Det var den ikke. Du bare erter.otare skrev:Kaffe i koppen, Klar en klassiker på radioen. Den første oppgaven var enkel...
Jeg har det fra The Simpsons, der Homer klager over å ikke være ferdig med 'my second breakfast no.2'.J.J skrev:Hva er det han sier ? ........ What about the second breakfast ?? (ikke sikkert på om det er ordrett)dag1234 skrev:Frokost nr 1 er ferdig spist, nå venter nr 2. Dette kan blir en god dag.
Fra hvilken film var det ?
TolkienRoberten skrev:I don't think he's heard of Second Breakfast, or Noonsies
Jan punktum Jan, det er ihvertfall fra en bok
Ja, riktig, der og.Geir Kristiansen skrev:TolkienRoberten skrev:I don't think he's heard of Second Breakfast, or Noonsies
Jan punktum Jan, det er ihvertfall fra en bok
Har ikke du kvitta deg med anlegget Cyber - hvorfor står du opp kl 6 dacybervision_ skrev:I seng kl 1, opp kl 6. :
Har da noe å spille på allikevel Har også en arving som ledet på meg med 6+ timer søvnmessig og som mente det var på høy tid å komme seg opp.Kalle Klovn skrev:Har ikke du kvitta deg med anlegget Cyber - hvorfor står du opp kl 6 dacybervision_ skrev:I seng kl 1, opp kl 6. :
Record world på Sandnes, driver de ennå?ottone skrev:Lurer på om det fins brukt vinyl å få kjøpt i byen på en sånn dag?
Har ikke fulgt så godt med i det siste, må slentre litt igjen. Det er jo vår.
Kanskje jeg finner litt levende musikk på veien også.
Nei :'(Kalle Klovn skrev:Record world på Sandnes, driver de ennå?ottone skrev:Lurer på om det fins brukt vinyl å få kjøpt i byen på en sånn dag?
Har ikke fulgt så godt med i det siste, må slentre litt igjen. Det er jo vår.
Kanskje jeg finner litt levende musikk på veien også.
Ja, men det går seinare då. Multitasking er ineffektivt, fortel eg elevane mine....då må eg vel leve etter eiga lære også?Tubesnake skrev:Det går vel an å høre på musikk mens man retter?
vente? prøv sove. Gratis tips fra meg 8)bambadoo skrev:J.... tidlig dette her. Klokka sto på 0345..Vente 2 timer til frokosten åpner på hotellet.