Du har jo begynt å kjøpe så nusselige høyttalere ift tidligere så kanskje du også kan få stueanlegg snart Du er kanskje mer redd for bikkjen enn dragenBegynner å bli litt stæsj på stua . Artig å kunne flytte rundt, men innser at stua er off-limit her pga Dragen..
Ser ingen grunn til å "fornedre" meg fra garasjeloftet .Du har jo begynt å kjøpe så nusselige høyttalere ift tidligere så kanskje du også kan få stueanlegg snart Du er kanskje mer redd for bikkjen enn dragen
20.7 er saker. Det hender jeg savner mine gamle MMG. Magnepan er en høyttaler som låter pent på alt. Kanskje er det ikke den tøffeste i uttrykket, men lett å like. Synes jeg..Dette er 20.7 og jeg trenger effekt jeg pr i dag ikke har. Ingen anelse om hva det skal bli enda. Det gled forbi en Parasound JC5 forleden som kanskje kunne vært noe. Ellers tenker jeg gjerne Bryston eller Parasound eller slike ting siden Mac og d'Agostino m.m. blir litt over ønsket prisnivå (selv om noe budsjett ikke er satt)
Diskanten bidrar jo veldig mye til størrelsen på lydbildet, så synes det så litt smalt ut hos deg. Jeg har riktignok mine på innsiden, men jeg har en mer bredbent lyttetrekant enn deg, så det er er fortsatt mer enn 4 meter mellom båndene.Nei, tenkte å bli litt kjent med de først tonalt. Hører at det er forskjellige meninger om det. Jeg tenker at perspektivet og rommet øker med diskantene ytterst. Satte heldigvis på skliknotter av filt på de.
Hva da?Står noen fine monoblokker på brukten hos Mala. Fornuftig priset og masse power
Ja, jeg har relativt lite lytterom (20ish m2, selv om det henger sammen med stor åpning til rom med et totalt areal på ca 75m2) da et udiskutabelt kompromiss er å ha anlegget der jeg sitter. Med store vinduer både på front og bakvegg følger det selvfølgelig med noen utfordringer.Diskanten bidrar jo veldig mye til størrelsen på lydbildet, så synes det så litt smalt ut hos deg. Jeg har riktignok mine på innsiden, men jeg har en mer bredbent lyttetrekant enn deg, så det er er fortsatt mer enn 4 meter mellom båndene.
Puuuhhh...der kom du på bedre tanker Trondmeg.På lavt til normalt lyttenivå spiller det veldig fint med Lux. Det er noe med Maggies. Luxen blir imidlertid lett astmatisk når man vrir medurs. Ingen som har en Pass Labs X350 de er lei?