Hva er problemet?Sliter med loddene enda
Dritten i midten, jaja, den fungerer bra den også. Tror ikke du blir misfornøydTror det blir Baerwald da den er veldig norsk = gjennomsnittlig = sosialdemokratisk = kompromiss
Visstnok noe i nærheten av Stevenson sa et raskt gugelsøkALT dette vil jo fungere- kjør på.
MEN du "trenger" Fozgometer og testplate som ligger her..............(viktig med korrekt azimut også, finner en løsning- du må jo justere TO spillere nå...)
Vermin- var det mint lp du refererte til vedr. at har "egen geometri"? Lenge siden jeg leste om dette (glemsk), noe forsvede meg om Stevenson også.....
Mint kjører egen utregnet geomtri basert på dine tall jaALT dette vil jo fungere- kjør på.
MEN du "trenger" Fozgometer og testplate som ligger her..............(viktig med korrekt azimut også, finner en løsning- du må jo justere TO spillere nå...)
Vermin- var det mint lp du refererte til vedr. at har "egen geometri"? Lenge siden jeg leste om dette (glemsk), noe forsvede meg om Stevenson også.....
Kan du ikke dreie protractoren lenger fram? Hva er overhenget satt ut ifra?Hva er det jeg ikke skjønner nå? Overhenget bommer med mye....
Spesielt, men selve tallereken da? Sitter den fast?Protractoren er fiksert i et punkt, men det er kanskje for kortere armer, eller? Nå er jeg mer enn lettere forvirret her
Trekker meg tilbake, den nye Jimi Hendrix filmen kom i posten idagDen er rett. Sjekket flere ganger. Men det må selvfølgelig være 4p sitt dreiepunkt offaxis som gjør at dette må bli feil. Hadde den vært lagret senter i feickertsporet hadde det stemt. Jeg må ta av låsetappen og vri skiten for å finne rett overheng. Fredag!