- Ble medlem
- 07.06.2004
- Antall liker
- 3.938
Noen som vil gjette hva disse oppdateringene er ?Har handlet meg Aries jeg også. Funker som bare det, og kommer visst to store oppdateringer snart også, desember og januar.
A.J.
Noen som vil gjette hva disse oppdateringene er ?Har handlet meg Aries jeg også. Funker som bare det, og kommer visst to store oppdateringer snart også, desember og januar.
A.J.
Den i januar ville de (Auralic) visst ikke fortelle noe om enda i følge Duet, men skulle være ganske stor.Noen som vil gjette hva disse oppdateringene er ?Har handlet meg Aries jeg også. Funker som bare det, og kommer visst to store oppdateringer snart også, desember og januar.
A.J.
Får bruke Lightning på Wimp og Lumin på lagret musikk, det har jeg ingen problemer med.Lumin snuser på Wimp HIFI men er usikker mhp. noe konkret.Har lastet ned Lumin, og den virker endel kjappere enn Lightning.Foreslår at du isåfall prøver Lumin app'en.
Sett den til Dark.
Den beste som finnes, men Linn Kazoo kommer seg kraftig.
Er det en måte og integrere Wimp Hifi i Lumin?
Kan sjekke med Li On/psme på CA forumet.
Det skulle forresten bli mulig å koble til hardisk direkte via usb kontakten på baksidenNoen som vil gjette hva disse oppdateringene er ?Har handlet meg Aries jeg også. Funker som bare det, og kommer visst to store oppdateringer snart også, desember og januar.
A.J.
Jeg bruker denne (Paul Pang design) og er godt fornøyd. Oser kvalitet tvers gjennom. I klasse med LH labs Lightspeed:Takker for tipset om Lumin, har brukt den noen dager nå, og den er lynkjapp.
Noen som har testet ut om det er noe vits med bedre USB kabel?
Bruker Audioquest Coffee, synes det fungerer bedre enn WW Platinium AES/EBU.
Ja.Jeg vurderer en Aries, men trenger råd fra dere som allerede eier denne. Jeg har en vinkelstue hvor en Jensen dual band router står i den ene vinkelen og anlegget står ca 8m unna i den andre vinkelen. Tror dere dette vil fungere trådløst, primært med Wimp hifi?
R
Takk for svaret.Ja.Jeg vurderer en Aries, men trenger råd fra dere som allerede eier denne. Jeg har en vinkelstue hvor en Jensen dual band router står i den ene vinkelen og anlegget står ca 8m unna i den andre vinkelen. Tror dere dette vil fungere trådløst, primært med Wimp hifi?
R
Enig, dette kommer til og virke.Ja.Jeg vurderer en Aries, men trenger råd fra dere som allerede eier denne. Jeg har en vinkelstue hvor en Jensen dual band router står i den ene vinkelen og anlegget står ca 8m unna i den andre vinkelen. Tror dere dette vil fungere trådløst, primært med Wimp hifi?
R
Det er det kjipeste jeg har hørt på lenge, håper virkelig du får den opp og gå igjen.Hjeeeeeelp!
Kjøpte Aries i dag, plugget inn Ethernet-kabel, skrudde på, men etter 10 min (mens den ennå bootet) så gikk strømmen i rommet - hadde ikke noe med ariesen å gjøre.
Nå prøver jeg å skru den på igjen, men displayet er helt svart! Det var som....
Ser den har oppdatert seg selv, niceNy Aries firmware release i går
Innebygget uPnP server funker fint med minnepinne/USB disc!
Kobler du begge USB pluggene i Aeris?Jeg bruker denne (Paul Pang design) og er godt fornøyd. Oser kvalitet tvers gjennom. I klasse med LH labs Lightspeed:Takker for tipset om Lumin, har brukt den noen dager nå, og den er lynkjapp.
Til minnepinne?Kobler du begge USB pluggene i Aeris?Jeg bruker denne (Paul Pang design) og er godt fornøyd. Oser kvalitet tvers gjennom. I klasse med LH labs Lightspeed:Takker for tipset om Lumin, har brukt den noen dager nå, og den er lynkjapp.
Sjønnte ikke helt hvorfor det var to ???
Det er det kjipeste jeg har hørt på lenge, håper virkelig du får den opp og gå igjen.Hjeeeeeelp!
Kjøpte Aries i dag, plugget inn Ethernet-kabel, skrudde på, men etter 10 min (mens den ennå bootet) så gikk strømmen i rommet - hadde ikke noe med ariesen å gjøre.
Trenger ikke koble til en server for å strømme Wimp. Jeg har installert Soundcast på min mac som jeg strømmer fra, eventuelt kan du strømme rett fra Lightning DS.Jeg ser at Aries må kobles til en nettverksserver. Jeg kommer stort sett bare til å strømme Wimp Hifi. Hva er det billigste alternativet for en server?
R
TakkTrenger ikke koble til en server for å strømme Wimp. Jeg har installert Soundcast på min mac som jeg strømmer fra, eventuelt kan du strømme rett fra Lightning DS.Jeg ser at Aries må kobles til en nettverksserver. Jeg kommer stort sett bare til å strømme Wimp Hifi. Hva er det billigste alternativet for en server?
R
Stemmer.Til minnepinne?Kobler du begge USB pluggene i Aeris?Jeg bruker denne (Paul Pang design) og er godt fornøyd. Oser kvalitet tvers gjennom. I klasse med LH labs Lightspeed:Takker for tipset om Lumin, har brukt den noen dager nå, og den er lynkjapp.
Dette fikses sikkert med en hardware reset.Det er det kjipeste jeg har hørt på lenge, håper virkelig du får den opp og gå igjen.Hjeeeeeelp!
Kanskje det bare er sikringen i psuen som er gått. ser ikke sånn ut, men det blir nok en liten tur til OHFC i morgen tidlig, ja...
Tenkte på den USB kabelen du brukte.Stemmer.Til minnepinne?Kobler du begge USB pluggene i Aeris?
Forsto ikke helt, mente du at du var i himmelen med en USB kabel til 450€ ?EUR450 for en USB-kabel... Himmel.
Mener Wang har sagt 'innen slutten av 2014'Noen som vet om det er kommet støtte for annet enn Apple remote ?
Skulle være støtte for Android i.l.a. oktober i følge nettsiden til Auralic.
Er det ikke det ene, så er det det andre, hehe... har du installert alle oppgraderinger? Det er vel 1.6 på Lightning DS og 1.10 på spiller.Det skal ikke være lett!
Måtte få en ny auralic fra OHC (topp karakter for god service!)
Men, når jeg nå har fått installert greiene, så skjer følgende: Jeg får kontakt via lightning, får opp wimp, og det spiller (nydelig) i ca 5 sek. Så slår auralicen seg av. Jeg får spilt via airplay, så det er ikke noe galt med auralicen (tror jeg).
Problemet er, at airplay låter sykt mye dårligere.
Noen som har forslag?
mvh Kim
....sa dama når hun blødde neseblod.Er det ikke det ene, så er det det andre.....
Det har jeg gjort.Er det ikke det ene, så er det det andre, hehe... har du installert alle oppgraderinger? Det er vel 1.6 på Lightning DS og 1.10 på spiller.Det skal ikke være lett!
Måtte få en ny auralic fra OHC (topp karakter for god service!)
Men, når jeg nå har fått installert greiene, så skjer følgende: Jeg får kontakt via lightning, får opp wimp, og det spiller (nydelig) i ca 5 sek. Så slår auralicen seg av. Jeg får spilt via airplay, så det er ikke noe galt med auralicen (tror jeg).
Problemet er, at airplay låter sykt mye dårligere.
Noen som har forslag?
mvh Kim
Ellers har det fungert strålende her fra dag 1.
A.J.
...men funker lumin med wimp? innebygd wimp og qobuz er poenget for meg med auralicen. Nas-en kjører jeg rett i dacen, styrt av squeeze-app eller ipeng.Prøv Lumin appen.
Husk å sette Aries til Open Home først.
Funker det med Lumin, så er vel problemet Lds.
Lumin har ikke Wimp, nei. Mitt poeng var å isolere problemet. Lumin er gratis og testen tar et par minutter....men funker lumin med wimp? innebygd wimp og qobuz er poenget for meg med auralicen. Nas-en kjører jeg rett i dacen, styrt av squeeze-app eller ipeng.Prøv Lumin appen.
Husk å sette Aries til Open Home først.
Funker det med Lumin, så er vel problemet Lds.