TakkerGratulerer så mye TR. Dette MÅ bli bra. Flott spiller.
TakkerGratulerer så mye TR. Dette MÅ bli bra. Flott spiller.
Takker Ja, dette ER min sisteGratulerer med din siste platespiller
Vi vet det er den siste…… til nåTakker Ja, dette ER min siste
Ja, det er d. Skal finne på noe annet til neste gangTakker Ja, dette ER min siste
Grattis, du er en klok mann!Takker Ja, dette ER min siste
Så, så...nå må jeg jo først få testet denne Og ja, jeg vet hva drømme spilleren heter... Håper du ikke ble fornærmetGrattis, du er en klok mann!
Men får du først sansen for Technics kommer det nok til å gnage at det finnes en model til der ute som tyner enda mer ut av skiva.
Nei, pokker! Tror 1200G er perfekt for deg og synes ikke du på sikt skal oppgradere. Vil bare at det skal gnage!Så, så...nå må jeg jo først få testet denne Og ja, jeg vet hva drømme spilleren heter... Håper du ikke ble fornærmet
Ja det sier de alle…Dette var VIRKELIG noe annet fra forrige spiller ja
Ja, selv klarer jeg ikke å plukke en favoritt da de har så uendelig mye bra! Men gimme just a second er der oppeJeg måtte ta et par sanger etter å ha kikket innom her. Dette er mine største favoritter fra gutta krutt…
Vis vedlegget 1002198 Vis vedlegget 1002199
Spørs hva normalt prisleie er....Noen som har en anbefaling angående riaa trinn? I noenlunde " normalt" prisleie?
Grei kapasitet her også ja Vært fint og interessant med besøk. Er velkomne de som vil iallefallHeisann , og riktig god påske..
Hadde nesten håpet at gjestene som var hos Sigvald og Duc999 også tok turen til deg for å lytte til Totenpålene og Hunsbedt sine flotte Seas-basstårn. Står jo ikke tilbake på kapasiteten hos deg heller
Nei, kan ikke få med seg alt på en gang. Men er selfølgelig velkomne ved neste anledning Gold Note har virkelig imponert megKan jo ikke rekke alt. Hørte forresten noe Goldnote hos Sevald.
Langt unna Sevald?Nei, kan ikke få med seg alt på en gang. Men er selfølgelig velkomne ved neste anledning Gold Note har virkelig imponert meg
Han holder til på "feil" side av fjorden Er ikke så langt. Ca 2 - 3 timer inkludert en ferjeturLangt unna Sevald?
Jeg syntes dere begge burde låne øre til hverandres systemJeg har lyst å prioritere en tur og lytte til dette oppsettet
EnigJeg syntes dere begge burde låne øre til hverandres system
Det må du Å jeg bør absolutt over fjorden for en lytt. Det rommet ditt er jeg ikke bare litt misunnelig på...Jeg har lyst å prioritere en tur og lytte til dette oppsettet