T
TT.
Gjest
Hjerne for meg! 
|
Helsingfors, eller helst Helsinki, er en meget bra by med masse platesjapper, bra restauranter, Salutorget +++, og hyggelige mennesker. Lenge siden jeg var der sist. Jobbet i et finsk selskap i 14 år. Gled deg!I dag kom det "store tykke" armkabler til Yamahaarmen som sitter på MicroSeikispilleren. Får se om jeg får tid før jul til å få montert dem. Har alt for mye å gjøre i disse tider. I helgen er jeg bedt bort og neste helg går gutteturen til Finland. Har aldri vært i Helsingfors før, så det blir spennende. Deretter går det slag i slag til jul. Bare stress.![]()
Salutorget er et must - midt i smeten i havna. Masse gode matbutikker med tilhørende spisemuligheter osv. Men bælkaldt på denne tiden - husk langarma underbukser!Helsingfors, eller helst Helsinki, er en meget bra by med masse platesjapper, bra restauranter, Salutorget +++, og hyggelige mennesker. Lenge siden jeg var der sist. Jobbet i et finsk selskap i 14 år. Gled deg!I dag kom det "store tykke" armkabler til Yamahaarmen som sitter på MicroSeikispilleren. Får se om jeg får tid før jul til å få montert dem. Har alt for mye å gjøre i disse tider. I helgen er jeg bedt bort og neste helg går gutteturen til Finland. Har aldri vært i Helsingfors før, så det blir spennende. Deretter går det slag i slag til jul. Bare stress.![]()
Bra du minner TT på det med at i Helsinki er det ISKALDT på denne tiden. På med stillongs og langarmete underbukser (i riktig rekkefølge).Salutorget er et must - midt i smeten i havna. Masse gode matbutikker med tilhørende spisemuligheter osv. Men bælkaldt på denne tiden - husk langarma underbukser!Helsingfors, eller helst Helsinki, er en meget bra by med masse platesjapper, bra restauranter, Salutorget +++, og hyggelige mennesker. Lenge siden jeg var der sist. Jobbet i et finsk selskap i 14 år. Gled deg!I dag kom det "store tykke" armkabler til Yamahaarmen som sitter på MicroSeikispilleren. Får se om jeg får tid før jul til å få montert dem. Har alt for mye å gjøre i disse tider. I helgen er jeg bedt bort og neste helg går gutteturen til Finland. Har aldri vært i Helsingfors før, så det blir spennende. Deretter går det slag i slag til jul. Bare stress.![]()
Bare litt onsdagstourettes, jorwed. Faeniniheitefittehelvetesatan!Hissig i dag, Baluba? Synes du sprer om deg med ukvemsord i flere tråder her. Noe vi kan hjelpe deg med i kveld?
![]()
Næmmen!!!!,gå og skyll munnenBare litt onsdagstourettes, jorwed. Faeniniheitefittehelvetesatan!Hissig i dag, Baluba? Synes du sprer om deg med ukvemsord i flere tråder her. Noe vi kan hjelpe deg med i kveld?
![]()
![]()
Tar et glass akevitt og skylder både munn og svelg, det er sikrest å rengjøre hele systemet etter et slikt anfall.Næmmen!!!!,gå og skyll munnenBare litt onsdagstourettes, jorwed. Faeniniheitefittehelvetesatan!Hissig i dag, Baluba? Synes du sprer om deg med ukvemsord i flere tråder her. Noe vi kan hjelpe deg med i kveld?
![]()
![]()
![]()
Flere som har lyst på akevittTastatourettes er bedre på amerikansk; Goddamncocksuckinmotherfuckinshitforbrainsasshole....
Da må du være stygg i munnen først da,og det liker vi ikkeKan jeg også få ta en akevitt?
Har en slik som fulgte med en VPI-spiller. De er unøyaktige så det holder. Enkel fysikk: Diameteren er for liten. Bruk vanlig vater på ca. 30 cm.Jeg elsker duppeditter og hos jorwed hadde ArildD med seg microlibell som kunne settes på headshellet til PU. Jeg har derfor måttet bestille meg slikt. Sikkert ikke 100% til å stole på, men artig lell. 7mm i diameter
Vis vedlegget 409454
Jo da, ser den. Men kan gi en pekepin på om headshellet er innenfor.Har en slik som fulgte med en VPI-spiller. De er unøyaktige så det holder. Enkel fysikk: Diameteren er for liten. Bruk vanlig vater på ca. 30 cm.Jeg elsker duppeditter og hos jorwed hadde ArildD med seg microlibell som kunne settes på headshellet til PU. Jeg har derfor måttet bestille meg slikt. Sikkert ikke 100% til å stole på, men artig lell. 7mm i diameter
Vis vedlegget 409454
Søren steike så sinna jeg er!! Ok?Da må du være stygg i munnen først da,og det liker vi ikkeKan jeg også få ta en akevitt?
O
Ikke dårlig valg det TT en av mine topp 5 favoritt albumFår runde av kvelden med denne
Ikke sint, bare stygg. Eller helt ordinær onsdagstourettes.Søren steike så sinna jeg er!! Ok?Da må du være stygg i munnen først da,og det liker vi ikkeKan jeg også få ta en akevitt?
O