Steinar_Lund
Hi-Fi freak
Får man fremdeles kjøpt Bengalac?Du kan få låne en tusj av meg.Tull. Jeg har nemlig en slik
Får man fremdeles kjøpt Bengalac?Du kan få låne en tusj av meg.Tull. Jeg har nemlig en slik
Ser kanskje ut som en rekvisitt i en gammel science fiction-film, men i så fall en jævlig stilig gammel science fiction-film
Må innrømme at jeg godt forstår at du har problemer med et slikt design når din stilmessige preferanse heller mot fugleholker som disse:Dette ser litt ut som om noen har sovet i designtimen: Bred nederst, deretter en del smalere, for så å gå for det litt bredere igjen i selve kassa. I tillegg en baffel som ser ut som om den er kuttet per hånd med stikksag:
Vis vedlegget 379026
Hahaha! Helt sant, ser ut som om jeg har satt to poseløse støvsugere på stativer midt i stuaDe er direkte vakre i forhold til noe Devialt rask jeg så her om dagen... en eller annen galning som visstnok hadde byttet ut noen feite Sonus Faber.
Som jærbuen sa 'Eg roda litt med to damer. Hu eina ligna ikkje grisen, men hu andra gjorde!I mine øyne likner de ikke grisen, eller jo; bakdelen av en
Selv ikke en mor osv.
Vis vedlegget 385608
Jeg er jo en gammel gris. Ergo ligner de på meg!Selv ikke en mor osv.
Vis vedlegget 385608
Det kan jo slett ikke være så ille når vi vet at det er 3 faser i mannens liv: Gris, gammel gris, gammel...Selv ikke en mor osv.
[/UOTE]
Jeg er jo en gammel gris. Ergo ligner de på meg!
Må si meg enig med deg, Sluket. Da er det bare å slå til på tilbudet på demomodellene som ligger på bruktbørsen nå.Selv ikke en mor osv.
Vis vedlegget 385608
Vel Moderen er borte - bless her Soul - så da er det fritt frem her! Disse er uberbælbarskgrisetøffe - på en griseaktig måte også! Var inne på sidene til produsenten og det skulle jeg jo aldri ha gjort! "Vil ha" følelsen ble bare forsterket noen hundre prosent etter å ha sett litt på bildegalleriet deres!!
Passer perfekt som arbeidsmonitorer i Slukoteket.
Man kan ikke akkurat si Gallos første "kuler" var pene heller.QUOTE]
Hva behager?!
Vil dette si at det blir demo hjemme os deg med det første?Selv ikke en mor osv.
Vis vedlegget 385608
Vel Moderen er borte - bless her Soul - så da er det fritt frem her! Disse er uberbælbarskgrisetøffe - på en griseaktig måte også! Var inne på sidene til produsenten og det skulle jeg jo aldri ha gjort! "Vil ha" følelsen ble bare forsterket noen hundre prosent etter å ha sett litt på bildegalleriet deres!!
Passer perfekt som arbeidsmonitorer i Slukoteket.
WOW!
Men et slikt sett på High End viser i München vil ikke overraske noen. Derfor er disse kolonnene treffer estetikk. Deres håndmalt berømte sovjetiske fortsatt keeperen til tradisjoner Petrikov maleri, master Ludmila Gorbulya. Det er et tradisjonelt fiskevær skhoranivshiysya Petrikovka nær Dnepropetrovsk - det er noe og gjøre høyttalerne "Volya". Derfor, i 1772, krasuyuschiyya stolt på plakaten - datoen for fødselen av den pittoreske tradisjon.
Veldig praktisk og greit med bærehåndtak både foran og bak når ampene veier 90 kg. God rygg er også en fordel, noe jeg ikke har.Heh, heh..... Jeg synes man kan greie seg uten bærehåndtak på ting som ikke skal bæres rundt i eninga. Hank på hankeradio.Et lite knippe
Vis vedlegget 378988
Vis vedlegget 379023
Ellers synes jeg mine er helt OK. De er ikke akkurat pyntegjenstander, men unngår i det minste enhver antydning til å prøve for hardt. Jeg fikk forresten byttet ut messingplatene på den til venstre, så nå ser begge like lurvete ut. Elsker dem!
Med formen, så gir fargen seg selv - lys rosa..Ikke sant? For jeg har jo ikke nok skrammel stablet opp allerede Men jeg KAN jo selge noe annet småtjafs da... Men så var det fargen. Helsort ser litt trist ut.