Ja, syns hvitt blir litt in-your-faceBruker du 'Dark Theme', Man?
Langt mer eksotisk og behagelig i bruk enn White.
Det kan også nevnes at Lumin jobber med en 'iPhone' variant samt for Android.
Ja, syns hvitt blir litt in-your-faceBruker du 'Dark Theme', Man?
Langt mer eksotisk og behagelig i bruk enn White.
Det kan også nevnes at Lumin jobber med en 'iPhone' variant samt for Android.
Jeg regner med at du mente OpenHomeLeste på ComputerAudiophile at dersom man innstilte Aries’en til uPnP når man kun spiller fra USB inngang (eks. Harddrive,minnepinne etc) så var lydkvaliteten enda bedre. Har prøvd det og jeg er enig. Om det er placebo, vet jeg ikke
Når man skal spille fra Wimp så må man sette Aries’en tilbake til OpenSource igjen men jeg synes ikke at det er så veldig brysomt.
Bare sånn for å ta det helt fra bunn av... Du får opp Wimp i DS appen? Husk også at det er to usb porter, en inn og en ut.Oi.
Dette virket litt komplisert for den "vanlige" mannen i gata
Har nå en Sheva Dac som er koblet til Aries med USB.
Satser på trådløst. Hvordan koble Aries opp til ruter? Har Get Box som skal greie 5G hastighet.
Er helt fersk i dette så har ingen musikk på pc,n. Har heller ikke uPnP som jeg er litt usikker på hva er?
Mulig å kjøpe en boks der man kan lagre musikk filer og få wimp til å spille? Alt styrt fra min IPad?
Tror nok dette kan ta litt tid før jeg for til å funke, ja.
MVH
Knut
For å sette opp Aries trådløst, må den først være koblet til ruter med kabel, så du er på rett vei Prince.Da er den kablet med LAN kabel fra ruter og Usb til Dac? Da blir lan kabelen 6 meter lang i dette hus. Det går bra? Ruter og Aries står langt fra hverandre. Derfor trådløst etter hvert håper jeg.
MVH
Knut
Er det lyd? Husk at det mest sannsynlig er diverse oppdateringer både på Aries og DS.Da er den kablet med LAN kabel fra ruter og Usb til Dac? Da blir lan kabelen 6 meter lang i dette hus. Det går bra? Ruter og Aries står langt fra hverandre. Derfor trådløst etter hvert håper jeg.
MVH
Knut
Kanskje det bare er å koble til router med kabel og slå over til trådløst, for så å koble til dac etterpå? Du kommer vel inn uten å ha koblet til dac, og da får du ihvertfall slått over til trådløst. Det gjør du i menyen på DS.Må Bare få kjøpt meg en lang nok LAN kabel før jeg for prøvd
MVH
Knut
Jeg ville valgt en som var støttet av Minimserver.Må vel ha en streaming server.Hva med en slik en?
ZyXEL NSA325V2 - Popul�r NAS med st�tte for skylagring!
MVH
Knut
Nei, dette er ikke grunnen. Du kan kjøre opp til 100m strekk med cat. 5.Fant reset knappen under. Det hjalp ikke noe. Står bare å blinker raskt PRESS TO PLAY...Shit
Tror faktisk at siden jeg brukte 10 meter Lan kabel ble dette for langt og jeg har sikkert sent inn et svakt signal inn i aries når jeg skulle over til trådløst. Dette har gjort ar den har fått noe galt i softwaren og har hengt seg opp helt. Siden musikken datt ut hele tiden med så kjapt internett igjennom kabel tror jeg lengden er skylda. Dette er litt gjetting fra min side. For ikke press to play bort. Uansett hva jeg gjør.
MVH
Knut
Har kjøpt meg Auralic.
Problemet er at jeg får ikke den til å kommunisere med Ipaden.
Teksten nede til venstre er "No device" og det dukker ikke opp noen i feltet på høyre side av " Device" når jeg trykker på Tannhjulet/ innstillinger.
Har prøvd den på et annet nett og annen IPad hos en kamerat etter anbefaling fra leverandør uten hell.
Har sendt den inn til leverandør etter anbefaling. Der virker den fint sier de og den ble sendt i retur MED faktura på frakt og ikke noe mer info om at alt er OK.
Kobler den opp på nytt og den kommuniserer fremdeles ikke.
Begynner å bli fortvilet.
Tar en telefon til leverandør.
Leverandør vet ikke hva som er problemet å ønsker at jeg tar kontakt med produsent SELV.
Når jeg får summet meg litt etter at jeg har lagt på røret så tenker jeg.
Er d ikke leverandøren som skal hjelpe kunden da......
Er d noen som kan hjelpe?
mvh Roger
Snodig.Kjører med kabel ja.
Har prøvd en bærbar laptop og den kommuniserer fint.
roger
iflg facebook-siden deres:Ny firmware oppdatering i dag. Noen som vet hva den gjør?