MakkinTosken
Who, me?
Tja, ligger på nivå med @Sevald, så stikker meg ikke spesielt ut der hellerNevnte jeg musikk/plater Ja, jeg gjorde vel det
Tja, ligger på nivå med @Sevald, så stikker meg ikke spesielt ut der hellerNevnte jeg musikk/plater Ja, jeg gjorde vel det
Makkintosken viser ingen begeistring for Dirac-, Audessey-, eller Lyngdorfbaserte løsninger. Siden han tidligere har uttrykt skepsis til knøtt som DEQX og har vist en tendens til å bli ved sin lest er det ganske åpenbart hva jeg foretrekker. @Dolbytor sa det best:
Dette er jo enkelt! Han skal ha en ny Trinnov, men denne gang i sort utførelse
Positivt håper jeg?Jøje meg, nå overrasket du
Har dere gravd helt til Saltnes for å få sjøutsikt?Glemte å fortelle at ikke bare Tosken shopper elnikk om dagen. Fru Tosk så sitt snitt til å spandere på seg en 85" til konestua. Derfor hifi alltid koster mer enn veil.
Samsung The Frame
Vis vedlegget 1087106
Ja, ønsket vel egentlig 75", men den var ikke på lager. Umiddelbar tilfredsstillelse er name of the game i casa del Tosk...Voksen tv det
Lært av eiendomsmeglere, PhotoshopHar dere gravd helt til Saltnes for å få sjøutsikt?
Men vi ser faktisk sjøen... KurefjordenIt's not a lie if you believe it
Har foreløpig ikke endret noe i anlegget, ingenting er solgt og blir ikke solgt før ny boks har ankommet og blitt testet.Da er det vel D1100 som styrer skuta nå?
Da har jeg misforstått litt. Jeg trodde at Trinnoven midlertidig var ute av anleggetHar foreløpig ikke endret noe i anlegget, ingenting er solgt og blir ikke solgt før ny boks har ankommet og blitt testet.
Nei, om du tenker på ovennevnte service, ble den gjort online. Det er det som er så kjekt med Trinnov. Så lenge den er koblet på nettet er det få ting ikke de dyktige folkene kan hjelpe deg med.Da har jeg misforstått litt. Jeg trodde at Trinnoven midlertidig var ute av anlegget
Følger spent med. Skal du ha en tradisjonell pre i forkant her? Og hvilke muligheter gir denne som ikke Amethyst hadde?
Gratulere!!
Nei, den vil kunne fungere som stand alone pre, med 6 analog balansert inn og to digitale + ADAT + DanteFølger spent med. Skal du ha en tradisjonell pre i forkant her? Og hvilke muligheter gir denne som ikke Amethyst hadde?
Blir gøy å lese om dine fremtidige erfaringer her. Ikke umulig jeg kopierer deg her. Sånn jeg forstår denne, så betaler en i utgangspunktet for 2 kanaler, der en må betale ekstra for å nytte de resterende kanalene.Nei, den vil kunne fungere som stand alone pre, med 6 analog balansert inn og to digitale + ADAT + Dante
Den har 6 kanaler ut, et helt nytt og freshere grensesnitt, ny designet mikrofon.
Jeg håper på å kunne optimalisere hver av de fire høydene med basser + høyttaler. Den vil være mer anonym og har plugin for mic med fantom i front mot den batteridrevne med blekksprut jeg bruker i dag.
Har noen tanker, men må bli litt mer kjent med den først. RIAA tenker jeg, jeg kobler digital sammen med CD, På PCen vil jeg installere DVS og kjøre streaming etc direkte til den via ethernet.Hvordan kommer du til å koble det inn i oppsettet ditt? Dvs. med hvilken type kabler, fra hvor, til hvor?
Det er hintet om mange store oppdateringer fremover, så jeg bestemte meg for å kaste meg på nå. Basert på prishistorikken til annet de lager, later det nemlig til at nye kunder finansierer oppdateringene.Blir gøy å lese om dine fremtidige erfaringer her. Ikke umulig jeg kopierer deg her. Sånn jeg forstår denne, så betaler en i utgangspunktet for 2 kanaler, der en må betale ekstra for å nytte de resterende kanalene.
Har snust litt på den selv, spesielt siden prisen er 1/3 av Amatyhst. Men har det ikke helt klart hvordan den eventuelt skal inn i oppsettet, da jeg har integrert….Har noen tanker, men må bli litt mer kjent med den først. RIAA tenker jeg, jeg kobler digital sammen med CD, På PCen vil jeg installere DVS og kjøre streaming etc direkte til den via ethernet.
Har ikke din integrerte, en bro mellom pre og effekt? Da har du to muligheter! Du kan jo dessuten klare deg med basis lisens med to kanaler. Koster knapper og glansbilder.Har snust litt på den selv, spesielt siden prisen er 1/3 av Amatyhst. Men har det ikke helt klart hvordan den eventuelt skal inn i oppsettet, da jeg har integrert….
Blir spennende å se hva du får til!
Ta den med på messe og fikse noen oppsett....Også kan du ha den i ryggsekken til og med
Det er kun ubalanserte RCA som man kan koble til der…Har ikke din integrerte, en bro mellom pre og effekt? Da har du to muligheter! Du kan jo dessuten klare deg med basis lisens med to kanaler. Koster knapper og glansbilder.
Om du ikke vil styre så mye er den jo egentlig ekstremt enkel å bruke, men vet ikke om jeg ville brukt den slik du beskriver...rettere sagt, jeg ville ikke brukt den slik du beskriver.Denne har jeg også vurdert, men jeg er usikker på om den er tilpasset mitt enkle hode...
Den blir ev. tilkoblet mellom pre og effekt hos meg.
Den har AES/EBU ut også, du kan i prinsippet kjøre alt gjennom Mola Mola...Det er kun ubalanserte RCA som man kan koble til der…
Er bare litt bekymret for støy, da jeg bruker ganske lav signalstyrke fra mola mola tambaqui dac via balansert xlr, og fra RIAA via balansert xlr, for å få brukt mere av forsterkeren...
Men hadde vært gøy å prøve!
Men jeg har 3 digitale inn på mola mola (usb, AES/EBU, og Coax), RIAA har XLR ut Så det vil gå der. Men da vil jeg miste TVen som bruker DigitalAudioModul2 i McIntoshen via HDMI.Den har AES/EBU ut også, du kan i prinsippet kjøre alt gjennom Mola Mola...
Koble TV optisk til NovaMen jeg har 3 digitale inn på mola mola (usb, AES/EBU, og Coax), RIAA har XLR ut Så det vil gå der. Men da vil jeg miste TVen som bruker DigitalAudioModul2 i McIntoshen via HDMI.
Hvorfor ikke? Jeg spør av ren uvitenhet...Om du ikke vil styre så mye er den jo egentlig ekstremt enkel å bruke, men vet ikke om jeg ville brukt den slik du beskriver...rettere sagt, jeg ville ikke brukt den slik du beskriver.
Fosse ser ut til å ha problemer der via LG TV, som jeg også har…. Hvis jeg hadde hatt separat pre og effekt forsterker med xlr imellom, ville det ha funket.Koble TV optisk til Nova
Da har du meget gode argumenter ovenfor kona om at TVen også må oppgraderesFosse ser ut til å ha problemer der via LG TV, som jeg også har….
Jeg bruker TVen som HDMI switch (5 kilder inn), hvis TVen begrenser signalet til toslink (jeg hater optisk tilkobling), så er det vell risiko for nye problemer der hvis ikke dataprosseseringen i TVen er god nok?Da har du meget gode argumenter ovenfor kona om at TVen også må oppgraderes