Ja, helt innafor det også . Funfact: Er sønnen til en av grunnleggerne av Kentucky Headhunters sitt band. Legendarisk sørstatsrock/country bandDa tipper jeg du liker disse også Vis vedlegget 958422
Kjenner godt noen av bandet sine medlemmer men er langt fra min smak dessverreMå høres
Uffda.. Må ha et kjedelig liv du..Neida, forskjellig smak. Selv kan jeg ikke fordra jazz. Har hørt noen faktisk liker det ogsåKjenner godt noen av bandet sine medlemmer men er langt fra min smak dessverre
mvh
Nei, for min del er Hey Everybody den soleklare favoritten. Den er nesten der oppeGanske bra de to der! Den siste hadde jeg allerede
Jeg spilte for øvrig gjennom det nye Kardang albumet i går. Det var flere bra sanger, men jeg følte ikke at det helt nærmet seg favoritten. Skal uansett spille det litt mer….
Vis vedlegget 962729
Hva er jazz?Uffda.. Må ha et kjedelig liv du..Neida, forskjellig smak. Selv kan jeg ikke fordra jazz. Har hørt noen faktisk liker det også
Fett band! "Bigger than Jesus" skulle jeg gjerne fått tak i på vinylLitt cd på menyen idag Må få jobbe litt cd spilleren også Vis vedlegget 976642
Oi. Det var heftig å høre. Bra det ser lovende ut. Ha en strålende og god julLille julaften. For nøyaktig et år siden fikk vi beskjeden ingen foreldre vil få. Ditt barn har kreft! Et år har gått me oppturer og nedturer. Er tøffe greier til tider MEN , ting har fungert å gått forholdsvis greit. Ting ser ut til å ordne seg
Poenget med dette er at kos deg når du kan! Denne julen skal iallefall jeg kose meg skikkelig
God Jul
Greit at brannvesenet holder til i underetasjen.