TTs (efterfølgers) tråd - En ny vår?

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• V

vinyl-mannen

Gjest
    Siden Jay trakk 10000 posten med Vikingarna, får jeg selv bite i det sure eple og innrømme at det å passere 10000 poster i egen tråd, bare beviser at jeg ikke har noe reelt liv utover det å være her på Sentralen. Takk for at dere gidder å følge det som skjer i min hifiverden og alt det uvesentligste rundt det å være til. Tusen takk alle sammen!
    Om det er noen trøst TT, du er ikke alene.
    Undertegnede har jo ett liv utenom HFS, det har du jo riktig så flittig kommentert idag.:rolleyes:
    Litt misunnelig tenker jeg, angrer på at du ikke ble med å bade??:D

• Liker
    Reaksjoner: TT.

jorwed_

Audio Arkeologen
    Ble medlem
    04.09.2012
    Antall liker
    18.617
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    97
    Passet seg best at du fikk den :)
    En fornøyelse å følge tråden din!
    10.000 poster i tråden din, du er en aktiv kar i hele HFS forumet :)

TT:
    Antall innlegg 18,576
    Innlegg pr. dag 5.20

T

TT.

Gjest
    @VM:Jeg har desverre ingen viv som kan utføre husarbeide, så jeg måtte selv i vegen for å trygt kunne deponere elektronisk avfall på dertil egnet sted. Leke i vann kan man gjøre i dusjen :eek:

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.014
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Siden Jay trakk 10000 posten med Vikingarna, får jeg selv bite i det sure eple og innrømme at det å passere 10000 poster i egen tråd, bare beviser at jeg ikke har noe reelt liv utover det å være her på Sentralen. Takk for at dere gidder å følge det som skjer i min hifiverden og alt det uvesentligste rundt det å være til. Tusen takk alle sammen!
    What??? Trakk Jay en post med Vikingarna? Jeg som trodde at de hadde en sentral rolle i hans kulturelle hverdag. ;)

• Liker

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.014
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    He he, det tar av til tider. Mitt tredje bandprosjekt var ment som en skikkelig bad taste-parodi på dansebandmusikken til Rune Rudberg. Det hele startet med en fleip over noen pils der vi laget en låttittel og et aldeles grusomt cover med arbeiderklassemotiv. Jeg fikk artistnavnet Per M. Brøyt, men før det kom så langt at vi laget noen musikk så hadde jeg flyttet til Bergen og var kun å regne som assosiert medlem. Men de gjenværende medlemmene teamet opp med en like smakløs tekstforfatter som skreiv tekster på kjøkkenbordet men de øvrige "komponerte" og spilte inn en låt basert på forrige tekst han leverte. Når de var ferdige med en låt var han klar med en ny tekst, og det gikk styggfort og ble aldeles grusomt.

Det er så syntetisk og strippet for liv at det blir kult. Hans Olav Tyvold i P4 var fan, og spilte flere låter i programmet Norsk På Norsk. Jeg tror det er nødvendig med en svært vridd form for musikalsk humor for å finne det underholdende, men jeg kan love at det lever opp til intensjonene og jeg synes det låter helt fantastisk i sin skamløse heslighet. ;)

ADVARSEL: Ikke for de med store nevroser i forbindelse med overdrevet god smak. :rolleyes:

jorwed_

Audio Arkeologen
    Ble medlem
    04.09.2012
    Antall liker
    18.617
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    97
    What??? Trakk Jay en post med Vikingarna? Jeg som trodde at de hadde en sentral rolle i hans kulturelle hverdag. ;)
    Tenkte jeg skulle skrive en bok om det? Arbeidstittel: Fra Vikingarna til Die Antword, En Bergensers Underfundige Jukebox!

V

vinyl-mannen

Gjest
    He he, det tar av til tider. Mitt tredje bandprosjekt var ment som en skikkelig bad taste-parodi på dansebandmusikken til Rune Rudberg. Det hele startet med en fleip over noen pils der vi laget en låttittel og et aldeles grusomt cover med arbeiderklassemotiv. Jeg fikk artistnavnet Per M. Brøyt, men før det kom så langt at vi laget noen musikk så hadde jeg flyttet til Bergen og var kun å regne som assosiert medlem. Men de gjenværende medlemmene teamet opp med en like smakløs tekstforfatter som skreiv tekster på kjøkkenbordet men de øvrige "komponerte" og spilte inn en låt basert på forrige tekst han leverte. Når de var ferdige med en låt var han klar med en ny tekst, og det gikk styggfort og ble aldeles grusomt.

Det er så syntetisk og strippet for liv at det blir kult. Hans Olav Tyvold i P4 var fan, og spilte flere låter i programmet Norsk På Norsk. Jeg tror det er nødvendig med en svært vridd form for musikalsk humor for å finne det underholdende, men jeg kan love at det lever opp til intensjonene og jeg synes det låter helt fantastisk i sin skamløse heslighet. ;)

ADVARSEL: Ikke for de med store nevroser i forbindelse med overdrevet god smak. :rolleyes:
    Tror du kan ta det helt med ro baluba, ingen med god smak som er innom denne tråden:rolleyes:;)

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    111.547
    Torget vurderinger
    23
    Var i militæret sammen med Hans Olav Tyvold. Fin fyr, med rå og skikkelig humor!

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    111.547
    Torget vurderinger
    23
    Cool & laidback style.... Hvis folk spilte mer slik musikk ville de roe seg ned og ikke kakle som sjuke høner i kabeltråder :D

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    111.547
    Torget vurderinger
    23
    Nei, men det er der de virkelig tar'n helt ut! Hvilket en selvsagt bør gjøre med en kabel. ikke moe poeng i å ha den liggende halvveis på beddingen...

Evo III

Hertugen
    Ble medlem
    25.12.2009
    Antall liker
    60.223
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    82
    Tia flyr så fort når man gjør ingenting ;)
    God helg TT! :)

O

• Liker

jorwed_

Audio Arkeologen
    Ble medlem
    04.09.2012
    Antall liker
    18.617
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    97
    Måkke drækka så mye tidli på dan, TT! Driver å lommeringer i hytt og pine, vøtt!

• Liker
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn