Intet nytt å melde mao.pengesluk skrev:Ahh... fantastisk vintervær! Sola skinner, minus tre, vinterferie...
Men sitter på jobben![]()
![]()
![]()
God morgenpengesluk skrev:Ahh.. fantastisk vinter vær! Sola skinner, pluss tre, lørdag..
Og jeg sitter IKKE på jobben![]()
![]()
Frokost - til fugleskvæking av en annen verden - dustene tror at det er over, men det er det ikke... Nabokatta lurer ved kjøkkenbjerka her og speider etter KFC mellom greinene... Morgenstund har bacon i munn, og om litt er kaffen klar.
Snart går turen nordover til basslytting!
Tidlig oppe, ser jeg.pengesluk skrev:Ahh.. fantastisk vinter vær! Sola skinner, pluss tre, lørdag..
Og jeg sitter IKKE på jobben![]()
![]()
Frokost - til fugleskvæking av en annen verden - dustene tror at det er over, men det er det ikke... Nabokatta lurer ved kjøkkenbjerka her og speider etter KFC mellom greinene... Morgenstund har bacon i munn, og om litt er kaffen klar.
..........
Nå.pengesluk skrev:Jaså, du er oppe og mater grisa?
Ta med noe musikk til ham du, Fingern. Traurig å bare høre på bass hele tiden.65finger skrev:skal til H.R og høre bass-system om et par små timer
tar med knørv. 2 timer med basskosRoberten skrev:Ta med noe musikk til ham du, Fingern. Traurig å bare høre på bass hele tiden.65finger skrev:skal til H.R og høre bass-system om et par små timer
...og velkommen til mitt yndlingsmareritt ;D65finger skrev:tar med knørv. 2 timer med basskosRoberten skrev:Ta med noe musikk til ham du, Fingern. Traurig å bare høre på bass hele tiden.65finger skrev:skal til H.R og høre bass-system om et par små timer
ikke noe er som noen timer med godknørv. får fart på magen slik at man kan få hivd opp babben fra i nattRoberten skrev:...og velkommen til mitt yndlingsmareritt ;D65finger skrev:tar med knørv. 2 timer med basskosRoberten skrev:Ta med noe musikk til ham du, Fingern. Traurig å bare høre på bass hele tiden.65finger skrev:skal til H.R og høre bass-system om et par små timer
du elsker det Roberten. En kosesegpålørdageoppgavepåkontoretdetenestesommanglererhodetelefonermedentimegodknørvpåhøretRoberten skrev:Og med ett ble det ikke så bittert at jeg sitter på kontoret og koser meg med dokumentasjon av integrasjonstesting.
Nå må du begynne og spise skikkelig ..... :65finger skrev:du elsker det Roberten. En kosesegpålørdageoppgavepåkontoretdetenestesommanglererhodetelefonermedentimegodknørvpåhøretRoberten skrev:Og med ett ble det ikke så bittert at jeg sitter på kontoret og koser meg med dokumentasjon av integrasjonstesting.
kun flytende fødeJ.J skrev:Nå må du begynne og spise skikkelig ..... :65finger skrev:du elsker det Roberten. En kosesegpålørdageoppgavepåkontoretdetenestesommanglererhodetelefonermedentimegodknørvpåhøretRoberten skrev:Og med ett ble det ikke så bittert at jeg sitter på kontoret og koser meg med dokumentasjon av integrasjonstesting.![]()
Hva er det han sier ? ........ What about the second breakfast ?? (ikke sikkert på om det er ordrett)dag1234 skrev:Frokost nr 1 er ferdig spist, nå venter nr 2. Dette kan blir en god dag.