Audiophile-Arve
Æresmedlem
Elevfri dag! Masse møte, og rettingsarbeid. Ok temperatur, men litt overskya. Regn i ettermiddag?
Og enda ikke lagt seg? noen timer til her för senga kan omfavne en noen timer för man törner til igjen ved 1500 tiden igjen....Det vart dobbeltskift på meg igår/idag gitt. Får vel seie god morgon til alle som ikkje har stått opp enda
Hva i alle dager driver du med..? Sitter plutselig på jobb tidlig en søndags morgen? Har aldri opplevd det jeg..G`morgen til hele hurven.
Sitter pluttselig på jobb igjen ?! ???
Har ikke giddet å lage kaffe, det får vente et par timer. :-/
Alle som jobber Søndagsmorgen oppdager fra tid til annen at de plutselig er på jobb.Hva i alle dager driver du med..? Sitter plutselig på jobb tidlig en søndags morgen? Har aldri opplevd det jeg..
Men klarte jeg å komme meg innpå her før 11 da?.. nei! Jammen bra jeg fikk sagt god morgen i går kveld for nå er det jo for sent...
Det kalles hjemmevakt m/utkalling det Komponenten.Hva i alle dager driver du med..? Sitter plutselig på jobb tidlig en søndags morgen? Har aldri opplevd det jeg..
Det kalles hjemmevakt m/utkalling det Komponenten.
Når det gjelder "mening med livet og sånn.." så er hjemmevakt og utkalling helt klart straff for synder begått i et tidligere liv !
Men nå sitter jeg da igjen på jobb, iht. vaktliste, og nå har jeg fått kaffe ! ;D ;D ;D ;D Og livet er ikke så værst. : :-*
Nei, og det er sikkert en del av straffen for det var sikkert veldig gøy dengangen, og nå husker jeg ikke noe av det ! Fortærende !! ;D ;D... noen formening om hva disse gamle syndene bestod i?
.............høyrer lite etter all vinkelsliperiet, så kritisk lytting er bortkasta resten av kvelden.
HÆ?Arve, du må bruke hørselværn når du jobber med slik redskap ! HØRER DU !!
Ja, forlokkende det, men ikke på mandag morgenSigar og en god Cocnac?
...och efter kaffen vil man gärna ha små kvinnor...
ta med paraply og sydvest til byen idag....HÆ?
Skal til Ålesund i dag. Endeleg ein fridag.
Og den velger du å tilbringe i Ålesund!HÆ?
Skal til Ålesund i dag. Endeleg ein fridag.
Og den velger du å tilbringe i Ålesund!