anders1234
Hi-Fi entusiast
så fort disse insatsene kommer , sjer ting fort, menn nå hhar eg satt som mål ikke kommende helg men helga etterSnart lyd?
så fort disse insatsene kommer , sjer ting fort, menn nå hhar eg satt som mål ikke kommende helg men helga etterSnart lyd?
ja kribler gått i kroppen nå. hvor i landet holler du til? etter som eg har forstott skal du opp med ca samme frontsett som meg,Tøøfft! Blir veldig spennende dette
Ja, jeg bor i Sandnesja kribler gått i kroppen nå. hvor i landet holler du til? etter som eg har forstott skal du opp med ca samme frontsett som meg,Tøøfft! Blir veldig spennende dette
Ser du har et fint skilt på veggen der som må redigeres.. Bytt ut "Love" med "Bass"då skal disse få ein vellforkjent pause Vis vedlegget 307067
Har de lyst på ferie? Jeg spanderer kraft og losji og har fire gangstere de sikkert ville blitt gode venner med! ;Ddå skal disse få ein vellforkjent pause Vis vedlegget 307067
om du har lust å låne dei ett halt års tid av meg er d bare å komme etter deiHar de lyst på ferie? Jeg spanderer kraft og losji og har fire gangstere de sikkert ville blitt gode venner med! ;Ddå skal disse få ein vellforkjent pause Vis vedlegget 307067
Men seriøst: Hva er planen fremover nå? Rydder du ut alt for å installere det nye, måle og tweake og så bygge ting opp som et legosett der dere optimaliserer systemet for hvert enkelt komponent i systemet iterativt eller hva?
trur aldri eg kunne tilgitt meg sell om eg hadde solgt ultra jengen. kansje en liten muleghet når d blir dobbling av ae.Hahahahaha, det var jo jævlig snillt og kult av deg å tilby.
Problemet er at jeg jugde, jeg har ikke kraft til dem, og hvis jeg hadde hatt det, så hadde jeg ikke hatt nok 16A sikringer til å drive dem engang. ;D Men herregud å gøy det hadde vært å høre ti stykker. ;D
Jeg kommer gjerne en tur opp til deg når du har fått systemet du holder på med nå opp å gå. Hvis det ender med salg av noen Ultraer, så er det fare for at jeg kjøper noen av deg og bygger ut systemet permanent her. ;D
Du treffer nok et metningspunkt da, ja. Hvis det blir lemping av ultra, så står jeg muligens klar for å ta over stafettpinnen, så får håpe du slapper litt av før det. Har ikke behov for dem nå, pga plass, men "kjekt å ha", som man sier.trur aldri eg kunne tilgitt meg sell om eg hadde solgt ultra jengen. kansje en liten muleghet når d blir dobbling av ae.
ikke ein dum ide men tror ikke vetreneren her tar seg av villdyrDu treffer nok et metningspunkt da, ja. Hvis det blir lemping av ultra, så står jeg muligens klar for å ta over stafettpinnen, så får håpe du slapper litt av før det. Har ikke behov for dem nå, pga plass, men "kjekt å ha", som man sier.trur aldri eg kunne tilgitt meg sell om eg hadde solgt ultra jengen. kansje en liten muleghet når d blir dobbling av ae.
Det er ganske villt å se hva som har skjedd med deg på cirka 1.5 år. Da jeg var hos deg var det 1 stk Ultra, palladium, crown, og Mc275. Nå er det 6 ultra, 16 ae (snakk om 32), 2xbms, horn, 2x275, krell, crown, labgruppen kloner så langt øyet kan se, Palladium, MBL. LOOOOOOL!!!!!
Har du vurdert en tur til vetrinæren? ;D
ting har ein tedens til å ta litt av når eg setter i gang.Du treffer nok et metningspunkt da, ja. Hvis det blir lemping av ultra, så står jeg muligens klar for å ta over stafettpinnen, så får håpe du slapper litt av før det. Har ikke behov for dem nå, pga plass, men "kjekt å ha", som man sier.trur aldri eg kunne tilgitt meg sell om eg hadde solgt ultra jengen. kansje en liten muleghet når d blir dobbling av ae.
Det er ganske villt å se hva som har skjedd med deg på cirka 1.5 år. Da jeg var hos deg var det 1 stk Ultra, palladium, crown, og Mc275. Nå er det 6 ultra, 16 ae (snakk om 32), 2xbms, horn, 2x275, krell, crown, labgruppen kloner så langt øyet kan se, Palladium, MBL. LOOOOOOL!!!!!
Har du vurdert en tur til vetrinæren? ;D
Det skal du bare være glad for; villdyr det ikke er håp for får nådeskudd ;Dikke ein dum ide men tror ikke vetreneren her tar seg av villdyrHar du vurdert en tur til vetrinæren? ;D
Det kan jeg relatere til, men du opererer i noen ligaer over her Det er jo litt av et prosjekt du holder på med her, og det står til en A på både plan og gjennomføring, så da blir det nok A på resultatet også. Du må ikke være sparsom med bildene når riggingen er igang.ting har ein tedens til å ta litt av når eg setter i gang.
ville du satt dei inn fra baksiden var du meg?Det skal du bare være glad for; villdyr det ikke er håp for får nådeskudd ;Dikke ein dum ide men tror ikke vetreneren her tar seg av villdyrHar du vurdert en tur til vetrinæren? ;D
Det kan jeg relatere til, men du opererer i noen ligaer over her Det er jo litt av et prosjekt du holder på med her, og det står til en A på både plan og gjennomføring, så da blir det nok A på resultatet også. Du må ikke være sparsom med bildene når riggingen er igang.ting har ein tedens til å ta litt av når eg setter i gang.
Når du skrur inn innsatsene:
Jeg har montert utvendig på baffelen, men jeg tror jeg skal kjøpe flere og så montere noen på baksiden også. Da skrur jeg inn en skrue i den fra forsiden og så sørger jeg for at den blir perfekt rett med den som kommer inn fra baksiden av baffelen.
Jeg runder oppover til nærmeste 50. Gikk du ikke på skolen?Ultraene veier 86,2 lbs = 39,1 kg. Har du en spesiell utgave?
Det er det jeg alltid har sagt, det offentlige skolesystemet er et geografisk lotteri. Det eneste du runder av til nærmeste tier og helst nedover er alder, og kun etter passerte 30.Vi rundet sjelden 39,1 til 50. Kanskje du hadde en bedre skole
Det finner de vel snart ut,- uten unødig oppholddå ser d ut som eg tar helg i dag, så nå blir d uansett testkjøring til helga, hadde bare naboene vist hva dei har i vente.
Det fine er at naboene nok merker mindre til dette enn det du har hatt til nå, hadde bare naboene vist hva dei har i vente.
e berra ein ting å jer me den saken der. me ein dobbling hvor mye høyere kann dette deles da? sonn teoretisk settDet fine er at naboene nok merker mindre til dette enn det du har hatt til nå, hadde bare naboene vist hva dei har i vente.
denna mannen e faktisk ein kompiss av meg . av ein eller annen merkleg grunn havne alti kaptei sabeltann på når hann blir dritassDette lover ikke bra ;D
Møkk lei Kaptein Sabeltann
eg ser du e fra karmøy, eg vett kansje hvem du er?Hehe, er nok best at han ikke blir med på testingen.
Ja, kanskje det? Har riktignok ikke vært særlig aktiv i hifimiljøet de siste åra. Johan Rosberg fra Vea, 74-modell.eg ser du e fra karmøy, eg vett kansje hvem du er?Hehe, er nok best at han ikke blir med på testingen.
aha nei tar ikke ijenn navnet.Ja, kanskje det? Har riktignok ikke vært særlig aktiv i hifimiljøet de siste åra. Johan Rosberg fra Vea, 74-modell.eg ser du e fra karmøy, eg vett kansje hvem du er?Hehe, er nok best at han ikke blir med på testingen.
ja du må bare ta turen å høreUansett: Kult at du kaster deg ut i et slikt prosjekt
Kan være grei å passe på de eg MÅ jo utover å høre på denne galskapen uansett når du blir ferdig!om du har lust å låne dei ett halt års tid av meg er d bare å komme etter dei
Det ser da jaggu ut til at du skal trå til nå også ;DUansett: Kult at du kaster deg ut i et slikt prosjekt
Joa, det blir litt her også etterhvert - ikke like svært, og det tar nok litt tid, men følte det var riktig å hoppe AE-GBetDet ser da jaggu ut til at du skal trå til nå også ;DUansett: Kult at du kaster deg ut i et slikt prosjekt
Sånn teoretisk så kan du ta beregne det fra: 343 / (avstanden mellom elementene i meter x 2). Dette er selvsagt veldig teoretisk. Men uansett hvor tett du setter elementene så ønsker du å begrense hvor høyt i frekvens de spiller, siden alt som foregår i DBA-systemet er mono. Det du tjener mest på er kapasitet/headroom.me ein dobbling hvor mye høyere kann dette deles da? sonn teoretisk sett