T
TT.
Gjest
Musikk i aften. Bob James & Earl Klugh - San Diego Stomp
|
Han adlige slåkkna på sofaenNP.
Har to-tre plater med Leo Sayer også. Hadde egentlig gitt dem bort til en adelig dude som skulle komme innom i dag. Men han kom ikke. Folk nå til dags!
J
Heia.Det begynner å bli luftig i mausoleet nå etter ryddesalget i vinter og litt opprydding. Det er mer som skal vekk, bla annet to rack som havner få dynga. Skal ta vare på det viktigste og kjæreste for meg, men resten går ut med skyllevannet eller havner på Torget. Har litt nye planer for rommet og det er i en litt annen retning. Skal komme tilbake til dette senere i høst.
Er ikke helt med på hva du mener
Aha, du tenker på 19" proffmontert rackVis vedlegget 454081Er ikke helt med på hva du mener
Jepp!Aha, du tenker på 19" proffmontert rackVis vedlegget 454081Er ikke helt med på hva du mener
om du skal ha det, så står det her til du henter det, dog max 1 uke!Rack 2 er interessant..
Så ikke hullene i nederste hylle .... its a no go....om du skal ha det, så står det her til du henter det, dog max 1 uke!Rack 2 er interessant..
De to cd spillerene er interessangeOk. Da går de i morgen.
@Dyret: hva skal jeg la stå til deg?
Musikken er ikke helt min greie men Firestone Indy dekka på GT40'n vekket meg. Takk!Mer musikk når natten smyger seg på
Sean U - 60 miles
Ballong? Pøh... du har bare vært i feil miljø for lengeBlir litt for "ballong" for mitt vedkommende, men bilen er fin den, musikken likeså