- Ble medlem
- 16.09.2003
- Antall liker
- 993
Og det går i rødt...
Dette ble skikkelig barskt Trondmeg, så da er det vel ikke nødvendig at jeg legger ut "pin-up" bilder fra montasjearbeidene her nedenifra.
Vi får nå se....Hjem i morgen. Kanskje det blir fortsettelse av montasje og justering av arm og pickup?
hehe, godt du tar deg god tid og nyter investeringene!Jeg ligger foran skjema Vermin. For en uke siden sa jeg at jeg ikke kom til å montere armen i helgen som var, men det kom godt i gang..... Jeg skal til å balansere armen samt begynne finjusteringen. Da liker jeg å være opplagt og ha godt lys. Ser ikke som en "Raven" lenger.
Jeg har vært bortreist siden mandag morgen......... Da er ikke valget stort. Hjem i morgen med påskerush og snøkaos. Heldigvis har man kjøpt seg plassbillett med NSB i komfortavdelingen. I navnet får man assosioasjoner til transsibirske eller orientekspressen. I stedet får man litt større sitteplass hos norges beste statlige jernbaneselskap og køplass til en avis. Og av en eller annen grunn skrytes det av strømuttak som nesten alle setene på tog i dag har.... Men rett skal være rett, jeg reiser mer med tog enn de fleste og er overvettes fornøyd med NSB. Jeg kjører aldri askertunnellen....
Og så er det snart hjem til barnesykdommen igjen. Godt doktoren er tett på. (og først nå gikk det opp for meg at jeg er i ferd med på montere en barnesykdom på en doktor....)
You tell meOG, hvilken PU ble det?