K
Kaare G. Opsahl
Gjest
Au! dette lugger :-\ 0555 er sovetid
Hver gang jeg er innom denne tråden minnes jeg på hvor velsignet vi har vært med en gutt som har et sovehjerte som sin gamle far. Han har stort sett sovet lengre enn far i helgene de siste årene. Da blir det tid til en liten time med headfi før han kommer ut av sengen for å se TV. Siden har var bitteliten har han sovet så lenge som mulig om morgenen. Nå begynner det å bli slik at jeg må vekke ham for å opplyse han om at solen er oppe. Latskap går visst i arv... :pedal skrev:Smågroggy her. Prøv å forklare en forventningsfull 5-åring at klokka på veggen egentlig bare er 6, og at han må vente enda 1 time før han kan gå ned i stua og se på barne-TV...
0630 Så sent på en søndag!Townes skrev:Seine på an i dag. Var vel ikkje oppe før nærmare 0630. Digg det. Sia då har eg tylla i meg tre koppar kaffe og hørt drolten gjere Moby Dick med stort sett alt som er av kasseroller og lokk i kjøkkenskapet.
Aner ikkje ka som har gått av drolten, men han sov helt til 0430 i natt, og da var det bare å dulle ham tilbake i søvn i ytterligere to timer. Så her er vi utkvilte og ved friskt mot. At lørdagen startet 0400 er nesten glemt... Bare litt mer kaffe nå. Egentlig dårlig at ein ikkje får presskanner i galleonstørrelse.dag1234 skrev:Du verden Townes. Hadde du sovemedisin i ungenes kveldsmat?
Velkommen til verden, finger. Går i kaffe her og.65finger skrev:
Har hatt problemer med lekkasje inn i bilen, og den måtte utbedres før bilen ble tørr innvendig.Rocke-Rolf skrev:God morgen ja!
Kaffe høres ut som veien å gå
Noen som har gode ideer for å hindre fukt inne i bilen? Jeg måtte stå og vente i 5 min med vifta på frontruta for å kunne se noe i dag. Og det er selv om jeg har tatt ut mattene og latt gulvet tørke så mye som mulig..
Har prøvd med luftavfukter fra Biltema, men den fryser fast og fungerer ikke.