Da begynner den ordentlige høytiden!Påskehilsen fra Toten kommer personlig om ikke så lenge![]()
Dette er gøy
Snille gutter da, ikke akkurat NWA eller Public Enemy...Dette er gøy![]()
Verre med tempen i lufta
Utrustet som en selunge, dette er for trope å regne for meg.Verre med tempen i lufta![]()
Takk igjen for en veldig koselig påskelønsj med Herr og Fru ToskLite hifinytt fra Tosken for tiden, men i morgen får jeg verdens beste hifisnekker til lunsj, så da blir det affal litt fart i Grotta...![]()
Den tassen til venstre der kan ikke være mye til tess vel?
Ække mye tess sjæl, så tipper det går bra.Den tassen til venstre der kan ikke være mye til tess vel?
Jepp! Og der kom fakturaen, så da er det offisielt! Fy faen det er dyrt å være hifitulling!Spennende tiderSer frem til å lese om inntrykk.
Med Tosken som FonzieHappy days!
AyyyMed Tosken som Fonzie![]()
Har blitt lovet store forbedringer av personer jeg har stor tillit til, så jeg gleder meg veldig!Blir spennende å høre om det blir forandring hos deg etter bytte![]()
Da må jeg begynne å selge dem med en kalkyle som er mer vanlig innenfor bransjen
Få inga idéer nu Morten.Da må jeg begynne å selge dem med en kalkyle som er mer vanlig innenfor bransjen![]()
Føler du at du måtte jobbe hardt for dette salget? Hadde jo kjøpt dem før jeg kontaktet deg...Da må jeg begynne å selge dem med en kalkyle som er mer vanlig innenfor bransjen![]()
Den bilen du har er så fin att. Ikke tenk på detDa må jeg begynne å selge dem med en kalkyle som er mer vanlig innenfor bransjen![]()
Du er jo det de kaller frankofil, er du ikke?Da må jeg begynne å selge dem med en kalkyle som er mer vanlig innenfor bransjen![]()
Jeg trur nok ikke jeg ville ha valgt den modellen. Ville nok gått rundt 90 år tilbakeDen bilen du har er så fin att. Ikke tenk på det![]()
Jeg visste at Makkintosken var glad i motoren altså. Men det er såpass ja. Det visste jeg ikkeDu er jo det de kaller frankofil, er du ikke?
Morten er frankofil, ikke toskenJeg visste at Makkintosken var glad i motoren altså. Men det er såpass ja. Det visste jeg ikke![]()
Man er jo en tosk om man ikke er detMorten er frankofil, ikke tosken![]()