. Har i grunn et godt forhold til flere artister og har ingen skrupler med å kjøpe plater som kanskje ikke alltid er innertier. Men det har også vist seg at selv album man først ikke synes var noe, plutselig blir en favoritt når man lærer artisien å kjenne.Jeg er en stor Springsteen-fan. Men det jeg er helt enig i, er at å tette hull er tilfredsstillende. Har man mye av noen er det nesten ulidelig at det mangler noe.
Absolutt.Men det har også vist seg at selv album man først ikke synes var noe, plutselig blir en favoritt når man lærer artisien å kjenne.
Ville seg ikke slik.Skulle ikke du en tur over fjorden idag?
Det skal være muligheter for det.Tenkte jeg skulle invitere meg selv til Halden da, @eksu . Hørt at det er noe nytt der.
Hadde tenkt å si fra da vettu, har ikke glemt deg.Så da er det ikke for langt lissom
Skulle berre mangla.Det var en som grinte på nesa -