Diverse Tråden for morgenfugler.

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • pedal

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.02.2007
    Innlegg
    5.636
    Antall liker
    3.602
    Torget vurderinger
    1
    Nei, jeg våknet ikke til kjelleren full av vann eller innbruddsrasert stue. Det var mye værre; Vi er fri for kaffefilter.

    Nå blir det skillsmisse. Jeg har sagt gang på gang til kona at hun MÅ kjøpe kaffefilter før det går tomt. Men hører hun etter? -Neida. Men nå er begeret fullt. Dette får etterspill. :mad: :mad: :mad:
     

    emokid

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.02.2004
    Innlegg
    5.260
    Antall liker
    6.513
    Opp 7:30 i dag, prøver nytt søvnregime da vinteren pleier å være en eneste tåke søvnmessig. Må snus. Står opp og legger meg til samme tidspunkt hver dag, uansett uke og helg. Ser ut til å fungere ok!

    Ut i morgendugget gress og plukke en skål full av plommer, lage en god varm kaffe og slå på anlegget. God morgen ;)
     

    _RoDa_

    Ikke så veldig hifi-freak lengre
    Ble medlem
    06.02.2010
    Innlegg
    13.115
    Antall liker
    14.781
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    8
    pedal skrev:
    Nei, jeg våknet ikke til kjelleren full av vann eller innbruddsrasert stue. Det var mye værre; Vi er fri for kaffefilter.

    Nå blir det skillsmisse. Jeg har sagt gang på gang til kona at hun MÅ kjøpe kaffefilter før det går tomt. Men hører hun etter? -Neida. Men nå er begeret fullt. Dette får etterspill. :mad: :mad: :mad:
    Jævla kvinnfolk, ja du altså! Bruk dasspapir eller tørkerull. Er du hjelpeløs på egenhånd? Ronka på ei glassflaska og klekt i solveggen? Hmrpfff! :D
     

    _RoDa_

    Ikke så veldig hifi-freak lengre
    Ble medlem
    06.02.2010
    Innlegg
    13.115
    Antall liker
    14.781
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    8
    emokid skrev:
    Ut i morgendugget gress og plukke en skål full av plommer, lage en god varm kaffe og slå på anlegget. God morgen ;)
    God morgen, og veldig bra forresten!!
    Hadde du ikke plukket dem opp av gresset, men skjødesløst drept dem ved å røske livet ut av dem fra sine fester i plommetreet så hadde du fått med meg å gjøre!! ;)
     

    Ludo

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.08.2008
    Innlegg
    3.063
    Antall liker
    625
    Sted
    Sandefjord
    Torget vurderinger
    1
    pedal skrev:
    Nei, jeg våknet ikke til kjelleren full av vann eller innbruddsrasert stue. Det var mye værre; Vi er fri for kaffefilter.

    Nå blir det skillsmisse. Jeg har sagt gang på gang til kona at hun MÅ kjøpe kaffefilter før det går tomt. Men hører hun etter? -Neida. Men nå er begeret fullt. Dette får etterspill. :mad: :mad: :mad:
    Tupp i skinnlegg med slalomstøvel!
     

    emokid

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.02.2004
    Innlegg
    5.260
    Antall liker
    6.513
    RoDa skrev:
    emokid skrev:
    Ut i morgendugget gress og plukke en skål full av plommer, lage en god varm kaffe og slå på anlegget. God morgen ;)
    God morgen, og veldig bra forresten!!
    Hadde du ikke plukket dem opp av gresset, men skjødesløst drept dem ved å røske livet ut av dem fra sine fester i plommetreet så hadde du fått med meg å gjøre!! ;)
    Jeg hørte dem hyle på vei av stilken. Men siden jeg er så human gjorde jeg det fort asså, jeg lover!
     

    Spiralis

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.03.2005
    Innlegg
    19.644
    Antall liker
    8.002
    Torget vurderinger
    0
    Etter en hel jævla uke på Arlanda ( lita bygd med flyplass langt sør i Sverige ) på kurs er man på vei hjem. :D I dag våknet jeg opplagt på hotell i Sundsvall klokka 09:30! Luxus!! Nu er kufferten pakket og PC går om et øyeblikk ned i bagen sin og bagasjen med eier setter seg i bilen etter å ha sagt "hej och ha en bra dag! til "lilla Gunilla" i recepsjonen. Hvis noen ser en burgunder Skoda Superb i venstrefilen på E4 på vei mot Luleå, ja da er det meg!! ;D
     

    Bjørn.H

    Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    03.07.2004
    Innlegg
    24.085
    Antall liker
    8.621
    Torget vurderinger
    1
    Søndager er alltid så trivelige. Sitter med nytraktet kaffe, mens guttungen leker alt han klarer med Brio-togbanen sin, og nå glor han på TV mens han gomler i seg lørdagsgodter han fant på bordet i stua her.

    Arlanda, er jo flyplassen til Stockholm. Jeg har tatt fly derfra et par ganger, faktisk.
     

    pedal

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.02.2007
    Innlegg
    5.636
    Antall liker
    3.602
    Torget vurderinger
    1
    Lang treningsøkt i går formiddag, moderat med alkohol og tidlig i seng til lørdag å være. Våknet kl 7 i dag og i kanonform. Verken bakis eller gretten. Hvorfor gjør jeg ikke det oftere?

    Nå er det kaffe og PC. Skal rydde litt i iTunes katalogen.
     

    gismo

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Innlegg
    25.051
    Antall liker
    34.387
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20
    En regntung morgen her, men kattungen vekket "han far" kl. 06.45 :eek:
    På tide å slippe meg ut sa "hun" visst ;D
    Ja ja, kaffen smaker iallefall.

    gismo
     

    emokid

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.02.2004
    Innlegg
    5.260
    Antall liker
    6.513
    Plommer i dag og, men treet var nesten tomt. Jaja, litt fyring i peisen nå, mens Ghost of Tom Joad snurrer i bakgrunnen. Da er morgenen perfekt.
     

    Spiralis

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.03.2005
    Innlegg
    19.644
    Antall liker
    8.002
    Torget vurderinger
    0
    Siste dag med hotellfrokost på en lang stund håper jeg! Ned for å spise så pakke bilen og deretter er det bare "sjarmøretappen" igjen, drøyt 800 km gjennom Sverige og Finland før man er hjemme! ;)

    Men som sagt nu er det frokost ! :D
     

    Bjørn.H

    Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    03.07.2004
    Innlegg
    24.085
    Antall liker
    8.621
    Torget vurderinger
    1
    En stille og roli mandagsmorgen. Da er det barnehagen om noen strakser her.
     

    Ludo

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.08.2008
    Innlegg
    3.063
    Antall liker
    625
    Sted
    Sandefjord
    Torget vurderinger
    1
    På jobb..! Har lang vei; først ut av senga - innom dusjen - deretter ned på kjøkkenet for å slå på Nespresso'n - så rett inn på kontoret for å jobbe... Blir dårlig med reisefradrag til jobben her gitt...
     

    Rocke-Rolf

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    23.02.2011
    Innlegg
    488
    Antall liker
    36
    Torget vurderinger
    19
    Utrolig hvor trøtt men samtidig våken man kan være når alarmen går. Våken nok til å skjønne konsekvensene av å ligge litt til, men svimete nok til å tenke "bare fem minutter, SÅ skal jeg stå opp"

    Jah...
     

    MaKi

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.04.2005
    Innlegg
    3.990
    Antall liker
    231
    Torget vurderinger
    4
    Brød bakt igår varmet opp i risteren. Sidamo i presskanna, halvvmørkt gråvær. Myk start på uka. So far, so good.

    Skulle egentlig ta tog til Drammen tur/retur idag grunnet møte, det ble avlyst :(
    Da får jeg ikke lest bok, må jaggu jobbe hele dagen istedet. Det neste blir vel at de forteller meg at det trekkes skatt av lønna mi?
     

    baluba

    Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Innlegg
    24.590
    Antall liker
    15.156
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Lang vei til jobben i dag. 3t på Kystbussen er ikke en ideell jobbvei, og jeg er ikke helt i slaget heller. Litt sår i halsen siden i går. Rotbløyten på Kaffebaren i Kopervik med tilhørende nachspiel får ta skylden. ::)
     

    Spiralis

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.03.2005
    Innlegg
    19.644
    Antall liker
    8.002
    Torget vurderinger
    0
    baluba skrev:
    Lang vei til jobben i dag. 3t på Kystbussen er ikke en ideell jobbvei, og jeg er ikke helt i slaget heller. Litt sår i halsen siden i går. Rotbløyten på Kaffebaren i Kopervik med tilhørende nachspiel får ta skylden. ::)
    Ja det er kanskje et lite "bevis" for at du ikke er så veldig gammel ( til sinns i allefall ) når du ikke "har lært" mere om nachspielets farer enn at du gjentar feilene far i går! Man er ung så lenge man går i den fella der,- eller utrolig tungnem? ;D ;D
     

    baluba

    Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Innlegg
    24.590
    Antall liker
    15.156
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Kanskje en kombinasjon? Det er nærliggende å anta. Men jeg brygget nok på en forsinket sommerforkjølelse ser det ut for i dag. Ikke så lett å skille disse følelsene noen ganger, snudd snufs host.  :(

    Edit: iPad (gen 1) har en evneveik automatisk ordliste. Kan umulig være laget av en som kan norsk. Eksemplet som slapp gjennom min sensur er logisk i forhold til mange andre tilfeller. Direkte idiotisk sammenlignet med min Samsung Android-telefon, som treffer mye bedre.
     

    zimon

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.11.2002
    Innlegg
    1.355
    Antall liker
    85
    På'n igjen ja. Oppe litt før normaltid i dag. God ting, for da fikk jeg med meg den daglige sendingen ukas P2 artist kl 06.03, som denne uken (uke 37/2011) er...

    Jon Eberson - ukas P2 artist:
    http://www.nrk.no/kanal/nrk_p2/1.7788648

    Sendingene går på p2 hver morgen 06.03 og om i reprise om ettermiddagen 17.40. Tidligere sendinger denne uken kan høres i arkivet til nettradioen, linker til disse fant jeg på http://www.nrk.no/programmer/sider/ukas_p2-artist/
     

    bia

    Hvordan målte middagen i dag?
    Ble medlem
    03.04.2007
    Innlegg
    2.119
    Antall liker
    3.682
    Torget vurderinger
    9
    Første morran etter røykeslutt. Sitter her med en kopp kaffe -Fy Faen!!! :mad:
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.530
    Sted
    Sarpsborg
    bia skrev:
    Første morran etter røykeslutt. Sitter her med en kopp kaffe -Fy Faen!!! :mad:




    Når det er sagt, tror jeg tar med meg kaffen og rusler ut og cigger litt. Fortsatt fin dag alle sammen :)

    /jan
     

    Bjørn.H

    Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    03.07.2004
    Innlegg
    24.085
    Antall liker
    8.621
    Torget vurderinger
    1
    Don't smoke. It ruins your health, and finances an immoral industry.

    Kaffe i koppen, jeg og guttungen har spist frokost ved bordet, og nå ser han Gråtass.
     

    bambadoo

    Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    11.10.2002
    Innlegg
    22.338
    Antall liker
    11.069
    Sted
    Lørenskog
    Torget vurderinger
    16
    Ble operasjon igår.... Ting grodde ikke slik det skulle. Endel skruer og metall inni kroppen nå. Har vært mye smerter inatt og dermed lite søvn.
     
    Ble medlem
    30.04.2008
    Innlegg
    11.870
    Antall liker
    1.398
    bambadoo skrev:
    Ble operasjon igår.... Ting grodde ikke slik det skulle. Endel skruer og metall inni kroppen nå. Har vært mye smerter inatt og dermed lite søvn.
    Jøss, var du så skada. Det var ikke kjekt å høre.
    Får du ikke noe som tar smertene og som du får sove på?
     

    pahf

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.12.2005
    Innlegg
    4.992
    Antall liker
    1.935
    Sted
    huttuheita
    Torget vurderinger
    8
    God bedring Bambadoo!

    Før i tiden var søndager forbeholdt å sove lenge med hodepine å dårlige mageforhold. Nå er vi oppe med sola og eneste minus er at en er litt trøtt den første timen. Takk gud for utvikling! ;D
     

    bambadoo

    Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    11.10.2002
    Innlegg
    22.338
    Antall liker
    11.069
    Sted
    Lørenskog
    Torget vurderinger
    16
    Fått noe oxynorm og paracet. Skal være godsaker men hjelper ikke mye.
    Jeg var jo også så tøff i trynet at jeg ville skrive meg selv ut igår kveld i stedet for å ha nok ei natt på sykehuset.
    Kanskje det ikke var så god ide? Anyway. Bor hjemme hos mor et par dager nå og hun har akkurat kommet på rommet med en kopp kaffe :)
    Så er jeg badminton interessert og live stream på nett - en stor turnering går nå.. Da begynner morgenen å komme seg ;D
    Man kan ikke ha en gretten og sur moderator her på HFS ;D ;D
    Fikk bare med meg noen få piller fra sykehuset og apotek åpner ikke før kl. 1700 på søndagen her i haugesund... Vel vel... pytt pytt.
     
    Ble medlem
    30.04.2008
    Innlegg
    11.870
    Antall liker
    1.398
    bambadoo skrev:
    Fått noe oxynorm og paracet. Skal være godsaker men hjelper ikke mye.
    Jeg var jo også så tøff i trynet at jeg ville skrive meg selv ut igår kveld i stedet for å ha nok ei natt på sykehuset.
    Kanskje det ikke var så god ide? Anyway. Bor hjemme hos mor et par dager nå og hun har akkurat kommet på rommet med en kopp kaffe :)
    Så er jeg badminton interessert og live stream på nett - en stor turnering går nå.. Da begynner morgenen å komme seg ;D
    Man kan ikke ha en gretten og sur moderator her på HFS ;D ;D
    Fikk bare med meg noen få piller fra sykehuset og apotek åpner ikke før kl. 1700 på søndagen her i haugesund... Vel vel... pytt pytt.
    Det gjelder å ha rette innstillingen ;).

    God bedring, uansett.
     

    Spiralis

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.03.2005
    Innlegg
    19.644
    Antall liker
    8.002
    Torget vurderinger
    0
    Du får ha god bedring Bambadoo. Artig å kjøre motorsykkel men det har sine nedsider også?!! Du får nå kose deg med mors kaffe og disse som "leker" seg med å daske på fjærball. ;D

    I dag klarte jeg å holde senga helt til 09:30, det var bare nydelig etter en periode med alt for tidlige morgener. :D

    Nu står kaffen for tur og så litt etterhvert skal familien trekkes opp av sengene før det bærer til EU! Man behøver kjøtt, kaffe og diesel på bilen. Sparer et par kroner pr liter på diesel! ;D
     

    Spiralis

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.03.2005
    Innlegg
    19.644
    Antall liker
    8.002
    Torget vurderinger
    0
    Badmington er tøffere enn tennis, det er i allefall sikkert!

    Hovedinstruktøren på kurset jag var på for en uke siden, danske, spiller badmington på ganske høyt internasjonalt nivå. Han brukte enhver anledning til å promotere denne idretten. ;)
     

    Spiralis

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.03.2005
    Innlegg
    19.644
    Antall liker
    8.002
    Torget vurderinger
    0
    Theis "ett eller annet", husker ikke. Må nok grave i papirene fra kurset i så fall.
     

    baluba

    Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Innlegg
    24.590
    Antall liker
    15.156
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    God bedring, Bambie. Kjipt at du nå har tatt steget over i de bioniskes rekker, men du overlever nok det også. Det minner meg om da min mor fikk kneprotese i fjor vinter. Da gikk guttungen rundt og pratet om at bestemor har robotkne, he he he. Håper den var tørr nok til at du ikke ler, for slikt gjør jo vondt. :(
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn