Joda, tenkte mest på rødfargen. Det viktigste med et kjøleskap er jo først og fremst å holde ølet kaldt. ;DHar du ikke sett Marshallkjøleskapet mitt da?
Joda, tenkte mest på rødfargen. Det viktigste med et kjøleskap er jo først og fremst å holde ølet kaldt. ;DHar du ikke sett Marshallkjøleskapet mitt da?
Fin tralle det der @TT - og slike SKAL være rødeFikk tak i et verktøyskap billig som gjør nytten innomhus, dermed har jeg kun en plass der verktøy skal være.
Vis vedlegget 408994
Takker, ja den låt veldig bra.Den AU-9900 er grise braflink du TT!!
O
Har egen skuff til såntBlir ille mye skruær
O
Her gjelder det å ha tunga rett i munnHar egen skuff til såntBlir ille mye skruær
O
Finnes mye tøft i verktøy og utstyrFin tralle det der @TT - og slike SKAL være rødeFikk tak i et verktøyskap billig som gjør nytten innomhus, dermed har jeg kun en plass der verktøy skal være.
Vis vedlegget 408994. Må se om jeg finner et bilde av min.
Så kan du trøste deg med at det finnes litt større alternativer om du skulle vokse ut av den en gang:
Vis vedlegget 409049
Det er jaggu lurtHer gjelder det å ha tunga rett i munnHar egen skuff til såntBlir ille mye skruær
O![]()
Tok det i går,du lå og sov og sikklet på puta
Svarteste - noen har vært og tatt bilde av min nye verktøyvogn til arm/pickup justeringsverkstedet i Slukoteket
![]()
Dette skyldes antagelig at du har fått noe som heter kalorier. Kalorier er små dyr som bor i klesskapet ditt og som syr inn klærne dine om nattaEndelig fikk jeg tatt mot til meg å fikk tømt klesskapene for tøy som har "krympet" eller ikke har blitt brukt på lang tid. Det ble nesten tre fulle søppelsekker med tøy og sko. Fullt brukbart, lite slitt, men uegnet for undertegnede. Kanskje noen kan få brukt for det, så de går i nærmeste innsamlingsboks i morgen.
Han var absolutt ikke undervurdert i den tida han virket, TT - men det er en stund siden nå. Omtrent som Tore SkogmanFikk hanket med meg en Bærre Kvit skive fra jorwed og har alltid ment at han har vært undervurdert her på berget.
Har hørt at disse er verre enn veggedyr og kakerlakker å bli kvitt. Nå kan iallefall Frelsesarmeen sy nytt sirkustelt til Arnardo til jul!Dette skyldes antagelig at du har fått noe som heter kalorier. Kalorier er små dyr som bor i klesskapet ditt og som syr inn klærne dine om nattaEndelig fikk jeg tatt mot til meg å fikk tømt klesskapene for tøy som har "krympet" eller ikke har blitt brukt på lang tid. Det ble nesten tre fulle søppelsekker med tøy og sko. Fullt brukbart, lite slitt, men uegnet for undertegnede. Kanskje noen kan få brukt for det, så de går i nærmeste innsamlingsboks i morgen.![]()
Nettopp Sluket, nettopp. Så fantastisk oppsett av stororkester, arrangement osv. Et ord, storslagent. Han ble alikevel ikke så stor her i Norge, desverrre. Ikke ble han gammel heller og ikke var han særlig lovlydig heller. Inn og ut av fengsel. Jeg må dessuten legge ut denne duetten med Barry White og Lisa Stansfield. Har ikke sett denne før, men her reiser hårene seg. Helt fantastisk! (selv med playback)Han var absolutt ikke undervurdert i den tida han virket, TT - men det er en stund siden nå. Omtrent som Tore SkogmanFikk hanket med meg en Bærre Kvit skive fra jorwed og har alltid ment at han har vært undervurdert her på berget.
Men musikken er UDØDELIG uansett - og det vet de som skjønte det den gang også heldigvis! Problemet i dag er at gode melodi, flott arrangement, EKTE instrumenter og musikere, flott koring etc. stort sett er egenskaper som ikke verdsettes spesielt i dagens uberkommersielle musikkverden myntet på Joe Sixpack. Før var det standard.
Kan aldri vite,BalubaLitt scary at Evo driver og lusker rundt i Slukoteket etter sengetid. Er det andre -oteker, furteboder eller krypter etc du har for vane å frekventere etter sengetid?
Ida Jenshus har en nydelig stemme. En av kvinnene som oftest frekventerer her..Kjøpte faktisk ei samleskive med White i sommer. Tror den til og med er dobbel. Kanskje jeg skulle finne fram den nå? For akkurat nå spiller jeg ei plate av Ida Jenshus jeg kjøpte samme dag. Da passer det jo å fortsette med White. Ida låter forresten flott.![]()
Alt stemmer med Ida Jenshus, men det ble ikke Barry White etter henne. Det ble nok Getz/Gilberto. Den lå så lagelig til.Ida Jenshus har en nydelig stemme. En av kvinnene som oftest frekventerer her..Kjøpte faktisk ei samleskive med White i sommer. Tror den til og med er dobbel. Kanskje jeg skulle finne fram den nå? For akkurat nå spiller jeg ei plate av Ida Jenshus jeg kjøpte samme dag. Da passer det jo å fortsette med White. Ida låter forresten flott.![]()
![]()
Ikke noe dårlig valg det heller!Alt stemmer med Ida Jenshus, men det ble ikke Barry White etter henne. Det ble nok Getz/Gilberto. Den lå så lagelig til.Ida Jenshus har en nydelig stemme. En av kvinnene som oftest frekventerer her..Kjøpte faktisk ei samleskive med White i sommer. Tror den til og med er dobbel. Kanskje jeg skulle finne fram den nå? For akkurat nå spiller jeg ei plate av Ida Jenshus jeg kjøpte samme dag. Da passer det jo å fortsette med White. Ida låter forresten flott.![]()
![]()
![]()
Ida Jenshus?Apple Music foreslo Norah Jones så da ble det litt henne ogsåHar dere noen gode alternativer til Norah Jones i kveldstimen?
He he, flirer litt her jeg sitter...Ida Jenshus... he heIda Jenshus?Apple Music foreslo Norah Jones så da ble det litt henne ogsåHar dere noen gode alternativer til Norah Jones i kveldstimen?
![]()
Itt'no å flir ta, spell!He he, flirer litt her jeg sitter...Ida Jenshus... he heIda Jenshus?Apple Music foreslo Norah Jones så da ble det litt henne ogsåHar dere noen gode alternativer til Norah Jones i kveldstimen?
![]()
Steve Luk at her
O
Nei, vil ikke si det. Rakk selvfølgelig ikke å høre alt (38min), men hadde fint kunne ha spilt denne en kveld eller to.Vis vedlegget 409163
Melanie De Biasio-No Deal-2015
Belgisk jazz-dame, musiker,vokalist og komponist
Utenfor komforsonen kanskje??