Jeg har ikke hørt LRS, men er nysgjerrig.Hva skal man si. 1.6 og LRS er same, same, but different. Mer av alt på 1.6 egentlig. Begge gir mye godlyd.
De står og spilller som ei kule på hodetelefonanlegget extended.Hvordan går det med Eposene, Trond?
Ikke butikk, men lager!Grattis med nye høyttalere, Trond! Må passe deg nå så ikke stuen din blir seende ut som en hifi-butikk
Bilder?De står og spilller som ei kule på hodetelefonanlegget extended.
Morsomt å se at du er ordentlig på kjøret igjen TrondmegGrattis med nye høyttalere, Trond! Må passe deg nå så ikke stuen din blir seende ut som en hifi-butikk
Er det ikke typisk? Dersom man ikke har jobb, så får man jobb!
Det gjør jo ikke noe med lavere strømregning.Jeg fryktet råte så det var ikke så ille. Dessuten blir det nok speilet i strømregninga fremover.
Ja, men i år smakte det ekstra godt med feriepenger etter frivillig karantene og ufrivillig permisjon.Problemet med feriepenger er at du vet at de kommer
Takk Trondmeg.Det skjønner jeg godt. Gratulerer med ny jobb og lykke til. Vi får heller treffes i andre sammenhenger. Min arbeidsgiver har slik sett vært redelig og foretar tettere oppfølging, men det har heldigvis vært lite permitteringer. Det er nok fristende å utnytte situasjonen for å bedre resultatet for mange....
Her var det motsatt. Høy inntjening fra arbeidstagers side + temporær ordretørke + pandemi = permisjon?Jeg mener ikke at min arbeidsgiver er himmelrike, men så langt virker de redelige. Nøye passet på av tekna og nito mfl. De er nok klar over risikoen ved å sende hjem for mange for lett. Mellomlederne er flinke til å ivareta folkene også. Hva f... er vår bransje uten folk?