T
|
er det en stein trekant du har på vei inn JayJay?![]()
Ser bare sånn passelig fornøyd ut med detLegg merke til at jeg fikk Mummikoppen!![]()
Soundscape ser meget betenkt ut, mens knarfar konsentrerer seg om borringen til naboen er «dead center» i lydbildet og Evo er i startgropa for å skifte plate fra «tanta til Nina Hagen» (hørtes slik ut) til Prefab Sprout.![]()
Det må nesten Jay svare på. Var iaf tysk dame som sang i bortimot samme gate som Nina Hagen. Ikke min Mummikopp of coffeeSoundscape ser meget betenkt ut, mens knarfar konsentrerer seg om borringen til naboen er «dead center» i lydbildet og Evo er i startgropa for å skifte plate fra «tanta til Nina Hagen» (hørtes slik ut) til Prefab Sprout.![]()
Jaha, og da er jeg veldig spent på hvem tanta til Nina Hagen er.
![]()
https://www.discogs.com/Camilla-Motor-Ein-Neues-Glück/master/401167Soundscape ser meget betenkt ut, mens knarfar konsentrerer seg om borringen til naboen er «dead center» i lydbildet og Evo er i startgropa for å skifte plate fra «tanta til Nina Hagen» (hørtes slik ut) til Prefab Sprout.![]()
Jaha, og da er jeg veldig spent på hvem tanta til Nina Hagen er.
![]()
Istemmes! Veldig trivelig med disse uformelle sammenkomstene. Jeg plukket ikke så mange platene, men The Blues Brothers gikk i vaskeren og rett på spilleren da jeg kom hjem. Da var det bare å måke på. Både lyd og fot satt som ei kule. Setter pris på gjestfriheten J. Dere er noen knupper alleihop.Det ble en særs hyggelig seanse hos jorwed i dag. Evo, knarfar og Soundscape var også der, så det ble en flott bukett likesinnede. Praten gikk løst og fast om det meste. Det ble servert både kaffe og kaker, typisk nok ble kakefatet plassert foran undrtegnede, som trenger kake aller minst. Det ble satt opp et par Roksan toveis høyttalere, som plutselig fikk et fantastisk tredimensjonalt uttrykk. Det viste seg ganske snart at det bare var en nabo som brukte drill i betongveggen. ;D
Jorwed har som kjent mye plater og en del av dem var også til salgs, med forbehold. En del var allerede lagt ut for salg, så halvparten av de jeg fant, var desverre allerede bortlovet. De jeg endelig fikk kjøpt, ble ervervet til en meget hyggelig pris.
Tusen takk for en hyggelig stund Jay, dette må gjerne gjenta seg når nye ting kommer på plass. Takk for meg
The Blues Band?Istemmes! Veldig trivelig med disse uformelle sammenkomstene. Jeg plukket ikke så mange platene, men The Blues Brothers gikk i vaskeren og rett på spilleren da jeg kom hjem. Da var det bare å måke på. Både lyd og fot satt som ei kule. Setter pris på gjestfriheten J. Dere er noen knupper alleihop.Det ble en særs hyggelig seanse hos jorwed i dag. Evo, knarfar og Soundscape var også der, så det ble en flott bukett likesinnede. Praten gikk løst og fast om det meste. Det ble servert både kaffe og kaker, typisk nok ble kakefatet plassert foran undrtegnede, som trenger kake aller minst. Det ble satt opp et par Roksan toveis høyttalere, som plutselig fikk et fantastisk tredimensjonalt uttrykk. Det viste seg ganske snart at det bare var en nabo som brukte drill i betongveggen. ;D
Jorwed har som kjent mye plater og en del av dem var også til salgs, med forbehold. En del var allerede lagt ut for salg, så halvparten av de jeg fant, var desverre allerede bortlovet. De jeg endelig fikk kjøpt, ble ervervet til en meget hyggelig pris.
Tusen takk for en hyggelig stund Jay, dette må gjerne gjenta seg når nye ting kommer på plass. Takk for meg![]()
Jeg stiller!Må bare si meg enig folkens - kanskje på tide jeg samler troppene igjen snart også , siden det ikke passet for alle forrige gang.
Keep me posted.Må bare si meg enig folkens - kanskje på tide jeg samler troppene igjen snart også , siden det ikke passet for alle forrige gang.
Har du kjøpt deg husbåt? Synes jeg skimter et koøye på øverste bilde?Keep me posted.Må bare si meg enig folkens - kanskje på tide jeg samler troppene igjen snart også , siden det ikke passet for alle forrige gang.
Skal invitere til en liten samling i den "nye" leiligheten etter hvert jeg også.
Men - det blir nok en liten (god) bit frem i tid er jeg redd.
Sånn ser det pr. dato ut i deler av loftsstuen:
Vis vedlegget 480682
Og her skal det også opp div Hi-Fi og musikk-relaterte greier etterhvert:
Vis vedlegget 480683
Mao - det er en del møbler som må på plass - og relativt mye greier i pappesker som må pakkes ut![]()