Paul Delane er kåret av Toralf Bølgen til verdens beste allround vin til fisk
Paul Delane er kåret hos meg til den beste sprudlende jeg er villig å betale for. Meget god og hyggelig at flere har sansenPaul Delane er kåret av Toralf Bølgen til verdens beste allround vin til fiskHar alltid noen i hylla - meget bra kjøp
Ja da er det nok enkelte her inne som sliter?!Synes det er en uting den norske greien om at man må gjøre seg fortjent til øl/vin, musikk og noe god mat![]()
Sant, men det føles godt å ha gjort noe fornuftig. Og ikke minst, skryte av det etterpåSynes det er en uting den norske greien om at man må gjøre seg fortjent til øl/vin, musikk og noe god mat![]()
Vi kunne nok diskutert lenge over betydningen av ordet fornuftigSant, men det føles godt å ha gjort noe fornuftig. Og ikke minst, skryte av det etterpå![]()
He. he... om ikke annet fikk jeg holdt meg i bevegelse i dag. Sikkert viktigere enn ved som kan kjøpes både i sekk og på pall sånn ca 100 meter unnaVi kunne nok diskutert lenge over betydningen av ordet fornuftig![]()
Er jo bare om å legge lista for fortjent ca. ved å stå opp den dagen da…Synes det er en uting den norske greien om at man må gjøre seg fortjent til øl/vin, musikk og noe god mat![]()